Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-001687-a
Id Tender 02105d5e908f4affa877afd8a3a1959b
План UA-P-2025-06-05-005264-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.06.2025 10:13
Остання зміна 31.07.2025 11:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 382 467.18 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
313 824.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 10:12 до 03.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 10:12
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 10:12
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 10:00
до 30.07.2025 14:04
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 14:04
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 14:04
-
Період уточнень
з 16.06.2025 10:12 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 10:12 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 10:00 до 30.07.2025 14:04
Період кваліфікації
з 03.07.2025 10:00 до 30.07.2025 14:04
Основні параметри
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»., оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації. Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
31 382 467.18 грн.
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
31 382 467.18 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
313824,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
156 900
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
4.1. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору. 4.2. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.02.2019р. № 133; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); - у разі внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектури та містобудування України (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466). 4.3. Замовник у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів з дня настання умов, що викладені у п. 4.2. та отримання листа на відкриття акредитиву від Виконавця, здійснює відкриття акредитиву.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
30 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 14:04 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 10:00 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:04
Довідка НАЗК
30.07.2025 14:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
09.07.2025 09:39
Електроний протокол про продовження строку
03.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 09:39
Дата кінця розгляду
01.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надана довідка про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази № 484/8 від 23.06.2025 року (далі- Довідка), в якій учасник, зокрема, зазначив про наявність наступної техніки: cпеціалізований напівпричіп – спеціалізований Н\ПР- цистерна-Е/FRUEHAUF/ BENALU та Фінішор/ Linnhoff&HenneGmbH/ EB75S, які залучені на підставі договору про надання послуг № 23/26-25 від 23.06.2025 року, але у складі тендерної пропозиції учасником наданий договір –№ 23/06-25 від 23.06.2025 року, на підставі якого залучена вищенаведена техніка. Таким чином, номер договору, зазначений у довідці № 484/8 від 23.06.2025 року не відповідає номеру договору, наданого у складі тендерної пропозиції. Окрім наведеного, у якості підтвердження зазначеного у Довідці обладнання, а саме Фінішор/ Linnhoff&HenneGmbH/ EB75S, залученого на підставі договору про надання послуг № 23/26-25 від 23.06.2025 року, учасником надана інвентарна картка обліку основних засобів, в якій у розділі «коротка індивідуальна характеристика об’єкта» зазначено, що потужність становить 35,4 кВт, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки відповідно до вимог пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається зазначити в довідці про наявність: не менше 1-ї одиниці укладача для литого асфальтобетону потужністю 90 кВт або більше. Також, у довідці про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази № 484/8 від 23.06.2025 року, Учасником зазначено про наявність в нього спеціалізованого напівпричіпу – спеціалізований Н/П – цистерна-Е / FRUEHAUF / BENALU, який залучений на підставі договору про надання послуг № 23/26-25 від 23.06.2025 року. На підтвердження наявності зазначеної техніки учасником надано Договір про надання послуг від 23.06.2025 № 23/06-25 з ТОВ «БРЕННЕР ІНТЕРКОН» в якому в п.1.1 договору наведено перелік транспортних засобів та механізмів, якими будуть надаватися послуги Виконавцем, зокрема зазначено дві одиниці напівпричіп-цистерна-Е FRUEHAUF BENALU № шасі VH1D32BDESSMB0003 та № шасі VH1D32BDESSMB0004. До відповідного Договору надано сканкопії Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (серія СХІ № 025051 на транспортний засіб д.н. АА9623ХК та серія СХІ № 025041 на транспортний засіб д.н. АА9621ХК), в яких відображено наступну інформацію: марка – FRUEHAUF, модель – BENALU, тип – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАПІВПРИЧІП – Спеціалізований Н/ПР – Цистерна-Е. При цьому, інформації щодо місткості відповідної техніки у Довідці, Свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів та Договорі про надання послуг від 23.06.2025 № 23/06-25 з ТОВ «БРЕННЕР ІНТЕРКОН» - відсутня. Відповідно до вимог пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником в довідці вимагається зазначити про наявність: не менше 1-ї одиниці термоасфальтозмішувального котла для литого асфальту місткістю 5000 л або більше. Таким чином, Замовник не може перевірити чи відповідають технічні характеристики вищевказаної техніки вимогам пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до відкритих джерел інформації встановлено, що відповідні напівпричепи-цистерни FRUEHAUF BENALU використовуються для перевезення сипучих матеріалів та паливно-мастильних матеріалів. Зокрема, у Довідці учасником зазначено про наявність піскоструминного апарату напірного типу/PsTech/AA100. На підтвердження права власності піскоструминного апарату напірного учасником надано інвентарну картку обліку основних засобі в якій зазначено наступне повне найменування обладнання– «Апарат абразивоструменний АА-100 з абразивоструменевим рукавом 25х39 мм», модель, тип, марка «піскоструминний апарат напірного типу АА 100 PsTech». У зв’язку з чим, інформація, що зазначена учасником у довідці № 484/8 від 23.06.2025 року не відповідає інформації, що міститься в інвентарній картці відповідного обладнання. 1.2. На виконання вимог пп. 1.2 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надана довідка з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №484/9 від 23.06.2025 року. У Довідці №484/9 від 23.06.2025 року учасник вказав про наявність машиніста екскаватора одноковшового 6 розряду – Ксьоншкевич Аліма Васильовича, але згідно Наказу №367a/к від 1 червня 2023 року відповідний працівник переведений на посаду машиніста екскаватора одноковшового 5 розряду. У свою чергу, в Довідці №484/9 від 23.06.2025 року учасником зазначено про наявність водія навантажувача 6 розряду Вельган Дмитра Михайловича. Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції Наказу № 471а/к від 30 червня 2023 року, машиніста навантажувальної машини 5 розряду Вельгана Дмитра Михайловича переведено на посаду водія навантажувача 5 розряду, що не відповідає інформації, зазначеної у довідці. Таким чином, інформація, яка зазначена у довідці з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №484/9 від 23.06.2025 року, стосовно вище наведених працівників учасника, не відповідає інформації, зазначеній у Наказі №367a/к від 1 червня 2023 року та Наказі № 471а/к від 30 червня 2023 року. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до пп. 1.2 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Вказати у довідці з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, номер договору на підставі якого, залучені cпеціалізований напівпричіп – спеціалізований Н\ПР- цистерна-Е/FRUEHAUF/ BENALU та Фінішор/ Linnhoff&HenneGmbH/ EB75S згідно договору, наданого у складі тендерної пропозиції, а саме Договір № 23/06-25 від 23.06.2025 року. Надати довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у якій обов’язково зазначити про наявність: - не менше1-ї одиниці укладача для литого асфальтобетону потужністю 90 кВт або більше. Для підтвердження зазначеного у довідці обладнання, надати перелік документів, які вимагаються пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку1 до Тендерної документації Замовника. Вказати у довідці з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази місткість запропонованого учасником обладнання, а саме: спеціалізованого напівпричіпу – спеціалізований Н/П – цистерна-Е / FRUEHAUF / BENALU або підтвердити наявність не менше 1-ї одиниці термоасфальтозмішувального котла для литого асфальту місткістю 5000 л або більше, у спосіб передбачений вимогами пп. 1.1 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника. У довідці з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази вказати найменування обладнання (модель/тип/марка) піскоструминного апарату напірного типу/PsTech/AA100, яке буде відповідати найменуванню обладнання (моделі/типу/марки/) зазначеного у інвентарній картці, а саме: повне найменування – «Апарат абразивоструменний АА-100 з абразивоструменевим рукавом 25х39 мм», модель, тип, марка - «піскоструминний апарат напірного типу АА 100 PsTech». 3.2. Надати наказ на працівника Ксьоншкевич Аліма Васильовича, на підтвердження посади: Машиніст екскаватора одноковшового 6 розряду, яка зазначена у Довідці №484/9 від 23.06.2025 року або підтвердити наявність працівника, у спосіб передбачений вимогами пп. 1.2 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документаціїЗамовника. Надати наказ на працівника Вельган Дмитра Михайловича, на підтвердження посади: Водія навантажувача 6 розряду, яка зазначена у Довідці №484/9 від 23.06.2025 року або підтвердити наявність працівника, у спосіб передбачений вимогами пп. 1.2 п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника.
Створено
28.07.2025 16:08
Надати до
29.07.2025 16:08
Договір
UA-2025-06-16-001687-a-c1
Очікує підписання
30 750 000 грн.
30 750 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт
Номенклатура
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування). Завершальний комплекс робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40148165

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
31 382 467.18 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
31 382 467.18 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності