Закупівля Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» від Державний начальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького".
Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Очікувана вартість
310 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Код ДК 021:2015
35740000-3 -
Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, його встановлення і налаштування, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер:
2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Одноразова поставка
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 10 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але в будь якому випадку до 31.12.2025 року. За погодженням Сторонами допускається дострокова поставка Товару
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника (ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника (ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника (ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
16.06.2025 року код Оголошення UA-2025-06-16-001038-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)».
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727).
Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)».
Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією:
І. Відповідно до пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727) відсутня довідка щодо строку дії їх тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
ІІ. Згідно підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору.
Відповідно до примітки Замовником зазначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Відповідно до пункту 4.1. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації назва предмета закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)».
Відповідно аналогічним договором є договір, що підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 35740000-3 «Симулятори бойових дій».
В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку Вих.№ 1 від 17 червня 2025 про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Довідка аналогічні договори дрони.docx»), згідно якої Учасник вказує про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного Договору № 75 від 02 грудня 2024 року з Луганським обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Разом з вказаною довідкою, Учасником надано копію Договору № 75 від 02 грудня 2024 року (файл «2024_12_02 Договір 75_ТОВ ДИДАКТИКЛАБ_Обладнання кабінету ЗУ_1720215,00.pdf»), копії видаткових накладних (файл «Видаткові Луганський Ліцей.pdf») та копію відгуку від 28 квітня 2025 року (файл «077 28.04.2025 ТОВ ДИДАКТИКЛАБ_Лист-відгук.pdf»).
Разом з тим, відповідно до пункту 1.2. Розділу І «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору № 75 від 02 грудня 2024 року: «Конкретна назва предмету закупівлі, кількість та вартість визначаються у Специфікації до Договору (далі - Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору».
Згідно Додатку № 1 до Договору № 75 від 02 грудня 2024 року вказано, що предмет закупівлі відноситься до ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.
Враховуючи вищевказане наданий Договір № 75 від 02 грудня 2024 року з Луганським обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою не є аналогічним в розумінні умов тендерної документації.
Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
ВИРІШЕНО:
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей.
2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме:
• надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" (42831727);
• надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. * Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, тобто 35740000-3 «Симулятори бойових дій»
16 червня 2025 року Державним начальним закладом «Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» за ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію.
ФОП Бочков Денис Вадимович (далі – Скаржник) вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Технічним завданням, який міститься в Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до технічних, якісних характеристик Товару - Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5).
Провівши аналіз технічного завдання мною встановлено, що до предмету закупівлі Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) включено додатковий товар, який не має жодного відношення, в тому числі технічного (Комплект обладнання - це сукупність взаємопов'язаних пристроїв, інструментів, апаратів, механізмів та інших елементів, об'єднаних для виконання певного завдання або досягнення конкретної мети) та навчального до зазначеного комплекту.
Мова йде про «Макет боєприпасу пластмасовий (навчальний макет міни з датчиками)», який жодним чином не входить до комплекту, а і порушує вимоги щодо порядку визначення предмету закупівлі, встановлених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 року № 708, яким затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (надалі - Порядок № 708), пунктом 3 зазначеного Порядку № 708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону № 922- VIII та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
Зазначу, що навіть на площадці державного онлайн магазину товарів Е-Каталог Прозорро Маркет, вказаний товар розміщений за ДК 021:2015: 39162110-9: Навчальне приладдя, а не 35740000-3: Симулятори бойових дій.
Тобто, постає питання у логічності об’єднання різних товарів у один лот.
Разом з цим, Замовником встановлено надмірно деталізовані вимоги до цієї з позицій предмету закупівлі, а саме:
«Макет боєприпасу пластмасовий (навчальний макет міни з датчиками):
Модель міни ПМН -2
Матеріал: міцний PLA філамент, метал.
Діаметр: 118 мм; Висота: 550 мм;
Вбудований датчик натискання, який повинен спрацьовувати при силі натиску від 20 кг. Вбудований вібродатчик, який повинен спрацьовувати при силі натиску від 20 кг. Можливість підключення електросірника, що спрацьовує під час натиску на міну вагою від 20 кг.
Вбудований в боковій внутрішній частині динамік для подачі сигналу при натиску на міну. Тип живлення: вбудована батарея живлення.
Вбудований роз'єм для підзараядки батареї USB-C.
Вбудована пружина.
Вбудований датчик натискання.
Вбудований вимикач/вмикач датчику натискання.
Вбудований розєм для підключення електросірника.
Вбудований вимикач/вмикач спрацювання електросірника, перехідник 3.5 мм.
Функції:
звуковий сигнал та вібрація, що спрацьовує під час натиску на міну.
Можливість вибору функцій: спалах електросірника або звуковий сигнал.
Гарантія не менше 12 місяців.
Характеристики сформульовані без діапазонів чи допусків (через застосування формулювань “не менше”/“не більше” із значеннями, що збігаються з конкретними показниками конкретного товару). Як наслідок, вимоги мають індивідуальний характер та фактично прив’язані до характеристики єдиної існуючої моделі, що суттєво звужує коло потенційних постачальників. Скаржником встановлено, що технічні параметри цієї позиції практично дослівно відтворюють характеристики окремого відомого комерційного продукту, а саме - Масогабаратний, вологозахищений макет міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком виробництва ТОВ «Ю+МАГ» (код ЄДРПОУ 42828798) (посилання: https://www.univermagosvity.com/product/maket-protypihotnoyi-fugasnoyi-miny-natysknoyi-diyi-pmn-2-maket-rozbirnyj/ ).
До цієї скарги додаю порівняльну таблицю всіх технічних характеристик товару, що наведені Замовником в Тендерній документації зі згаданими вище товаром.
Разом з цим, пунктом 7 Загальних вимог визначених у Додатку 2 до тендерної документації «З метою підтвердження якісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, належної гарантійної підтримки, та гарантій, офіційного ввезення та реалізації на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- у разі, якщо учасник не є виробником макету боєприпасу пластмасового, він повинен надати лист від виробника макету боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом сертифікації на ім’я виробника та завірений виробником товару на макет боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), що пропонується до постачання, сертифікат повинен містити інформацію про протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого видано сертифікат.»
Слід зазначити, що Скаржником як потенційним учасником цього тендеру було проведено детальний пошук та аналіз обладнання, що представлене на ринку, але не так і не виявлено інших Макетів боєприпасу пластмасового (навчальний макет міни з датчиками), які б точно відповідали усім наведеним в Тендерній документації характеристикам у сукупності, а також мали, встановлений тендерною документацією перелік підтверджуючої документації (сертифікати, протоколи і т.і.).
І це, на мою думку є достатньо обґрунтованим свідченням того, що вимоги тендерної документації складені саме з мотивом придбати конкретно визначене обладнання того виробника, який згаданий у цій скарзі, що в свою чергу нівелює можливість інших учасників для участі у цьому тендері на умовах об’єктивності, справедливості, рівного доступу та недискримінації.
Я, як постачальник продукції сертифікований «Комплект лазертаг» який має в наявності вказаний Замовником предмет закупівлі, що повністю відповідає технічним характеристикам тендеру, позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник висуває вимогу, яка не ґрунтується на законодавчих чи технічних нормах.
Такий підхід грубо порушує:
- принцип пропорційності, оскільки встановлено вимоги, які не відповідають меті закупівлі;
- принцип доцільності та економії, оскільки йдеться про невиправдане навантаження предмета закупівлі.
Таким чином, встановлені Замовником технічні параметри закупівлі підібрані під конкретну модель конкретного виробника і не містять жодної реальної альтернативи. Вимоги прописані настільки вузько, що учасник не має можливості запропонувати рівноцінний за функціоналом товар іншого бренду – навіть якщо такий товар задовольнить потреби Замовника, але не буде співпадати за другорядними числовими показниками (розмірами, вагами, тощо). По суті, від учасників вимагається постачання продукції конкретної торговельної марки, хоча прямо назву цієї марки в документації не зазначено.
Такий підхід є прихованим зазначенням конкретної торгової марки (моделі) без фрази «або еквівалент», що порушує частину 4 статті 22 Закону (заборона вказувати конкретні моделі в технічних вимогах без дозволу еквіваленту). Крім того, він порушує базові принципи здійснення закупівель, закріплені в статті 5 Закону – принцип недискримінації учасників та добросовісної конкуренції.
В результаті, права та законні інтереси Скаржника як потенційного учасника було порушено, адже через дискримінаційні умови я позбавлений можливості подати пропозицію з будь-яким іншим товаром. Аналогічно, участь у торгах стає неможливою для більшості інших добросовісних постачальників на ринку, які не пропонують саме ті моделі, під які виписано тендер.
Це звужує коло учасників до одного-двох суб’єктів, що прямо суперечить принципам відкритості та рівності, а також вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (щодо неприпустимості встановлення дискримінаційних вимог до учасників).
Варто зауважити, що встановлення дискримінаційних технічних вимог без належного обґрунтування неодноразово визнавалося порушенням законодавства у рішеннях Колегії АМК України. Згідно з усталеною практикою, викладеною в узагальненнях Антимонопольного комітету, вимоги до предмета закупівлі, які можуть бути виконані лише обмеженим колом постачальників, є порушенням принципів добросовісної конкуренції та недискримінації.
В даному випадку тендерна документація сформована таким чином, що орієнтована на постачання обладнання винятково конкретного виробника (ТОВ «Ю+МАГ»), що є явною ознакою дискримінаційного підходу.
Подібні дії Замовника спотворюють конкурентне середовище та позбавляють його можливості отримати найкращий товар за оптимальною ціною в умовах відкритої конкуренції. Це також порушує принцип максимальної економії та ефективності закупівель (стаття 5 Закону), оскільки усунення конкуренції не стимулює учасників знижувати ціну.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 Особливостей встановлено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону публічні закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надмірно деталізовані технічні вимоги, прописані під конкретний товар без можливості запропонувати еквівалент, встановлення непропорційних до предмету закупівлі кваліфікаційних вимог є неправомірними та повинні бути усунені. Чинні дискримінаційні умови фактично унеможливлюють участь у процедурі закупівлі як для Скаржника, так і для інших потенційних учасників, що порушує наші права та принципи, закріплені законодавством.
У результаті встановлення Замовником вищезазначених дискримінаційних вимог, моє право на участь у процедурі закупівлі, гарантоване Законом, фактично заблоковане. Як учасник ринку, я володію досвідом постачання освітнього обладнання та програмного забезпечення, маю належний рівень технічної компетенції та потенціал для виконання цього тендеру. Натомість, встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як Скаржнику, так і іншим учасників, в Процедурі закупівлі.
Керуючись статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Державного начального закладу «Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького» за предметом закупівлі: Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» за ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій процедури закупівлі UA-2025-06-16-001038-a, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, з підстав наведених в описовій частині цієї скарги.
Автор:
3310704554, ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ"
27501, Україна, Кіровоградська область, Олександрійський р-н, місто Світловодськ, б.Дніпровський, будинок 3, квартира 80
Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Звернення:
За тендером : Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Тема:
Дискримінаційні умови.
Зміст:
Доброго дня. Уважно вивчивши тендерну документацію було виявлено дивні вимоги стосовно предмету закупівлі. Закупівля здійснюється відповідно до коду ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій. Скажіть будь ласка, яким чином до даного коду відноситься Масогабаратний, вологозахищений макет міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком ? А знаєте чому, тому що тендер прописаний під конкретного учасника, і тому така увага до міни, яка не відноситься ні до лазертагу, так як це зовсім інше стороннє обладнання яке не під'єднати до того комплекту, ні до предмету закупівлі. Звідси ж і дитскримінаційні вимоги до цієї міни: 2019 на масогабаратний, вологозахищений макет міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком виданого уповноваженим органом на ім’я виробника з зазначенням інформації про протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого видано сертифікат. Сертифікат повинен містити зображенням та розміри масогабаратного, вологозахищеного макету міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком, що запропоновано до постачання; - авторизаційний лист від виробника масогабаратного, вологозахищеного макету міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком, що підтверджує статус учасника, як партнера виробника з зазначенням найменування учасника, номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, найменування, кількість товару та гарантійний термін; Промоніторивши ринок було виявлено, що тільки один виробник макету мін «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком, а саме "Ю+МАГ". Просимо терміново прибрати дискримінаційні вимоги та розбити предмет закупівлі на відповідні коди дк, а не протягувати обладнання яке до нього не відноситься.
Дата оприлюднення звернення:
19.06.2025 12:06
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)» та повідомляє наступне.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження якісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, належної гарантійної підтримки, та гарантій, офіційного ввезення та реалізації на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- у разі, якщо учасник не є виробником комплекту бездротового для гри в лазертаг, він повинен надати лист від виробника, запропонованого учасником комплекту бездротового для гри в лазертаг, з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючої декларації про відповідність Технічний регламент безпечність іграшок (ПКМУ від 28 лютого 2018 р. №151), виданої уповноваженим органом на ім’я виробника та з зазначенням адреси виробника, на комплекти бездротові для гри в лазертаг, декларація повинна містити додаток(ки) з зображенням та назвою запропонованого товару, а саме: лазер тагера, пов’язки; пульта дистанційного керування, контрольної точки, сценарного пристрою; копію діючого сертифікату відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності (з зазначенням відповідного номеру реєстрації) на комплект бездротовий для гри в лазертаг, виданого на імя виробника;
- у разі, якщо учасник не є виробником макету боєприпасу пластмасового, він повинен надати лист від виробника макету боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом сертифікації на ім’я виробника та завірений виробником товару на макет боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), що пропонується до постачання, сертифікат повинен містити інформацію про протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого видано сертифікат.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними технічними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Зазначений макет міни «ПМН 2» з елементом живлення та звуковим датчиком є пристроєм, призначеним для імітації бойового засобу (міни) в навчальних та тренувальних цілях. Його функціональне призначення – відтворення певних характеристик та ефектів (звуковий сигнал при спрацюванні) справжньої міни, що повністю відповідає визначенню "симулятора бойових дій". Він використовується для тренувань з виявлення, поводження та/або імітації наслідків спрацювання мін без реальної загрози. Таким чином, включення даного обладнання до предмету закупівлі за вказаним кодом є обґрунтованим. Вимога щодо надання сертифікату відповідності, виданого уповноваженим органом на ім’я виробника, із зазначенням протоколу сертифікаційних випробувань, зображенням та розмірами макета, встановлена з метою: Підтвердження якості та безпеки, Ідентифікації товару, Запобігання постачання неякісної продукції. Щодо вимоги надання авторизаційного листа від виробника, ця вимога є стандартною практикою для забезпечення того, що: учасник є авторизованим партнером виробника та має право постачати його продукцію, продукція є оригінальною, а не контрафактною, виробник підтверджує можливість надання гарантійного обслуговування на запропонований товар через даного Учасника. Тендерна документація та її вимоги формуються виходячи з конкретних потреб Замовника в обладнанні з певними технічними, якісними та функціональними характеристиками, необхідними для ефективного проведення навчально-тренувального процесу. Вимоги спрямовані на отримання товару, який максимально відповідатиме цим потребам, а не на обмеження конкуренції чи надання переваг конкретному виробнику. Якщо інші виробники або постачальники можуть запропонувати продукцію, що відповідає всім зазначеним у тендерній документації вимогам, вони мають повне право брати участь у закупівлі. Той факт, що на ринку може бути обмежена кількість виробників, здатних задовольнити специфічні потреби Замовника, не є підставою для звинувачень у дискримінації, якщо ці потреби обґрунтовані. Предмет закупівлі формується Замовником відповідно до його потреб та з метою забезпечення комплексного вирішення поставлених завдань. У даному випадку макет міни є складовою єдиного комплексу обладнання для симуляції бойових дій, призначеного для спільного використання. Розділення предмету закупівлі може призвести до ускладнення процесу закупівлі, можливої несумісності обладнання від різних постачальників та неефективного використання ресурсів. Замовник діє в межах чинного законодавства України "Про публічні закупівлі" та прагне забезпечити максимальну ефективність і прозорість процедури закупівлі. Всі вимоги тендерної документації обґрунтовані потребами Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата оприлюднення відповіді:
20.06.2025 15:20
Звернення:
За тендером : Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Тема:
Дискримінація Учасників!!!
Зміст:
Замовнику, ви взагалі ознайомлювалися з тендерною документаціюєю?? До чого так деталізовано розписувати сертифікати, протоколи яким вони відповідають, якщо це очевидно дискримінує інших учасників. На ринку є безліч обладнання яке має європейську якість та загальні сертифікати, а не ті що вам прописав "свій" учасник. Схаменіться доки не пізно!!!. Внесіть зміни до тендерної документації та надайте іншим учаникам запропонувати нормальний товар за меншу ціну..
Дата оприлюднення звернення:
19.06.2025 12:07
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)» та повідомляє наступне.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження якісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, належної гарантійної підтримки, та гарантій, офіційного ввезення та реалізації на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- у разі, якщо учасник не є виробником комплекту бездротового для гри в лазертаг, він повинен надати лист від виробника, запропонованого учасником комплекту бездротового для гри в лазертаг, з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючої декларації про відповідність Технічний регламент безпечність іграшок (ПКМУ від 28 лютого 2018 р. №151), виданої уповноваженим органом на ім’я виробника та з зазначенням адреси виробника, на комплекти бездротові для гри в лазертаг, декларація повинна містити додаток(ки) з зображенням та назвою запропонованого товару, а саме: лазер тагера, пов’язки; пульта дистанційного керування, контрольної точки, сценарного пристрою; копію діючого сертифікату відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності (з зазначенням відповідного номеру реєстрації) на комплект бездротовий для гри в лазертаг, виданого на імя виробника;
- у разі, якщо учасник не є виробником макету боєприпасу пластмасового, він повинен надати лист від виробника макету боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом сертифікації на ім’я виробника та завірений виробником товару на макет боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), що пропонується до постачання, сертифікат повинен містити інформацію про протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого видано сертифікат.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними технічними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Запевняємо Вас, що тендерна документація була ретельно розроблена з урахуванням специфічних потреб Замовника та вимог до якості, функціональності та безпеки обладнання, яке планується закупити. Щодо деталізації вимог до сертифікатів та протоколів, на підставі яких вони видані, така деталізація спрямована на те, щоб отримати товар, який точно відповідає заявленим технічним характеристикам та стандартам безпеки. Для Замовника, важливо бути впевненими, що обладнання пройшло відповідні випробування і є надійним, особливо коли йдеться про симулятори бойових дій, що використовуються в навчальних цілях. Наголошуємо, що вимоги спрямовані на забезпечення якості та відповідності предмета закупівлі, а не на дискримінацію учасників. Якщо на ринку існує обладнання, яке має європейські або інші міжнародні сертифікати, що підтверджують відповідність усім технічним, якісним та безпековим вимогам, зазначеним у нашій тендерній документації, учасники мають право запропонувати такий товар. Замовник розглядатиме всі пропозиції, що відповідають умовам тендерної документації.
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата оприлюднення відповіді:
20.06.2025 15:20
Звернення:
За тендером : Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Тема:
Корупційна змова. !!!
Зміст:
Замовнику, ви взагалі ознайомлювалися з тендерною документаціюєю?? До чого так деталізовано розписувати сертифікати, інформацію про протокол сертифікаційних випробувань та листи авторизації на виробника макету боєприпасу пластмасового, якщо це очевидно вказує на корупційну змову Замовника з Учасником. На ринку є безліч обладнання яке має європейську якість та загальні сертифікати, а не ті що вам прописав "свій" учасник. Схаменіться доки не пізно!!!. Внесіть зміни до тендерної документації та надайте іншим учаникам запропонувати нормальний товар за меншу ціну, в іншому випадку, будемо змушені звернутись до АМКУ та інших правоохоронних органів.
Дата оприлюднення звернення:
19.06.2025 12:17
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Комплект лазертаг (тагери + пульт керування-5) для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України)» та повідомляє наступне.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження якісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, належної гарантійної підтримки, та гарантій, офіційного ввезення та реалізації на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- у разі, якщо учасник не є виробником комплекту бездротового для гри в лазертаг, він повинен надати лист від виробника, запропонованого учасником комплекту бездротового для гри в лазертаг, з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючої декларації про відповідність Технічний регламент безпечність іграшок (ПКМУ від 28 лютого 2018 р. №151), виданої уповноваженим органом на ім’я виробника та з зазначенням адреси виробника, на комплекти бездротові для гри в лазертаг, декларація повинна містити додаток(ки) з зображенням та назвою запропонованого товару, а саме: лазер тагера, пов’язки; пульта дистанційного керування, контрольної точки, сценарного пристрою; копію діючого сертифікату відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності (з зазначенням відповідного номеру реєстрації) на комплект бездротовий для гри в лазертаг, виданого на імя виробника;
- у разі, якщо учасник не є виробником макету боєприпасу пластмасового, він повинен надати лист від виробника макету боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), з зазначенням номера закупівлі, назви Замовника, повної назви та адреси Учасника, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, гарантійні зобов’язання на товар, статус учасника, як партнера виробника;
- копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом сертифікації на ім’я виробника та завірений виробником товару на макет боєприпасу пластмасового (навчального макету міни з датчиками), що пропонується до постачання, сертифікат повинен містити інформацію про протокол сертифікаційних випробувань на підставі, якого видано сертифікат.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними технічними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Запевняємо Вас, що тендерна документація була ретельно розроблена з урахуванням специфічних потреб Замовника та вимог до якості, функціональності та безпеки обладнання, яке планується закупити. Щодо деталізації вимог до сертифікатів та протоколів, на підставі яких вони видані, така деталізація спрямована на те, щоб отримати товар, який точно відповідає заявленим технічним характеристикам та стандартам безпеки. Для Замовника, важливо бути впевненими, що обладнання пройшло відповідні випробування і є надійним, особливо коли йдеться про симулятори бойових дій, що використовуються в навчальних цілях. Наголошуємо, що вимоги спрямовані на забезпечення якості та відповідності предмета закупівлі, а не на дискримінацію учасників. Якщо на ринку існує обладнання, яке має європейські або інші міжнародні сертифікати, що підтверджують відповідність усім технічним, якісним та безпековим вимогам, зазначеним у нашій тендерній документації, учасники мають право запропонувати такий товар. Замовник розглядатиме всі пропозиції, що відповідають умовам ТД. Ми прагнемо провести закупівлю прозоро та відповідно до чинного законодавства, забезпечивши при цьому отримання товару, який максимально задовольнить наші потреби.
Державний навчальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата оприлюднення відповіді:
20.06.2025 15:20
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 000
грн.
Період подання пропозицій
до
24.06.2025 18:00
Замовник:
Державний начальний заклад "Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького"