Показати схожі тендери
Закупівля Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-011931-a
Id Tender bbf9da00a66746f9a4bccef78a13474a
План UA-P-2025-06-13-014435-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 22:51
Остання зміна 18.07.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 035 167 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 351 676 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 22:51 до 02.07.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 22:51
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 22:51
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:02
до 10.07.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 10:50
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 10:50
до 18.07.2025 16:55
Період уточнень
з 13.06.2025 22:51 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 22:51 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:02 до 10.07.2025 10:50
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:02 до 10.07.2025 10:50
Основні параметри
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 035 167 600 грн.
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Очікувана вартість
2 035 167 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20351676,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 11:39
Закінчення аукціону
03.07.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Код ДК 021:2015
45213000-3 - Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2028 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних та прийнятих обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 10 (десяти) банківських днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
1 990 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
1 987 190 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 10:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мигалко Ігор Володимирович
Електронна пошта
Телефон
0312613148
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:50 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 12:02 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:50
Довідка НАЗК
10.07.2025 10:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.07.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 22:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 22:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), вказані у пунктах 11 та 12 довідки від 26.06.2025 №16/14/т у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують знаходження обладнання, що вказані у пунктах 33 та 36 довідки від 26.06.2025 №16/14/т (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо) у складі тендерної пропозиції відсутня копія договору, вказаного у пункті 1 довідки від 26.06.2025 №16/19/т; відповідно до довідки від 26.06.2025 №16/19/т, сума виконання аналогічних договорів складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі; у складі тендерної пропозиції учасником надані копії аналогічних договорів від 21.08.2020 від №Б-О-2 та від 14.01.2022 №Б-О-2-1, однак, надані не всі додаткову угоди, які є невід’ємними частинами договору 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до розділу І Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації – копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – документи, що підтверджують знаходження такого обладнання (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо Відповідно до розділу ІІІ Додатку №2 до Тендерної документації. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3. Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до нього. Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оприлюднення оголошення цієї закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, при цьому клас наслідків об’єкта будівництва за аналогічним договором(ами) повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС3. При цьому сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), вказані у пунктах 11 та 12 довідки від 26.06.2025 №16/14/т; документи, що підтверджують знаходження обладнання, що вказані у пунктах 33 та 36 довідки від 26.06.2025 №16/14/т (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо); копію договору, вказаного у пункті 1 довідки від 26.06.2025 №16/19/т; доповнену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору таким чином, щоб сума виконання аналогічних договорів склала не менше 50% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі разом із відповідним підтвердженням; копії аналогічних договорів від 21.08.2020 від №Б-О-2 та від 14.01.2022 №Б-О-2-1, разом з усіма додатковими угодами, які є невід’ємними частинами договору
Створено
08.07.2025 16:26
Надати до
09.07.2025 16:26
Договір
UA-2025-06-13-011931-a-b1
Підписаний і діє
Номер
20
1 987 190 000 грн.
1 655 991 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2028
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Номенклатура
Виконання робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації: «Будівництво міжнародного пункту пропуску на українсько-румунському державному кордоні між населеними пунктами Біла Церква (Україна) та Сігету Мармацієй (Румунія) з під’їзними шляхами до автодорожнього прикордонного мосту у Закарпатській області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2028 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25449824

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32851616

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2025 16:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 035 167 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 20:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
0312613148
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 035 167 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 20:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
0312613148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності