Показати схожі тендери

Закупівля Придбання шин від Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-002290-a
Id Tender f6705603d0a84e46b4d3cc65e05dc9c7
План UA-P-2025-06-16-002659-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.06.2025 11:08
Остання зміна 27.10.2025 14:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
184 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
920 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 11:07 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 11:07
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 11:07
до 21.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.06.2025 12:50
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 16:48
до 07.07.2025 00:00
Період уточнень
з 16.06.2025 11:07 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 11:07 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 12:50
Основні параметри
Придбання шин
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
184 000 грн.
Придбання шин
Назва предмета закупівлі
Придбання шин
Очікувана вартість
184 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
920,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2025 12:27
Закінчення аукціону
24.06.2025 12:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання шин
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Антонця Семена, будинок 42/8
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ДУКАТ"
Пропозиція:
139 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
139 799 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 11:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Скасування
23.07.2025 17:07
Уповноважена особа Юрченко Таміла Миколаївна зазначила, що 05 липня 2025 року в 23:40 товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було подано скаргу ,щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі 21 липня 2025 року рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було надіслано Замовнику. Розглянувши рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 22 липня 2025 року Замовником було оприлюднено протокол №49 щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно Закону України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ? в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до проекту Договору, згідно Додатку №3 до тендерної документації, пунктом 5 «Поставка товару» зазначено : 5.1.Строк поставки: Товар поставляється Замовнику з моменту підписання Договору по 15 липня 2025 року. Враховуючи те, що строк поставки товару, згідно проекту Договору на час розгляду скарги закінчився, Замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації для подальшого перебігу закупівлі, не порушуючи Законону України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Таким чином зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
23.07.2025 17:09
-
04.09.2025 08:36
Доводжу до відома, що існує нагальна потреба закупівлі палива (бензин, дизпаливо) у зв’язку із збільшенням кількості виїздів транспортними засобами КУПОР посадовими особами обласної ради для належного виконання своїх обов’язків. Враховуючи те, що при додатковому огляді технічного стану автотранспорту Установи у ході підготовки до осінньо-зимового періоду 2025-2026 років, у тому числі огляді шин автобуса MAN LIONS COACH RO7 (Акт огляду від 17.07.2025р.), виявлено, що шини перебувають у задовільному стані, термін експлуатації не вичерпано, потенційний ресурс дозволяє продовжити їхню експлуатацію не менше ніж на 1 повний сезон (осінь-зима 2025/2026), придбання нових комплектів на поточному етапі є економічно недоцільним. На підставі вищенаведеного прошу кошти, передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH RO7, використати на закупівлю палива: бензин А-95 - 1000 літрів, дизпаливо - 2100 літрів.
04.09.2025 08:38
-
27.10.2025 14:21
Враховуючи зазначені обставини та той факт, що кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 було залучено для закупівлі палива: бензину А-95 та ди-зельного палива , та проведено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а , що підт-верджене відповідними фінансовими документами, керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей, необхідно прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-06-16-002290-а .
27.10.2025 14:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрченко Таміла Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380955090447
Замовник
ЄДРПОУ
38610131
Назва (англійською мовою)
Communal institution of Poltava regional council for operation of administrative buildings
Повна назва
Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
Повна назва (англійською мовою)
Communal institution of Poltava regional council for operation of administrative buildings
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вулиця Антонця Семена, будинок 42/8
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання шин
Період вимог/скарг з 30.06.2025 16:48 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 12:50 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» .
Документи кваліфікації
30.06.2025 16:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.06.2025 12:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.07.2025 08:26 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 16:48 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
01.07.2025 08:24
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.06.2025 16:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 14:04 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Скарги та рішення
23.07.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
Контактний телефон:
380955090447
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
Контактний телефон:
380955090447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності