Показати схожі тендери

Закупівля Шафа для зберігання респіраторів від Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-008954-a
Id Tender ead564ce277d4542a7374256385d4afe
План UA-P-2025-06-16-008384-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.06.2025 15:06
Остання зміна 14.07.2025 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 15:06 до 24.06.2025 15:09
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 15:06
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 15:06
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 15:09
до 30.06.2025 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 15:40
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 15:40
до 14.07.2025 14:38
Період уточнень
з 16.06.2025 15:06 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 15:06 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 15:09 до 30.06.2025 15:40
Період кваліфікації
з 24.06.2025 15:09 до 30.06.2025 15:40
Основні параметри
Шафа для зберігання респіраторів
Шафа для зберігання респіраторів, код закупівлі згідно ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 000 грн.
Шафа для зберігання респіраторів
Назва предмета закупівлі
Шафа для зберігання респіраторів
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа для зберігання респіраторів
Код ДК 021:2015
44421720-0 - Шафи із замком
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597
Дата постачання по
01.09.2025 15:09
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату вартості Товару в строк не пізніше 10 календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника та підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) за рахунок наявних власних коштів, що передбачені Планом витрат Замовника на 2025 рік
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БОНДАРЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
166 512 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шемеліна Ганна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380563268347
Факс
+380500597161
Замовник
ЄДРПОУ
00159427
Повна назва
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Павлоград
Адреса
вулиця Дніпровська, 597
Кваліфікація
Лот № 1 Шафа для зберігання респіраторів
Період вимог/скарг з 30.06.2025 15:40 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 15:09 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 15:40
Довідка НАЗК
30.06.2025 15:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.06.2025 15:09
Витяг з ЄДР
24.06.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП БОНДАРЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ в участі у відкритих торгах по закупівлі: Шафа для зберігання респіраторів, Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 44420000-0 Будівельні товари, № UA-2025-06-16-008954-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: В порушення вимог п. 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, на документи тендерної пропозиції Учасником було накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), тоді як згідно вимогам та умов тендерної документації, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний (КЕП) підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. В порушення вимог п. 1.6. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка у довільній формі з інформацією про ненадання Учансиком документів що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб – підприємців, а саме про відсутність в тендерній пропозиції таких документів як: наказ про призначення посадових осіб; протокол зборів учасників юридичної особи. Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: - Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. - Надати довідку у довільній формі про відсутність у складі тендерної пропозиції документів, не передбачених законодавством для фізичної особи – підприємця.
Створено
27.06.2025 13:35
Надати до
28.06.2025 13:35
Договір
UA-2025-06-16-008954-a-a1
Підписаний і діє
Номер
48
166 512 грн.
166 512 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.07.2025
Строк дії договору з
11.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Шафа для зберігання респіраторів
Номенклатура
Шафа для зберігання респіраторів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Повна назва
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00159427

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП БОНДАРЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП БОНДАРЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2345320356

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 14:38
Повідомлення про договір
14.07.2025 14:35
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 15:09
Замовник:
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Контактний телефон:
+380563268347
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 15:09
Замовник:
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Контактний телефон:
+380563268347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності