Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади. від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СПІВПРАЦІ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-000899-a
Id Tender e5f62804616c498b970c53bf4d0d7d5e
План UA-P-2025-06-16-000385-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.06.2025 09:36
Остання зміна 08.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 057 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 289.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 09:34 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 09:34
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 09:34
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:47
до 02.09.2025 09:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 18:48
до 08.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.09.2025 09:10
-
Період уточнень
з 16.06.2025 09:34 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 09:34 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:47 до 02.09.2025 09:10
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:47 до 02.09.2025 09:10
Основні параметри
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 057 900 грн.
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Очікувана вартість
5 057 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25289,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 14:24
Закінчення аукціону
22.07.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі наступних документів: 1) акту прийомки виконаних робіт (форма № КБ-2в), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
3 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР"
Пропозиція:
3 699 999.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 14:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
16.06.2025 09:34
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ільїна
Електронна пошта
Телефон
+380639840004
Замовник
ЄДРПОУ
45709179
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СПІВПРАЦІ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
52005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпровський
Адреса
Дніпровський р-н селище Слобожанське вул.Сухомлинського Василя будинок 54Б
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Період вимог/скарг з 29.07.2025 18:48 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 14:47 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 18:48
Довідка НАЗК
29.07.2025 18:48
Повідомлення про рішення
22.07.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із протоколом розкриття, тендерна пропозиція учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі тендерної пропозиції учасника є невідповідності. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене необхідно надати учаснику ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: «Шановний Учасник! 1. Згідно розділу 2, пункту 2.2, абзацу 7, додатку 1 до тендерної документації при розгляді даних документів виявлено наступне:, а саме на підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати скановані: (оригінали) трудових книжок, або (оригінали) наказів, або (оригінали) трудових договорів або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У складі тендерної пропозиції наданої Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" ( код ЄДРОПУ 34774188) надано наказ ( розпорядження) № 1/П-17 про прийняття на роботу Гетьман Миколи Вікторовича сканований з копії або не кольорова сканована копія . Таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Просимо вас усунути зазначені порушення шляхом надання копії наказу про прийняття на роботу Гетьмана Миколи Вікторовича, засвідченої з оригіналу. Нагадую, що Ви маєте виправити зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення. Дякую.
Створено
28.07.2025 16:43
Надати до
29.07.2025 16:43
Період вимог/скарг з 26.08.2025 10:53 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:48 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.08.2025 10:53
Повідомлення про рішення
25.08.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.09.2025 09:10 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 10:53 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 09:10
Повідомлення про рішення
26.08.2025 10:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 057 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СПІВПРАЦІ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380639840004
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 057 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СПІВПРАЦІ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380639840004
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності