Показати схожі тендери

Закупівля 20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску від Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-006712-a
Id Tender 1f6c95375af643cc8c355de4a2845015
План UA-P-2025-06-16-002637-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.06.2025 13:44
Остання зміна 25.07.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 088 082 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 345 440.41 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 13:43 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 13:43
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 13:43
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:57
-
Період уточнень
з 16.06.2025 13:43 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 13:43 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:57
Основні параметри
20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Детальна інформація стосовно предмета закупівлі зазначена в документації, яка додається
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
469 088 082 грн.
20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide
Назва предмета закупівлі
20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide
Очікувана вартість
469 088 082 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2345440,41
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 15:34
Закінчення аукціону
27.06.2025 15:57
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 020 (Одиниця)
20-ти футові контейнери Open Top
Опис предмета закупівлі
20-ти футові контейнери Open Top
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
1 020
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 500 (Одиниця)
20-ти футові контейнери Pallet Wide
Опис предмета закупівлі
20-ти футові контейнери Pallet Wide
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
500
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 15,0 %
Опис:
для нерезидента: 15% від вартості Товару, зазначеного в Заявках поданих Покупцем, протягом 20 календарних днів з дати виставлення рахунку-фактури (інвойсу) за умови надання Постачальником безвідкличної банківської гарантії на суму авансу. Рахунок-фактура (інвойс) має бути виставлений Постачальником протягом 5 календарних днів з моменту отримання письмової Заявки від Покупця.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 35,0 %
Опис:
для нерезидента: 35% від загальної вартості виготовленого Товару визначеного в Специфікації (за формою згідно з Додатком 2) протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту технічного огляду (за формою згідно з Додатком 5) за умови надання Постачальником безвідкличної банківської гарантії на суму авансу. для резидента: 50% від вартості Товару, зазначеного в Заявках поданих Покупцем, протягом 20 календарних днів з дати виставлення рахунку-фактури (інвойсу) за умови надання Постачальником безвідкличної банківської гарантії на суму авансу. Рахунок-фактура (інвойс) має бути виставлений Постачальником протягом 5 календарних днів з моменту отримання письмової Заявки від Покупця.
Порядковий номер: 2
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
для нерезидента: 50% від загальної вартості виготовленої партії Товару, вказаного в перевізному документі протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати перевізного документу, що підтверджує навантаження партії Товару, копія якого надсилається Покупцю електронною поштою в день навантаження партії Товару на транспортний засіб, за умови надання Постачальником безвідкличної банківської гарантії на суму авансу. для резидента: 50% від загальної вартості партії поставленого Товару, визначеного в Специфікації, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання-передачі (за формою згідно з Додатком 3), за умови надання Постачальником перевізного документу, що підтверджує навантаження Товару, копія якого надсилається Покупцеві електронною поштою в день навантаження Товару на транспортний засіб.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
CXIC GROUP CONTAINERS COMPANY LIMITED
Пропозиція:
468 894 068.66 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
TenThousand Holdings Ltd.
Пропозиція:
468 697 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 13:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
25.07.2025 10:27
Враховуючи те, що Інвестиційним комітетом АТ «Укрзалізниця» прийнято рішення зупинити реалізацію інвестиційних проектів «Придбання 20-футових контейнерів «Open Top» та «Придбання 20-футових контейнерів «Pallet Wide» затверджених рішенням правління від 03.06.2024 № Ц-82/34 Ком.т. зі змінами та доповненнями (протокол від 24.07.2025 № Ц-3-1.5-15/11н-25) та з огляду на значні зміни, що сталися на ринку залізничних перевезень за час реалізації інвестиційних проектів, спричинені повномасштабним вторгненням Росії, а саме: трансформація ринку, зниження попиту на перевезення в контейнерах типу Open Top та Pallet Wide, потенційне підвищення тарифів на перевезення контейнерів масою понад 26 тонн брутто, як наслідок ризик відсутності попиту, скорочення виробництва та/або зміна ланцюжків постачання у потенційних замовників таких перевезень, як наслідок, відсутність окупності наявні підстави для відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, а саме: • Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
25.07.2025 10:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Площенюк Олена Володимірівна
Електронна пошта
Телефон
380444653513
Сайт:
http://www.liski.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081373
Повна назва
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:57 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
У зв’язку з тим, що документи учасника потребують додаткового уточнення та перевірки необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника TenThousand Holdings Ltd., що подана для участі у закупівлі № UA-2025-06-16-006712-a (20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску).
Документи кваліфікації
04.07.2025 15:56
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з тим, що документи учасника потребують додаткового уточнення та перевірки необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника TenThousand Holdings Ltd., що подана для участі у закупівлі № UA-2025-06-16-006712-a (20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску).
Дата продовження строку розгляду
04.07.2025 15:56
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника TenThousand Holdings Ltd., що подана для участі у закупівлі № UA-2025-06-16-006712-a (20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) виявлено: 1) п.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Цінової пропозиції за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання Цінової пропозиції окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Крім того, п. 1.6 розділу 1 Загальні положення передбачено, що валютою тендерної пропозиції є гривня. Крім того, цим пунктом передбачено, відповідно до статті 22 Закону тендерна документація передбачає зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Формою Цінова пропозиція Додаток 4 до тендерної документації передбачено для учасників-нерезидентів, окрім форми для заповнення в гривні, перерахунок ціни в іноземній валюті (для правильного фіксування ціни пропозиції учасника, у тому числі за одиницю товару та уникнення будь-яких розбіжностей, в тому числі у разі укладання договору про закупівлю). Учасником TenThousand Holdings Ltd. у складі тендерної пропозиції надано Цінова пропозиція у форматі pdf та тільки в перерахунку ціни в іноземній валюті (долар США). Зазначеного документу в гривні не надано; 2) пп. 6.2 п.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки з відомостями про учасника за формою, яка наведена у цьому підпункті. Також, передбачено, що довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат про інформацію про учасника тендеру у форматі pdf. Окрім того, п.1.7 розділу 1 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. В зазначеному документі, крім іншого, частина інформації викладена учасником іноземною мовою; 3) пп.2.1 п.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару технічній специфікації та технічним характеристикам, встановленим замовником в Додатку 1 тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист відповідності від 19.06.2025 (без вих. номеру), яким підтверджується намір про виготовлення товарів (з зазначенням назви предмету закупівлі, кількості, гарантії тощо) у відповідності з технічними характеристиками замовника. В зазначеному документі не зазначено самих технічних характеристик відповідно до яких буде виготовлятися предмет закупівлі, що у свою чергу унеможливлює їх перевірку на відповідність. Виходячи з технічних особливостей предмету закупівлі, його обсягу (кількості), високої вартості тощо, у разі укладання договору про закупівлю, у тому числі в частині заповнення Додатку № 4 до Договору, для мінімізації ризиків, уникнення непорозуміння, розбіжностей, у тому числі і мовних тощо, просимо надати учасника документ (довідка відповідності товару технічній специфікації) з детальним описом технічних параметрів (найменування, перелік) та їх значення (розміри, обсяг, креслення тощо), відповідно до яких предмет закупівлі буде виготовлено (у разі укладання договору); 4) п.5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасником TenThousand Holdings Ltd. у складі тендерної пропозиції надано копію Договору про надання послуг за довіреністю (оригінал та переклад українською мовою) від 09.05.2025 (без номера), укладений між учасником та Максимом Грищенко (фізична особа) на представництво інтересів (надання послуг) від імені учасника на території України. Крім того, учасником надано Довіреність, а саме переклад цього документу українською мовою, але не надано оригінал цього документу; 5) пп.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) договору (договорів) (не менше одного). Крім того, цим пунктом передбачено: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат досвіду (без дати та вих. номеру) в якому зазначено, що він виданий Асоціацією учасників торгів: TenThousand Holdings Ltd. (Канада) та CIMC Intermodal Equilink (Hong Kong). Також, в вищезазначеному документі зазначено, що Асоціація засвідчує, що CIMC Intermodal Equilink (Hong Kong) успішно виготовила та доставила вантажні контейнери, далі текстом викладена інформація, про підтвердження досвіду саме компанії CIMC Intermodal Equilink (Hong Kong), яка не є учасником процедури закупівлі. Наданий документ є копією документу, який створений на фірмовому бланку учасника процедури закупівлі (TenThousand Holdings Ltd.) та містить його підпис і печатку. Тобто, цим документом учасник підтверджує досвід виконання аналогічного договору іншої компанії, яка є його компаньйоном. Окрім вищезазначеного документу, учасником більше не надано документу, який би підтверджував його персональний досвід виконання аналогічного (-их) договорів. З огляду на викладене, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічного (-их) договорів у такий спосіб, є свідченням утворення об’єднання учасників для участі у закупівлі. Документу про створення такого об’єднання учасником у складі тендерної пропозиції не надано; 6) п.1.7 розділу 1 тендерної документації передбачено: якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 03.07.2024 № HEXC10240170 та первинні документи щодо його виконання, а саме рахунок (інвойс) від 13.09.2024 № HEXC10240170-1 та повідомлення банку (HDFC BANK) надіслане своєму клієнту (CIMC INTERMODAL EQUILINK) про виконання розрахункової операції по його рахунку (інвойсу) від 16.09.2024 викладені іноземною мовою. Переклад цих документів українською мовою не надано; 7) звертаємо увагу учасника, що п. г Додатково Додатку 2 до тендерної документації передбачено для учасників - нерезидентів у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи: Корпоративний профіль від 16.06.2025 (без вих. номера), Декларація про кінцевих бенефіціарних власників (UBO) та структура власності від 23.05.2025 (без вих. номера), Лист про наміри (без дати та номера) без відповідних пояснень, на заміну та/або в доповнення до яких документів вони надані.
Створено
22.07.2025 11:00
Надати до
23.07.2025 11:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
469 088 082 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444653513
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
469 088 082 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444653513
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності