Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) від Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-011749-a
Id Tender 0283af4a346247dda4c58619d5e99fbb
План UA-P-2025-06-13-014105-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 19:00
Остання зміна 25.09.2025 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 846 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
318 465 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 18:59 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 18:59
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 18:59
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00
до 12.09.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 16:08
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.09.2025 16:08
до 25.09.2025 14:57
Період уточнень
з 13.06.2025 18:59 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 18:59 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 12.09.2025 16:08
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 12.09.2025 16:08
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
31 846 500 грн.
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)
Примітки
Закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту «Діти – це майбутнє: інвестиції для покращення якості та доступності медичних послуг у дитячих лікарнях у Білостоці та Мукачеві»/«Children are the future – investments to improve the quality and accessibility of medical services at children’s hospitals in Bialystok and Mukachevo», що фінансується Європейським Союзом через Управлінський Орган Програми «Interreg NEXT Польша-Україна 2021-2027», представлений Міністерством фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща в рамках Грантового договору №PLUA.02.01-IP.01-0026/23-00. Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням: https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/383390-2025 Номер повідомлення: 383390-2025 Найменування англійською: DK 021:2015 - 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (Multi-slice spiral computed tomography scanner, NК 024:2023 37618 - Whole body X-ray computed tomography system). Під кількістю слід розуміти 1 комплект, згідно обсягів Технічної специфікації.
Очікувана вартість
31 846 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
318465,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф
Код ДК 021:2015
33115000-9 - Томографічне обладнання
Код НК 024:2023
37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Укрмедресурс
Пропозиція:
31 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 19:00
Оголошення про проведення закупівлі
13.06.2025 18:59
Критерії прийнятності
Проект договору
13.06.2025 18:59
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Станкович
Електронна пошта
Телефон
+380313123450
Сайт:
http://zakodl.com/
Замовник
ЄДРПОУ
01992268
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Мукачево
Адреса
ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:08 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 00:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:08
Довідка НАЗК
12.09.2025 16:08
Повідомлення про рішення
22.08.2025 15:45
Електроний протокол про продовження строку
15.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 18:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 18:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути, та очікуванням відповіді представника виробника запропонованого товару на звернення Замовника, з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 15:45
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення Про виправлення невідповідностей 1. Відповідно до п 1.2 ч.1 Розділу 3. «Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником» Замовником вимагалось від учасників надати «1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи» На підтвердження даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Копія Статуту.pdf», в якому надано сканкопію із завіреної ксерокопії Статуту учасника. Необхідно надати: Скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Створено
09.09.2025 09:32
Надати до
10.09.2025 09:32
Договір
UA-2025-06-13-011749-a-a1
Підписаний і діє
Номер
236
31 820 000 грн.
31 820 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф
Номенклатура
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
31 820 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992268

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Укрмедресурс
Повна назва
ТОВ Укрмедресурс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31519691

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 14:57
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000132
Дата створення проекту
26.08.2025 15:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 16:13
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 11:53
Дата завершення усунення порушень
20.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 № 58-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 та на виконання доручень Держаудитслужби від 22.08.2025 №002800-18/10570-2025, від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26.08.2025 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-13-011749-a 13.06.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (доручення Держаудитслужби від 22.08.2025 №002800-18/10570-2025)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 16:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої із заявою Законом України від 03.09.2008 №360- VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024 (далі – Рамкова угода Interreg), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2025 року № 188; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання учасника до процедури закупівлі; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрмедресурс» (далі – ТОВ «Укрмедресурс»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «Укрмедресурс» до 10.09.2025; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Укрмедресурс» від 12.09.2025 № 276; повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 серпня та 10 вересня 2025 року. Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII не проводиться.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди Interreg, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 11:53
Документи висновку
16.09.2025 11:53
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-13-011749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.08.2025 14:48
Орган перевірки
03.09.2025 00:00
Документи повідомлення
28.08.2025 14:49
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Надання пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-13-011749-a). Питання 1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Відповідь. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наш заклад спеціалізується на високоспеціалізованій медичній допомозі дітям усіх вікових груп, включно з новонародженими та пацієнтами раннього віку. Дослідження за допомогою комп’ютерної томографії є необхідним для детальної діагностики органів, виявлення патологій (пухлин, травм, інфекцій, запалень, крововиливів), оцінки стану після травм, моніторингу перебігу захворювань, планування хірургічних втручань та виявлення прихованих патологій, які не видно за інших методів дослідження. .Кожне обстеження для наших пацієнтів є надзвичайно важливим: своєчасна та точна діагностика дозволяє виявити патології на ранніх стадіях, обрати оптимальну тактику лікування та підвищити ефективність медичної допомоги. Відсутність сучасного обладнання обмежує можливості лікарів та може призвести до затримки встановлення точного діагнозу, що особливо критично для дітей. При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховувалась мета проекту «Діти — це майбутнє: інвестиції для покращення якості та доступності медичних послуг у дитячих лікарнях у Білостоці та Мукачеві» – це покращення якості надання медичних послуг в нашому закладі. У зв’язку з відсутністю в нашій лікарні комп’ютерного томографа та саме з метою покращення якості надання медичних послуг і виникла необхідність у забезпеченні закладу багатозрізовим спіральнии комп’ютерним томографом, який забезпечує генерацію не менше ніж 128 зрізів за оберт, та прийнято рішення про проведення даної закупівлі. Наказом керівника КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР від 18 листопада 2024 року №234-О була створена робоча проектна група для реалізації проекту PLUА.02.01-IP.01-0026/23-00 (Додаток 1). Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, що містяться в складі тендерної документації, визначені та затверджені створеною замовником робочою проектною групою згідно протоколу засідання №185/1 від 12 червня 2025 року, виходячи із потреби Замовника та проекту (Додаток 2,3). Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з урахуванням Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом № 3719-IX від 09.05.2024 року та визначених витрат на закупівлю даного обладнання згідно плану закупівлі проекту «Діти — це майбутнє: інвестиції для покращення якості та доступності медичних послуг у дитячих лікарнях у Білостоці та Мукачеві». Реєстраційна картка проекту (програми) №5600-1 (Додаток 4) та плану закупівель товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (Додаток 5) додаються. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що розміщені в системі ПРОЗОРО та мережі Інтернет у вільному доступі, та зокрема шляхом направлення трьох письмових запитів цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції (Додатки 6,7,8). Очікувана вартість визначена як середня вартість отриманих цінових пропозицій з урахуванням граничних допустимих витрат на закупівлю цього обладнання згідно плану закупівлі проекту – 673 320 євро, що на момент оголошення закупівлі в перерахунку на гривні за курсом Європейської Комісії Inforeuro, який повинен застосовуватися для конвертування валют згідно правил Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, становила 31 846 500,00 грн без ПДВ. Зауважимо, що Замовник зобов’язаний здійнювати закупівлі в тому числі відповідно до правил, встановлених програмним посібником Програми відповідно до положень Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна та Грантового контракту. Таким чином, ПДВ для українських партнерів не застосовне. Безпосередньо і в реєстраційній картці проекту (Додаток 3) передбачено, що згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Отримана замовником під час аналізу та моніторингу цін інформація також дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Посилання на сайти, на яких здійснювався моніторинг цін: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-11-007105-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-08-02-009914-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-04-25-009025-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-14-012533-a Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному вебсайті установи за посиланням http://zakodl.com/ у вкладці Публічна інформація/закупівлі. Додатки: 1. Наказ №234-О від 18.11.2024 року 2. Протокол №185/1 від 12.06.2025 року 3. Потреба 4. Реєстраційна картка проекту(програми) № 5600-1 5. План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги до проекту «Діти — це майбутнє: інвестиції для покращення якості та доступності медичних послуг у дитячих лікарнях у Білостоці та Мукачеві» 6. Комерційна пропозиція ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» 7. Комерційна пропозиція ТОВ «УКРМЕДРЕСУРС» 8. Комерційна пропозиція ТОВ «МІОТ»
Рішеня
02.09.2025 11:55
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-13-011749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) здійснювався розгляд щодо відповідності пропозиції учасника тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Укрмедресурс» (далі – ТОВ «Укрмедресурс») вимогам, встановлених Замовником у Додатку 1 тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: 1) Замовником у пункті 6 Розділу 3 «Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ/ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на підтвердження право провадження господарської діяльності вимагається, наступне: «Учасником обов’язково у складі пропозиції надається копія чинної ліцензії (зі змінами), на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, видана Державною інспекцією ядерного регулювання України безпосередньо учаснику відповідно до чинного законодавства із зазначенням в ній запропонованого медичного обладнання». Так, на вищезазначену вимогу, Учасником ТОВ «Укрмедресурс» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) (файл: «Копія ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України.pdf»), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання та видана Державною інспекцією ядерного регулювання України. Проте, в ході проведення моніторингу під час перевірки вказаної ліцензії в Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України («https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862»), який є відкритим для загального доступу, встановлено, що стан поданої Учасником ТОВ «Укрмедресурс» вищезазначеної ліцензії: визначений як - «Дія зупинена». Водночас, аналізом інформації в зазначеному реєстрі встановлено, що стан "ліцензіата – дійсний, але стан ліцензії – дія зупинена" означає, що сам суб'єкт господарювання (ліцензіат - ТОВ «Укрмедресурс») є законним, зареєстрованим і може існувати, проте його право на здійснення певного виду діяльності, закріплене ліцензією, тимчасово призупинене. Це означає, що ліцензіат не може легально провадити діяльність, що підпадає під цю ліцензію, доки її статус не буде відновлено, оскільки ліцензійний орган тимчасово призупинив дію наданої раніше ліцензії (ліцензія державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379). Отже, Учасником ТОВ «Укрмедресурс» не підтверджено право провадження господарської діяльності у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації, відповідно він не має права здійснювати діяльність, на яку видано цю ліцензію, однак Замовником не враховано зазначену невідповідність під час розміщеного ним повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.09.2025. З врахуванням викладеного просимо надати пояснення: - чому Уповноваженою особою не враховано та не зазначено вищеописані невідповідності під час оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Укрмедресурс»? - чи здійснювалася Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» перевірка наданої ним інформації у Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України (https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862), а також надати інформацію та/або підтвердні документи, щодо того чи скористався Замовник такою можливістю? - чи застосовувалися Уповноваженою особою норми абзацу першого пункту 42 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в частині наявності/відсутності в останнього чинної та діючої ліцензії, на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання? Слід зазначити, що за нормами абзацу другого вказаного пункту - у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.09.2025 10:26
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 10:27
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Надання пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-13-011749-a). Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ/ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації щодо підтвердження права провадження господарської діяльності замовником вимагалось наступне: «Учасником обов’язково у складі пропозиції надається копія чинної ліцензії (зі змінами), на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, видана Державною інспекцією ядерного регулювання України безпосередньо учаснику відповідно до чинного законодавства із зазначенням в ній запропонованого медичного обладнання». Так, на вищезазначену вимогу, Учасником ТОВ «Укрмедресурс» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) (файл: «Копія ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України.pdf»), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, в тому числі запропонованого медичного обладнання, та видана Державною інспекцією ядерного регулювання України. При вивченні та перевірці поданої учасником ліцензії замовником зверталась увага на строк дії ліцензії, на наявність в ліцензії обладнання, яке закуповується нашим закладом та на чинність наданої ліцензії. Замовником встановлено наступне: строк дії ліцензії № ОВ 010379 до 17 листопада 2027 року, в п.25 розділу 2 (зі змінами) наявне обладнання, яке запропоноване учасником (Додаток 1). Чинність ліцензії перевірялась замовником на офіційному сайті державної інспекції ядерного регулювання https://snriu.gov.ua/news/perelik-pidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastyni-vykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-ii-kvartal-2025-roku. На даному сайті ліцензія ТОВ «Укрмедресурс» № ОВ 010379 є чинна і присутня в Переліку підприємств, установ та організацій, що мають ліцензії з використання ДІВ (Додаток 2). Питання 1. - чому Уповноваженою особою не враховано та не зазначено вищеописані невідповідності під час оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Укрмедресурс»? Відповідь. Відповідно до п. 43 Особливостей №1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ/ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації щодо підтвердження права провадження господарської діяльності замовником вимагалось наступне: «Учасником обов’язково у складі пропозиції надається копія чинної ліцензії (зі змінами), на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, видана Державною інспекцією ядерного регулювання України безпосередньо учаснику відповідно до чинного законодавства із зазначенням в ній запропонованого медичного обладнання». Тобто, вимога передбачає три основні пункти: - ліцензія має бути видана Державною інспекцією ядерного регулювання України - ліцензія повинна бути чинною - ліцензія повинна стосуватись використання запропонованого медичного обладнання Учасником ТОВ «Укрмедресурс» повністю виконано вказану вимогу тендерної (закупівельної) докмуентації та надано у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) (файл: «Копія ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України.pdf»), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, в тому числі запропонованого медичного обладнання, та яка видана Державною інспекцією ядерного регулювання України із строком дії до 17 листопада 2027 року. Відтак, підстави для висунення Учаснику вимогу про усунення невідповідностей в цій частині не було, оскільки відсутні самі невідповідності. Питання 2. - чи здійснювалася Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» перевірка наданої ним інформації у Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України (https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862), а також надати інформацію та/або підтвердні документи, щодо того чи скористався Замовник такою можливістю? Відповідь. Замовником перевірялась інформація щодо чинності ліцензії на офіційному сайті державної інспекції ядерного регулювання https://snriu.gov.ua/news/perelik-pidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastyni-vykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-ii-kvartal-2025-roku. На даному сайті ліцензія ТОВ «Укрмедресурс» № ОВ 010379 є чинна і присутня в Переліку підприємств, установ та організацій, що мають ліцензії з використання ДІВ. Питання 3. - чи застосовувалися Уповноваженою особою норми абзацу першого пункту 42 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в частині наявності/відсутності в останнього чинної та діючої ліцензії, на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання? Відповідь. Відповідно до п. 42 Особливостей №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, це право Замовника, а не його обов’язок згідно законодавства. Однак Замовником було надіслано запит щодо роз’яснення чинності ліцензії Учасника до Північної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України, на який було отримано відповідь №33-20/11124-12146 від 12.09.2025 (Додаток 3) про те, що ТОВ «УКРМЕДРЕСУРС» (код ЄДРПОУ 31519691) має ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (далі – ДІВ) № ОВ 010379 від 17.11.2010, видану Держатомрегулювання, строком дії до 17.11.2027. Вищезазначеною ліцензією ТОВ «УКРМЕДРЕСУРС» дозволяється виконання робіт з технічного обслуговування; ремонту; монтажу; демонтажу; отримання (придбання) та передачі (збуту), у тому числі з метою постачання генеруючих пристроїв, в медичних закладах на території України. Одночасно повідомляємо, що актуальна інформація щодо переліку підприємств, установ та організацій, які мають ліцензії на право провадження діяльності з використання ДІВ, в частині виконання робіт з їх технічного обслуговування, розміщена на офіційному сайті Держатомрегулювання за наступним посиланням: https://snriu.gov.ua/news/perelikpidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastynivykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-i-kvartal-2025-roku. Зауважуємо, що Замовником вимагалась у складі тендерної пропозиції чинна ліцензія, а не чинна та діюча ліцензія, як зазначається у Вашому запиту. Слід розділяти поняття «чинність ліцензії» та «дія ліцензія», оскільки вони різні за своїм змістом. Різниця між поняттями "чинність ліцензії" та "дія ліцензії" полягає у юридичних нюансах і контексті їх застосування. Хоч обидва поняття часто використовуються як синоніми, але вони мають дещо різне смислове навантаження: - чинність ліцензії відображає юридичну силу документа. Ліцензія чинна з моменту її видачі й до моменту анулювання або закінчення терміну дії. - дія ліцензії Вказує на період, коли ліцензіат має право здійснювати ліцензовану діяльність на підставі ліцензії. Навіть якщо ліцензія чинна, її дія може бути зупинена (наприклад, за запитом ліцензіата). Хоч дія ліцензії може бути призупинена наказом ДІЯР, але сама ліцензія не анульована й залишається відповідно чинною. Тобто, чинність — це юридичне існування ліцензії, а от дія — це можливість на практиці користуватися правами, які надає ліцензія. Зазначене підтверджується і Законами України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та «Про ліцензування видів господарської діяльності», які розділяють поняття «видача», «внесення змін», «зупинення дії», «відновлення дії» та «припинення дії» ліцензій. Згідно п. 1-3 ч. 1 ст. 1 Закону «Про ліцензування видів господарської діяльності» зупинення дії ліцензії повністю або частково - тимчасове припинення суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, на який йому видано ліцензію, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про зупинення дії ліцензії повністю або частково, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Згідно статті 16 даного Закону Ліцензія на провадження виду господарської діяльності може бути зупинена повністю або частково. Підставою для прийняття органом ліцензування рішення про зупинення дії ліцензії повністю або частково є, зокрема, заява ліцензіата про зупинення власної ліцензії повністю або частково із зазначенням причин та строку зупинення дії ліцензії повністю або частково. Відтак, однією із можливих причин зупинення дії ліцензії, могла бути заява самого ліцензіата, зокрема, на період, коли фактично він таку діяльність не здійснював. Отже, статус ліцензії «дія зупинена» не означає, що вона нечинна, а тому це не впливає на кваліфікацію учасника, адже ним повністю виконану встановлену вимогу пункту 6 Розділу 3 Додатку 1 та до моменту укладення договору із Замовником чи до початку здійснення фактичної діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання Учасник може відновити її дію та у відповідності до чинного законодавства України виконувати договір Крім цього, відповідно до статті 20 Закону відповідальність за провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи у період зупинення дії ліцензії повністю або частково несуть безпосередньо суб’єкти господарювання, тобто у даному випадку Учасник. Додаток 1. Ліцензія. Додаток 2. Перелік підприємств, установ та організацій, що мають ліцензії з ДІВ Додаток 3. Лист щодо чинності ліцензії ТОВ УКРМЕДРЕСУРС
Рішеня
12.09.2025 15:57
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 846 500 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380313123450
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 846 500 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380313123450
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності