Показати схожі тендери
Закупівля «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015) від Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-011887-a
Id Tender da39ee42a8fa434f81d025ab32505599
План UA-P-2025-06-13-014407-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 21:23
Остання зміна 23.07.2025 19:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 189 280 009 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 100 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 21:23 до 03.07.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 21:23
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 21:23
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 23:00
до 09.07.2025 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 17:24
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 17:24
до 23.07.2025 19:21
Період уточнень
з 13.06.2025 21:23 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 21:23 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 23:00 до 09.07.2025 17:24
Період кваліфікації
з 03.07.2025 23:00 до 09.07.2025 17:24
Основні параметри
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Закупівля за кошти державного бюджету
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 189 280 009 грн.
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Очікувана вартість
1 189 280 009 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6100000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 500 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано - Франківськ, вулиця Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 21:06
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Промбудсервіс-Косів"
Пропозиція:
1 185 675 162 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 19:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
13.06.2025 21:14
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шеремета Андрій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342552210
Факс
+380342552039
Замовник
ЄДРПОУ
43380399
Повна назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Грушевського, 21
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Період вимог/скарг з 09.07.2025 17:24 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 23:00 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 17:24
Довідка НАЗК
09.07.2025 17:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.07.2025 23:00
Витяг з ЄДР
03.07.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-13-011887-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№3т
1 185 675 162 грн.
988 062 635 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Номенклатура
«Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43380399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Промбудсервіс-Косів"
Повна назва
ТОВ "Промбудсервіс-Косів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33909174

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 19:21
Повідомлення про договір
23.07.2025 18:51
-
23.07.2025 18:51
-
23.07.2025 18:51
-
23.07.2025 18:51
-
21.07.2025 13:18
-
21.07.2025 13:18
-
21.07.2025 13:18
-
21.07.2025 13:18
-
21.07.2025 13:18
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000003
Дата створення проекту
15.07.2025 09:28
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 10:19
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2025 №51-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2025 № 003100-18/8751-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.07.2025 №51-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-13-011887-a 13.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 10:19
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-13-011887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок яких коштів з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 3. Замовником у частині І Додатку 1.1 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається, зокрема: «1.1Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати рік випуску, номерний знак). Учаснику необхідно підтвердити наявність власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами: копія/ї свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки; договір/ори оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт. В разі наявності таких договорів Орендодавець або Виконавець повинен надати документальне підтвердження правомірності використання транспортних засобів та будівельної техніки, що передаються в оренду Учаснику або використовуються для надання послуг Учаснику (копія чинного договору оренди, позички, лізингу тощо) та лист від власника транспортних засобів або будівельної техніки про згоду на використання зазначених механізмів на виконання робіт із зазначенням ідентифікатора згідно цієї закупівлі. *учасник може для підтвердження своєї відповідності зазначеному критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. ** Учаснику необхідно обов’язково підтвердити наявність самоскида/автомобіля бортового, автокрана на автомобільному ходу, екскаватора на колісному ходу, автогрейдера, котка дорожнього, асфальтоукладальника.» Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням у Примітках договору про надання послуг №25/08/23 від 25.08.2023 на автогрейдери LiuGong CLG4165 20869АТ та коток дорожній самохідний Hamm HD85 Н40193 та договору про надання послуг технікою №02/01/25-1 від 02.01.2025 на асфальтоукладальник Vogele 11.82/SUPER 1600-2, тоді як у вказаній довідці зазначено, що дана техніка перебуває в оренді? 4. Замовником у підпунктах 4 та 5 частини ІІ Додатку 1.1 Додатку 1 ТД вимагається від учасника надати довідку від уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше травня 2025 року та оригінал довідки з всіх банків, в яких відкриті рахунки згідно довідки ДПСУ про наявність в Учасника коштів на основних рахунках видані не раніше червня 2025 року (крім органів ДКСУ). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним надано довідку від АБ Укргазбанк від 13.06.2025 №5-40/120/2025, в якій зазначено договір №1014/2024/ІФОД-МСБ від 05/08/2024 (без визначення рахунків), тоді як у наданій довідці ГУ ДПС в Івано-Франківській області від 06.06.2025 № 8031/6/09-19-12-01-06 вказано наявність двох банківських рахунків АБ Укргазбанк? 5. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що на виконання вимоги пункту 13 частини ІІ Додатку 1.1 Додатку 1 ТД, учасником надано свідоцтво про реєстрацію фінансової установи ПАТ «Страхова компанія «Брокбізнес», тоді як надана страхова гарантія № 002-00821972/019ДВ АТ «Страхова компанія «ББС ІНШУРАНС»? 6. Замовником у підпункті 18 частини ІІ Додатку 1.1 Додатку 1 ТД вимагається від учасника надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним не надано розрахунки вартості машино-годин екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу та асфальтоукладальника Vogele 11.82/SUPER 1600-2? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.07.2025 11:25
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 11:25
-
Відповідь
пояснення
1. технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury. Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок. 2. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється згідно КПК-2025: 2301800 – Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров'я України. 3. Пунктом 1.1 додатку 1 тендерної документації передбачено надання - Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані. Оскільки техніка не власна тому в довідці зазначено, що вона орендована. Також в таблиці про наявність обладнання в розділі примітки вказано реквізити договорів про надання послуг. 4. В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано довідка в якій зазначено основні рахунки, зокрема в АТ «Укргазбанк» вказано рахунок UA323204780000026005924924214 на якому знаходяться кошти в розмірі 690 941,00 грн. інший рахунок вказаний в довідці ДПСУ є валютний і депозитний, тобто не є основними 5. ПАТ «Страхова компанія Брокбізнес», код ЄДРПОУ 20344871 змінила назву на ПАТ «Страхова компанія «ББС ІНШУРАНС» в грудні 2023 року (https://osago.biz.ua/articles/strahova-kompaniya-brokbiznes-zdijsnyla-rebrendyng-ta-zminyla-nazvu). Також Замовником додатково здійснено самостійну перевірку даних страхової компанії в ЄДРЮО і ФОП та встановлено, що ПАТ «Страхова компанія «ББС ІНШУРАНС» є правонаступником. 6. В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» в папці «Технічне завдання Договірна та розрахунки» подано файли «Книга 9» і «Книга 15» в яких є розрахунки вартості машино-годин екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу та асфальтоукладальника Vogele 11.82/SUPER 1600-2
Рішеня
17.07.2025 14:51
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
1. Замовником у підпункті 1.2.4 частини І Додатку 1.1 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається, зокрема: «Суміш бетонна, що пропонується Учасником, повинна бути виготовлена на бетонозмішувальній(их) установці(ках) (виробництво) яка (і) атестована(і) відповідно ДСТУ Б В.2.7-96-2000 «Суміші бетонні. Технічні умови», ДСТУ 9208:2022 «Бетони важкі. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-23-95 «Розчини будівельні. Загальні технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал(и) атестату(ів) виробництва, та договір на проведення атестації з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору).» Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним надано договори про надання науково-технічних послуг від 08.08.2024 №431/24 та від 13.05.2024 №267/24, укладених зі строком дії до 31.12.2024? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.07.2025 10:36
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 10:36
-
Відповідь
пояснення
Вимогами тендерної документації не передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен надати договір на проведення атестації з усіма додатками чинний на момент подання пропозиції або в 2025 році. На момент проведення атестації договір був чинним, також в складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано сертифікат на суміш бетонну чинний до 12.08.2025р. тобто чинний на момент подання пропозиції
Рішеня
23.07.2025 17:19
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 189 280 009 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 23:00
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 189 280 009 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 23:00
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності