Показати схожі тендери

Закупівля Консультаційні послуги фінансового менеджера з питань підприємницької діяльності та управління від Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-16-000597-a
Id Tender 51ca202aebbe46d6857fdc0cad1cab87
План UA-P-2025-06-10-009158-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.06.2025 09:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
54 627.94 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Консультаційні послуги фінансового менеджера з питань підприємницької діяльності та управління
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради 29.11.2023 оголошений конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту. За результатами розгляду наданих на конкурс резюме кандидатів на посади, згідно з п.2 рішення робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities», викладеного у протоколі 2 засідання робочої групи від 06.12.2023 на зазначені посади затверджені керівник проекту NetZeroCities Нестеров Олександр, асистент керівника проекту Єременко Ілля, фінансовий менеджер Іванюк Ольга. Закупівля послуг «Управлінські послуги керівника проекту», «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента керівника проекту», «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління фінансового менеджера» відбуваються у переможців конкурсу, а саме у фізичних осіб, громадян України Нестерова Олександра, Єременка Іллі та Іванюк Ольги відповідно. Враховуючи те, що надавачами послуг, що закуповує Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради є лише затверджені рішенням робочої групи певні фізичні особи, громадяни України, закупівля відбувається згідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб?єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. На виконання вищевикладеної вимоги замовником обгрунтована та підтверджена підстава, що вказана у абзаці 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями: 1. Копія протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 щодо розроблення кваліфікаційних вимог на посади керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту та подання оголошення про відбір персоналу на 2 арк. в 1 прим.; 2. Скрін оголошення про проведення конкрсу на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту на 2 арк. в 1 прим.; 3. Копія протоколу 2 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 06.12.2023 щодо призначення керівником проекту NetZeroCities Нестерова Олександра, асистентом керівника проекту Єременка Іллю, фінансовим менеджером Іванюк Ольгу на 3 арк. в 1 прим.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (послуга)
попередній контроль за відповідністю витрат критеріям прийнятності згідно з грантовою угодою
Опис предмета закупівлі
попередній контроль за відповідністю витрат критеріям прийнятності згідно з грантовою угодою
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання по
31.05.2025 09:19
Позиція : №2 1 (послуга)
комунікація із грантодавцем в рамках виконання бюджету Проєкту
Опис предмета закупівлі
комунікація із грантодавцем в рамках виконання бюджету Проєкту
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання по
31.05.2025 09:19
Позиція : №3 1 (послуга)
прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Опис предмета закупівлі
прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання по
31.05.2025 09:19
Позиція : №4 1 (послуга)
надання консультацій з фінансових питань в рамках Проєкту
Опис предмета закупівлі
надання консультацій з фінансових питань в рамках Проєкту
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання по
31.05.2025 09:19
Позиція : №5 1 (послуга)
підготовка проміжного фінансового звіту
Опис предмета закупівлі
підготовка проміжного фінансового звіту
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання по
31.05.2025 09:19
Документи закупівлі
16.06.2025 09:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
16.06.2025 09:15
Тендерна документація
16.06.2025 09:15
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Конончук Ярина Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380679095262
Замовник
ЄДРПОУ
02739212
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Поштовий індекс
33000
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Поштова,2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-16-000597-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/06/3
54 627.94 грн.
54 627.94 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
попередній контроль за відповідністю витрат критеріям прийнятності згідно з грантовою угодою
Номенклатура
попередній контроль за відповідністю витрат критеріям прийнятності згідно з грантовою угодою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
комунікація із грантодавцем в рамках виконання бюджету Проєкту
Номенклатура
комунікація із грантодавцем в рамках виконання бюджету Проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Номенклатура
прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
надання консультацій з фінансових питань в рамках Проєкту
Номенклатура
надання консультацій з фінансових питань в рамках Проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
підготовка проміжного фінансового звіту
Номенклатура
підготовка проміжного фінансового звіту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02739212

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа, громадянка України Іванюк Ольга Борисівна
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2548208949

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 09:31
Підписаний договір
16.06.2025 09:31
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 627.94 грн.
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380679095262
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 627.94 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380679095262
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності