Показати схожі тендери

Закупівля Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-009851-a
Id Tender c607ab8c9a124433b8a515d436526115
План UA-P-2025-06-16-012199-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.06.2025 15:34
Остання зміна 01.07.2025 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
234 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 15:34 до 24.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 15:34
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 15:34
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 09:00
до 25.06.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 15:47
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 15:47
до 01.07.2025 13:12
Період уточнень
з 16.06.2025 15:34 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 15:34 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 09:00 до 25.06.2025 15:47
Період кваліфікації
з 24.06.2025 09:00 до 25.06.2025 15:47
Основні параметри
Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
46 800 грн.
Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник
Назва предмета закупівлі
Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник
Очікувана вартість
46 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
234,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 50 (штуки)
Відро з нержавіючої сталі з кришкою Empire 10 л (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Відро з нержавіючої сталі з кришкою Empire 10 л (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Позиція : №2 4 (штуки)
Совки для сипучих продуктів One Chef (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Совки для сипучих продуктів One Chef (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Позиція : №3 5 (штуки)
Обробна дошка GGM Gastro (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Обробна дошка GGM Gastro (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Позиція : №4 25 (штуки)
Судок харчовий з кришкою для хліба
Опис предмета закупівлі
Судок харчовий з кришкою для хліба
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Позиція : №5 25 (штуки)
Швабра
Опис предмета закупівлі
Швабра
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Позиція : №6 12 (штуки)
Чайник
Опис предмета закупівлі
Чайник
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста 3
Дата постачання по
22.12.2025 15:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Пропозиція:
30 273.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
16.06.2025 15:31
Тендерна документація
16.06.2025 15:31
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гоцківська Дарина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962461798
Факс
+380412430810
Замовник
ЄДРПОУ
01991406
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Червоного Хреста,3
Кваліфікація
Лот № 1 Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:47 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 09:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:47
Довідка НАЗК
25.06.2025 15:47
Повідомлення про рішення
24.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ", поданої на процедуру закупівлі згідно ДК 021:2015 – 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Відро, совок , обробна дошка, судок харчовий, швабра, чайник), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-16-009851-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист на підтвердження, що «Доставка товару до замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.17 Додатку №1 тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ» 2) П.5 Додатку №6 Загальних вимог «Доставка товару замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) На підтвердження країни походження товару надати документ 2)Надати гарантійний лист про те, що Доставка товару до замовника
Створено
24.06.2025 15:07
Надати до
25.06.2025 15:07
Договір
UA-2025-06-16-009851-a-b1
Підписаний і діє
Номер
676
30 273.48 грн.
25 227.9 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Відро з нержавіючої сталі з кришкою Empire 10 л (або еквівалент)
Номенклатура
Відро з нержавіючої сталі з кришкою Empire 10 л (або еквівалент)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Совки для сипучих продуктів One Chef (або еквівалент)
Номенклатура
Совки для сипучих продуктів One Chef (або еквівалент)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Обробна дошка GGM Gastro (або еквівалент)
Номенклатура
Обробна дошка GGM Gastro (або еквівалент)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Судок харчовий з кришкою для хліба
Номенклатура
Судок харчовий з кришкою для хліба
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Швабра
Номенклатура
Швабра
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Чайник
Номенклатура
Чайник
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01991406

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Повна назва
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40526877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 13:12
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380962461798
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380962461798
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності