Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-000594-a
Id Tender 59167bcdb06849bab78e849e5a68305a
План UA-P-2025-06-16-000504-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.06.2025 10:05
Остання зміна 28.07.2025 13:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 828 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 288 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 10:04 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 10:04
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 10:04
до 21.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.06.2025 14:10
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 16:53
до 09.07.2025 00:00
Період уточнень
з 16.06.2025 10:04 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 10:04 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 14:10
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 828 800 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
2 828 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28288,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2025 13:41
Закінчення аукціону
24.06.2025 14:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
1 664
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
42087, Україна, Сумська область, с. Андріяшівка, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти Андріяшівської сільської ради
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюються шляхом оплати Замовником в національній валюті України у безготівковій формі грошовим переказом на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів, відповідно до рахунку та накладної, після поставки партії товару належної якості
Порядковий номер: 1
Документи лота
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Проект договору
Критерії прийнятності
16.06.2025 09:14
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович
Пропозиція:
2 349 568 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТКАЧУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
2 807 168 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович
Пропозиція:
2 347 904 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2025 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 10:05
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Сідакова
Електронна пошта
Телефон
+380953096571
Сайт:
https://andr-osvita.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42466050
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
42087
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Роменський р-н, с. Андріяшівка
Адреса
вул. Соборна, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:53 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 14:10 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:53
Повідомлення про рішення
24.06.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович було виявлено наступні невідповідності: У складі тендерної пропозиції Учасник надав: - копії чинних договорів, укладених між ним та постійним лісокористувачем - Філія «Північний лісовий офіс» ДП «Ліси України» (UUB-21470-1 від 10.06.2025; UUB-21614-1 від 17.06.2025; UUB-21615-1 від 17.06.2025; UUB-21633-1 від 18.06.2025) на загальну кількість 919,999 куб.м., що не підтверджує встановлену вимогу тендерної документації, а саме: надання «Копію/ї чинного договору(ів) з постійним лісокористувачем …. на обсяг закупівлі, тобто не менше 1 664 м3»; крім того - файл "Договір купівлі-продажу,г.лист.pdf", який містить Договір укладений з ТОВ «СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009» (36437535). Проте, згідно вимог тендерної документації, Учасник мав надати копію/ї чинного договору(ів) укладених між ним та постійним лісокористувачем. - файл "Гарантійний лист Ласкавий.pdf", в якому Філія «Північний лісовий офіс» ДП «Ліси України» гарантує поставку деревини Учаснику згідно укладених договорів (UUB-21470-1 від 10.06.2025; UUB-21614-1 від 17.06.2025; UUB-21615-1 від 17.06.2025; UUB-21633-1 від 18.06.2025); файл "Договір купівлі-продажу,г.лист.pdf", в якому ТОВ «СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009» гарантує поставку товару ФОП Ласкавий М.Ю. до 31.12.2025 року. Проте, гарантійний лист має бути наданий постійним лісокористувачем. 2) Дані вимоги, встановлені Замовником, містяться в: - пункті 8 Додатку 2 до тендерної документації; пункті 15 Додатку 4 до тендерної документації; - пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації; пункті 16 Додатку 4 до тендерної документації. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Копію/ї чинного договору(ів) з постійним лісокористувачем, (Відповідно до Порядку здійснення лісовпорядкування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2023 року №112, постійний лісокористувач – підприємства, установи, організації всіх форм власності, їх філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, які мають у користуванні чи власності ліси на землях усіх категорій) на обсяг закупівлі, тобто не менше 1 664 м3. - Гарантійний лист від постійного лісокористувача про те, що останній не заперечує відпустити/продати дрова паливні Учаснику закупівлі (із зазначенням № та дати Договору, найменування Учасника, об’єму товару та терміну поставки) та зазначає факт дотримання Учасником умов Договору.
Створено
25.06.2025 15:24
Надати до
26.06.2025 15:24
Період вимог/скарг з 30.06.2025 08:46 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 16:53 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 08:46
Повідомлення про рішення
26.06.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Омельченко Роман Олександрович було виявлено наступні невідповідності: - У складі тендерної пропозиції Учасник надав: файл "Посвідчення та Протоколи по ОП ФОП Омельченко РО.pdf", що містить копію витягу з протоколу №872-24 та копії посвідчень №9334, №9335, №9336, №9337 про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці ТОВ «Навчальний центр Аверс»; копію протоколу №24-450-22 від 01 березня 2024 року та копію посвідчення №24-450-37, про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці ТОВ «ТКЦ ПРОФТЕХНАВЧАННЯ». Проте, Учасником не надана копія Посвідчення про навчання та перевірку знань з питань охорони праці виданого на ім’я Учасника Державним агентством лісових ресурсів України (дата видачі не раніше 2024 року). - У складі тендерної пропозиції Учасник надав: папку файлів «Contract_UUB_20470_7.zip» в якій міститься Договір «ФОРВАРД» № UUB-20470-7 від 07 травня 2025 року з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 в особі підписувача – уповноваженої особи філії "Північний лісовий офіс" державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України", ЄДРПОУ 45456197, на загальну кількість 600,0 куб.м, що не підтверджує встановлену вимогу тендерної документації, а саме: надання «Копію/ї чинного договору(ів) з постійним лісокористувачем …. на обсяг закупівлі, тобто не менше 1 664 м3»; - У складі тендерної пропозиції Учасник не надав Гарантійний лист від постійного лісокористувача про те, що останній не заперечує відпустити/продати дрова паливні Учаснику закупівлі (із зазначенням № та дати Договору, найменування Учасника, об’єму товару та терміну поставки) та зазначає факт дотримання Учасником умов Договору. 2) Дані вимоги, встановлені Замовником, містяться в: - пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації; пункті 13 Додатку 4 до тендерної документації; - пункті 8 Додатку 2 до тендерної документації; пункті 15 Додатку 4 до тендерної документації; - пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації; пункті 16 Додатку 4 до тендерної документації. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Копію Посвідчення про навчання та перевірку знань з питань охорони праці виданого на ім’я Учасника Державним агентством лісових ресурсів України. Дата видачі не раніше 2024 року. - Копію/ї чинного договору(ів) з постійним лісокористувачем, (Відповідно до Порядку здійснення лісовпорядкування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2023 року №112, постійний лісокористувач – підприємства, установи, організації всіх форм власності, їх філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, які мають у користуванні чи власності ліси на землях усіх категорій) на обсяг закупівлі, тобто не менше 1 664 м3. - Гарантійний лист від постійного лісокористувача про те, що останній не заперечує відпустити/продати дрова паливні Учаснику закупівлі (із зазначенням № та дати Договору, найменування Учасника, об’єму товару та терміну поставки) та зазначає факт дотримання Учасником умов Договору.
Створено
26.06.2025 16:54
Надати до
27.06.2025 16:54
Період вимог/скарг з 03.07.2025 10:38 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 08:46 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 10:38
Довідка НАЗК
03.07.2025 10:38
Повідомлення про рішення
30.06.2025 08:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Ткачук Олег Миколайович було виявлено наступні невідповідності: У складі тендерної пропозиції Учасник надав: - у файлі «Тендерна пропозиція Учасника заклади освіти (досвід, техвимоги, довідки, пояснення, гарантійні листи).pdf» міститься інформація «Відомості про учасника». Проте, інформація містить не коректні дані щодо Місця проведення державної реєстрації учасника та Реквізитів банку (номер рахунку, МФО банку), які необхідні для укладення договору. 2) Дані вимоги, встановлені Замовником, містяться в: - у пункті 5 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; пункті 9 Додатку 4 до тендерної документації. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Відомості про учасника за встановленою формою у пункті 5 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Створено
30.06.2025 13:44
Надати до
01.07.2025 13:44
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 09:21 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 13:30
Електроний протокол про продовження строку
24.07.2025 09:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа прийняла рішення про скасування рішення про визначення ФОП Ткачук О.М. переможцем за процедурою Закупівлі на підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2025 № 11283-р/пк-пз. Відповідно до норм п.43 Постанови, Замовником вже використане право на оприлюднення повідомлення про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів Ткачуком Олегом Миколайович. Відповідно до норм абз.3 п.43 Постанови, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При цьому, рішення Постійної діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2025 №11283-р/пк-пз не містить норм щодо необхідності надати Фізичній особі-підприємцю Ткачуку Олегу Миколайовичу можливість усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі. Натомість, вищезазначене рішення містить інформацію про: «…Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою направлені запити на надання роз’яснень щодо визначення алгоритму подальших дій уповноваженої особи.
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 10:51
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 828 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380953096571
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 828 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380953096571
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності