Показати схожі тендери

Закупівля Модульна споруда від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-012005-a
Id Tender 6d7ac76f76024c2c848c7458afd21bef
План UA-P-2025-06-13-011491-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 23:39
Остання зміна 28.07.2025 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 425 495.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 254.95 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 23:38 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 23:38
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 23:38
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 14:25
до 18.07.2025 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 16:02
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 16:20
до 28.07.2025 09:53
Період уточнень
з 13.06.2025 23:38 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 23:38 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 14:25 до 18.07.2025 16:20
Період кваліфікації
з 24.06.2025 14:25 до 18.07.2025 16:20
Основні параметри
Модульна споруда
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 425 495.1 грн.
Модульна споруда
Назва предмета закупівлі
Модульна споруда
Очікувана вартість
2 425 495.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24254,95
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2025 13:56
Закінчення аукціону
24.06.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівля мобільна (інвентарна) для ветеранського центру
Код ДК 021:2015
44211100-3 - Модульні та переносні споруди
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 60
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунок за поставлений товар здійснюється на умовах п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати поставки товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку поставки товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "К'Ю-БЛОК"
Пропозиція:
2 349 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково Виробниче Підприємство «ТОР»
Пропозиція:
2 405 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОДУЛЬДОМ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
2 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2025 13:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 23:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Модульна споруда
Період вимог/скарг з 27.06.2025 16:02 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 14:25 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» встановлено такі вимоги: «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням імені, ПРІЗВИЩА та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище, ім’я та по батькові уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. …». Учасником надано файли (документи з інформацією) (надалі – файл/файли) в складі тендерної пропозиції, які не відповідають виконанню вимоги щодо підпису документів: файл з назвою «Гарантійний лист.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «Довідка виконаних робіт МодульДом .pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «Довідка наявність обладнання.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «Довідка нездійснення госп. д. з державою-агресором МодульДом .pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «Довідка рекв.МодульДом.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «ПРИКЛАДИ НАШИХ РОБІТ.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «Схема трубопроводів із виводами.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50»; файл з назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf», датою та міткою часу «23 червня 2025 19:50». Вищезазначені файли тендерної пропозиції не підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)/удосконаленого електронного підпису (УЕП) уповноваженої особи Учасника або не містять підпису уповноваженої особи Учасника закупівлі, а також відбитку печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.06.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.06.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 16:02 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.07.2025 16:20 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 15:01 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 16:20
Довідка НАЗК
18.07.2025 16:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-13-012005-a-c1
Підписаний і діє
Номер
164-ВС-ВТ
2 250 000 грн.
1 875 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Будівля мобільна (інвентарна) для ветеранського центру
Номенклатура
Будівля мобільна (інвентарна) для ветеранського центру
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МОДУЛЬДОМ КОНСТРАКШН"
Повна назва
ТОВ "МОДУЛЬДОМ КОНСТРАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42119890

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 09:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 425 495.1 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 425 495.1 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності