Звернення:
За тендером : Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Тема:
не вірно визначена очікуванна вартість
Зміст:
Вами не вірно визначена очікувана вартість, не проведено аналіз ринку, не вивчено пропозиції таких самих систем оповіщення, що веде до перевитрат бюджетних коштів,. Якби ви звернулись до виробника обладнання ТОВ "НВФ "Бранд Майстр Плюс" то побачили, що Базова станція оповіщення потужністю 800 Вт, разом з пусконалагоджувальними роботами коштує 199 тис . з ПДВ, автоматизоване робоче місто АРМ 147 тис. з ПДВ. . Монтаж ще додають 50-60 кожної системи . У вас очікувана вартість5 057 900,00 грн. завищена більш, як в два рази. Саме про таки випадки йдеться в журналістких розслідуваннях. https://politeka.net/uk/kompromat/453836-divni-tenderi-ta-groshi-svojim-zmi-rozpovili-pro-mozhlivu-zmovu-pozhezhnih-kompaniy-z-gromadami-zaradi-osvoyennya-koshtiv , https://znaj.ua/kompromat/514440-divni-tenderi-ta-groshi-svojim-zmi-pishut-pro-mozhlivu-zmovu-pozhezhnih-kompaniy-z-gromadami-zaradi-osvoyennya-koshtiv. Вимагаємо визначити реальну вартість закупівлі, тендер скасувати. В протилежному разі ми вимушені звернутися до ДАСУ та правоохоронних органів.
Дата оприлюднення звернення:
21.06.2025 12:31
Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що Закупівля оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначеним законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель за державні кошти, з метою забезпечення прозорості, ефективності та конкуренції.
Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням норм методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Відповідно до абз. 3 пункту 4 зазначеної методики
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (далі – Настанова № 281).
На виконання вищезазначеної Настанови № 281,
Очікувана вартість визначена на підставі Проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), кошторис котрої містить детальний перелік робіт, матеріалів, обладнання та інших витрат, необхідних для реалізації проекту. ПКД пройшла експертизу незалежної компанії та отримала експертний звіт.
Відповідно до Експертного звіту № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:4891-3676-2323-1415 за результатами розгляду ПКД встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Крім того, у експертному звіті зазначено, що ПКД «Нове будівництво Місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Слобожанської селищної територіальної громади» виконано відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, кошторисної частини проектної документації, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, енергозбереження.
Таким чином, очікувану вартість закупівлі визначено у повній відповідності до вимог діючного законодавства.
Щодо посилань, наведених у Вашому запиті (https://politeka.net/... та https://znaj.ua/...), повідомляємо, що ці гіперпосилання не містять активної або змістовної інформації, яка б стосувалася процедури закупівлі, що проводиться. Посилання ведуть на загальні публікації медіа без підтвердженої фактології, яка могла б бути використана як об’єктивна підстава для перегляду очікуваної вартості.
Додатково звертаємо увагу, що будь-який учасник, який відповідає умовам тендерної документації, має повне право подати тендерну пропозицію із власною обґрунтованою вартістю. Згідно зі статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура здійснюється відкрито, прозоро, з рівним доступом для всіх постачальників незалежно від форми власності чи місця реєстрації.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 15:51