Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А від Дитячо-юнацька спортивна школа №3 Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-14-000438-a
Id Tender ad820af582564510a6a90e257f1597bf
План UA-P-2025-06-14-000328-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.06.2025 10:22
Остання зміна 06.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 428 575.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 600 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.06.2025 10:22 до 30.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.06.2025 10:22
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.06.2025 10:22
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 10:00
до 31.07.2025 12:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:39
до 06.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 31.07.2025 12:09
-
Період уточнень
з 15.06.2025 10:22 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 15.06.2025 10:22 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 10:00 до 31.07.2025 12:09
Період кваліфікації
з 30.06.2025 10:00 до 31.07.2025 12:09
Основні параметри
Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 428 575.2 грн.
Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А
Назва предмета закупівлі
Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А
Очікувана вартість
3 428 575.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17600,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кулика і Гудаченка, 28 А
Дата постачання по
25.12.2025 19:46
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ
Пропозиція:
3 428 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гурчик Ніна Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380362640566
Замовник
ЄДРПОУ
21084627
Повна назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 Рівненської міської ради
Поштовий індекс
33024
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
Кулика і Гудачека 28А
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:39 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:39
Довідка НАЗК
03.07.2025 15:39
Повідомлення про рішення
30.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2025 19:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2025 19:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей ( Відповідно до Додатку 5 п.4, пп.4.1, розділу 3 Тендерної документації та відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, поданої в межах процедури відкритих торгів на закупівлю: «Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А» ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-14-000438-a, виявлено наступну невідповідність: Кошторисна документація подана у форматі редагованого файлу (.doc/.docx), що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно з якими така документація повинна бути подана у форматі PDF або у вигляді сканованих копій оригіналів з підписами та печатками (за наявності). У зв’язку з цим просимо усунути вказану невідповідність та завантажити виправлені документи в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Невиконання цієї вимоги у визначений строк може призвести до відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Створено
02.07.2025 09:29
Надати до
03.07.2025 09:29
Період вимог/скарг з 31.07.2025 12:09 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 10:24 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
31.07.2025 12:09
Повідомлення про рішення
31.07.2025 10:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2025 19:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2025 19:41
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000007
Дата створення проекту
28.07.2025 10:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 14:03
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2025 № 71-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.07.2025 № 71-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-06-14-000438-a 14.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 14:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дитячо-юнацької спортивної школи № 3 Рівненської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 03.07.2025 № 5, від 31.07.2025 № 6, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.07.2025. За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовник у пп. 4.1 п. 4 Додатку 5 до тендерної документації установив вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає: розрахунок договірної ціни з урахуванням положень діючих кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року зі змінами (далі – Настанова), а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема, пояснювальну записку. При цьому, відповідно до пояснювальної записки, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ», при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 170,25 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 людино-годин. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (30.06.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон № 2136-ІХ). Відповідно до частини шостої статті 6 Закону № 2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Наукововиробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 № 215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 № 1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку 5 тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ» та визначив його переможцем торгів. В ході здійснення моніторингу Замовником надані пояснення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ». Замовником 31.07.2025 в електронній системі оприлюднено протокол уповноваженої особи від 31.07.2025 № 6 про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ». У зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій - торги відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей- порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 17:23
Документи висновку
06.08.2025 17:23
-
Повідомлення
Запит
Запит по надання пояснень
У межах проведення моніторингу робіт: «Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи №3 Рівненської міської ради (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять) (коригування), за адресою: м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, будинок 28А» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-14-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ « СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ» та правомірності обрання її переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданій у складі тендерної пропозиції 30.06.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 170,25 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 люд. год. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.07.2025 17:24
Орган перевірки
01.08.2025 00:00
Документи повідомлення
28.07.2025 17:25
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ" відхилена у зв"язку з тим, що в тендерній документації учасника показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 170,25 люд.год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента до 07.08.2025 р., норма тривалості при 40-годинному робочому тижні – 171,75 люд.год., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішеня
31.07.2025 12:04
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ" відхилена у зв"язку з тим, що в тендерній документації учасника показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 170,25 люд.год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента до 07.08.2025 р., норма тривалості при 40-годинному робочому тижні – 171,75 люд.год., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішеня
31.07.2025 12:22
Замовник
Документи повідомлення
31.07.2025 12:24
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 428 575.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 10:00
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380362640566
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 428 575.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 10:00
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380362640566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності