Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП Овсієнко Євген Миколайович на закупівлю товарів за темою: код CPV 39710000-2 Електричні побутові прилади (Конфорка електрична). РПЗ 9.403 РПЗ: 9.403 (UA-P-2025-06-04-002574-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-16-000856-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 2) Посилання на вимогу (вимоги) додатка А, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.10 розділу Інші документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі Додатку А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен завантажити: 10. Файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 14.07.2025р. № 1098 УО С. Міронов