Закупівля ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОСТИСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Примітки
Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням:
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/381312-2025
Номер повідомлення: 381312-2025
Найменування англійською: DK 021:2015: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (Multi-slice spiral computed tomography scanner, code NK 024:2023:37618 - Whole body X-ray computed tomography system )
Під кількістю слід розуміти 1 комплект, згідно Технічної специфікації
Очікувана вартість
15 135 276.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75676,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Код ДК 021:2015
33115100-0 -
Сканери для комп’ютерної томографії
Код НК 024:2023
37618
Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81300, Україна, Львівська область, місто Мостиська, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 111
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
60
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОСТИСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
81300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Мостиська
Адреса
вул.Мудрого Я., будинок 111
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015.
1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 17:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для юридичних осіб cуб’єктів середнього або великого підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для юридичних осіб cуб’єктів малого та мікро підприємництва:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останні 3 роки (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останні 3 роки. (за 2022, 2023, 2024 рр.);
Примітка:
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2025 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 22.08.2025 №002800-18/10570-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 26.08.2025 № 209.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-13-011349-a, 13.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої із заявою Законом України від 03.09.2008 №60-VI, та Угоді про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 №3719-IХ (далі – Угода Interreg VI-A); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів та відповідність їх умовам Угоди Interreg VI-A; укладання договору про закупівлю та своєчасності його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерні пропозиції переможця тендеру, а також умовам Угоди Interreg VI-A.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Мостиська міська лікарня» Мостиської міської ради Львівської області, (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-13-013157-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Укрмедресурс»; звіт про оцінку та рішення про присудження Замовника від 20.08.2025; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.08.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Укрмедресурс» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 01.09.2025 №264/009-08; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону, Особливостей №1178, а також умовам Угоди Interreg VI-A; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів та відповідність їх умовам Угоди Interreg VI-A; укладання договору про закупівлю та своєчасності його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерні пропозиції переможця тендеру, а також умовам Угоди Interreg VI-A – порушень не встановлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-13-011349-a, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Мостиська міська лікарня» Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що досліджувана процедура закупівлі проводиться в рамках реалізації програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 – 2027 (на виконання Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 №3719-IХ).
Відповідно до положень пункту 1 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 №3719-IХ (далі – Угода Interreg VI-A) усі договори, що фінансуються на підставі грантового контракту, повинні бути укладені з дотриманням принципів прозорості, пропорційності, рівного ставлення та недискримінації, а також повинні виставлятися на конкурс на найширшій основі, крім випадків застосування переговорної процедури, оціночна вартість договору не має визначатися з метою обходу застосовних правил.
Згідно з пунктом 12 розділу С (Підготовка) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A перед початком процедури закупівлі одержувач гранту може провести попередні ринкові консультації з метою підготовки процедури, а також у закупівельній документації одержувач гранту повинен визначити предмет закупівлі, надаючи опис своїх потреб і характеристик, необхідних для робіт, товарів або послуг, що закуповуються, та зазначає застосовні критерії виключення, відбору та присудження.
При цьому, відповідно до пункту 16 розділу D (Технічні специфікації та критерії оцінювання) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A технічні специфікації мають забезпечувати рівний доступ суб’єктів господарювання до процедур закупівель та не створювати необґрунтованих перешкод для відкриття закупівель на конкурсній основі, а також мають містити характеристики робіт, поставок або послуг, включно з мінімальними вимогами, які вимагаються, щоб вони відповідали використанню, для якого призначені замовником.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи проводилися Замовником попередні ринкові консультації з метою підготовки процедури закупівлі (до інформації додати відповідне документальне підтвердження ?
2. Надати обґрунтовану інформацію щодо визначення Замовником розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, визначення конкретних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з відповідним долученням підтверджуючих документів).
3. Надати обґрунтовану інформацію щодо визначення у складі додаткового обладнання (п.11 Технічної специфікації ку Додатку №2 до тендерної документації) саме термографічного принтера з технологією «сухого» друку для плівок з максимальним розміром не менше 35 х.
Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A передбачено опублікування одержувачем гранту в Офіційному віснику Європейського Союзу відповідної інформації про закупівлю (повідомлення про початок процедури, за винятком випадків застосування переговорної процедури; повідомлення про укладення договору за результатами процедури)
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію щодо виконання Замовником положень Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У відповідь на запит про надання пояснень від 01.09.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
У 2025 році передбачено проведення закупівлі Багатозрізового спірального комп’ютерного томографа в рамках реалізації проекту №PLUA.02.01-IP.01-0097/23-00 «Реалізація Програми профілактики захворювань травної системи в польсько-українському прикордонному регіоні шляхом використання високоспеціалізованого медичного обладнання та телемедичних інструментів», програма Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 – 2027.
Метою проєкту є запровадження програми профілактики та ранньої діагностики онкозахворювань травної системи у прикордонному регіоні Польщі та України шляхом:
• підвищення кваліфікації медичного персоналу,
• впровадження інноваційного високоспеціалізованого ендоскопічного та діагностичного обладнання,
• сприяння розвитку системи громадського здоров’я.
Реалізація проєкту дозволить:
• скоротити час лікування пацієнтів,
• пришвидшити процес діагностики захворювань травної системи,
• збільшити кількість осіб, які отримують доступ до інноваційних медичних послуг,
• розширити доступ до скринінгових тестів,
що в цілому сприятиме підвищенню рівня охорони здоров’я населення регіону.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі таких документів і джерел:
• заявки Замовника, поданої в межах грантового конкурсу Interreg, яка містить обґрунтовану потребу в обладнанні відповідного рівня,
• технічного завдання, сформованого відповідно до реальних потреб медичного закладу,
• аналізу ринку на основі проведених ринкових консультацій,
• оптимального співвідношення ціни та якості, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог донорської програми.
Технічні та якісні характеристики (медико-технічні вимоги) містяться у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації), сформованій на основі вищевказаних підстав.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування розміру витрат та проведення ринкових консультацій
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також згідно з планом закупівель проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0097/23-00 «Реалізація Програми профілактики захворювань травної системи в польсько-українському прикордонному регіоні шляхом використання високоспеціалізованого медичного обладнання та телемедичних інструментів», який реалізується в межах програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021–2027.
Очікувана вартість була визначена на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом збору та аналізу інформації про вартість товару. Зокрема, було надіслано три письмові запити постачальникам з метою отримання цінових пропозицій, у відповідь на які Замовником отримано три комерційні пропозиції (додаються).
При визначенні очікуваної вартості враховано, що вона не повинна включати податок на додану вартість (ПДВ). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153, у разі потреби в реалізації податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України, подається засвідчений партнером з розвитку або виконавцем план закупівлі, складений за формою згідно з додатком 5 до зазначеного Порядку. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, Секретаріат Кабінету Міністрів України надсилає у п'ятиденний строк після реєстрації проекту (програми) ДПС та Держмитслужбі копію реєстраційної картки проекту (програми) та копію плану закупівлі в електронному вигляді з метою інформування про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм).
Також відповідно до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща - Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, податок на додану вартість («ПДВ») не має підпадати під підтримку Європейського Союзу, за винятком операцій, інвестицій та малих проєктів, що перелічені в статті 64(1)(c) Регламенту (ЄС) 2021/1060. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. І згідно програмного посібника програми Interreg (як у версії станом на момент оголошення закупівлі – ст. 48, так і у версії в останній редакції – ст. 108) українські партнери звільняються від сплати ПДВ у зв'язку з обов'язком реєстрації проєкту в Україні. Таким чином, ПДВ українських партнерів не підлягає фінансуванню. Зауважимо, що Замовник зобов’язаний здійнювати закупівлі в тому числі відповідно до правил, встановлених програмним посібником Програми відповідно до положень Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна та Грантового контракту.
В реєстраційній картці проекту передбачено, що згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі та відповідні витрати визначені без урахування ПДВ, що також відображено в комерційних пропозиціях, отриманих від постачальників.
Крім того, отримана в результаті ринкових консультацій інформація дозволила Замовнику сформувати обґрунтовані та оптимальні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням актуальних ринкових пропозицій, що додатково забезпечує раціональне використання бюджетних коштів та відповідність закупівлі цілям проєкт
вартість.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Щодо термографічного принтера з технологією «сухого» друку для плівок з максимальним розміром не менше 35 х.
У медичній візуалізації використовуються дві основні технології друку зображень: мокрий друк та сухий друк.
1. Мокрий друк
Мокрий друк передбачає виведення зображення на рентгенівську плівку з подальшою хімічною обробкою (проявник, фіксатор, вода).
Переваги:
• висока якість та контрастність зображень;
• звична технологія для лікарів старої школи.
Недоліки:
• потреба у витратних матеріалах (хімічні реагенти, вода, плівка) та регулярному технічному обслуговуванні;
• тривалий процес отримання результатів;
• шкідливий вплив на довкілля та персонал через використання хімічних речовин;
• технологія застаріла та малоефективна у сучасній цифровій діагностиці.
2. Сухий друк
Сухий друк здійснюється шляхом друку зображень на спеціальній термочутливій плівці без використання хімічних реагентів.
Переваги:
• екологічність (відсутність хімічних відходів);
• швидкість та простота в експлуатації;
• висока якість і стабільність зображення;
• відповідність сучасним вимогам медичної візуалізації.
Недоліки:
• вища вартість обладнання та витратних матеріалів (термоплівка).
3. Порівняння та висновки
• Мокрий друк дешевший у стартових витратах, але складніший у використанні, повільніший і шкідливий для довкілля.
• Сухий друк дорожчий, проте забезпечує швидкість, зручність, екологічність та безпеку для персоналу.
Крім того, мокрий друк не може застосовуватися для комп’ютерної томографії (КТ), оскільки зображення створюються у цифровому форматі (DICOM) та можуть друкуватися лише на принтері сухого друку або переглядатися на моніторі. Мокрий друк має обмежене використання лише у класичній рентгенографії.
Враховуючи:
• сучасні тенденції цифрової діагностики (КТ, МРТ, УЗД),
• потребу у швидкому отриманні результатів,
• необхідність зменшення шкоди навколишньому середовищу та медичному персоналу,
вимога щодо наявності сухого друку у тендерній документації є обґрунтованою, логічною та такою, що відповідає принципам ефективності, екологічності та безпечності закупівлі
Щодо виконання Замовником положень Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A
Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням:
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/381312-2025
Номер повідомлення: 381312-2025
Повідомлення про укладення договору за результатами процедури зараз знаходиться на етапі публікації.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-13-011349-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Мостиська міська лікарня» Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 7 Додатку №2 «Технічна специфікація» учасник повинен надати копію ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з джерелом іонізуючого випромінювання.
Так, на вищезазначену вимогу, учасником ТОВ «Укрмедресурс» у складі тендерної пропозиції надано копію Ліцензії від 17.11.2010 №ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020), виданої Державною інспекцією ядерного регулювання України (файл «Копія ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України.pdf»), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання у медичних закладах на території України.
Разом з тим, під час перевірки вищезгаданої ліцензії в Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України («https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862»), який є відкритим для загального доступу, встановлено, що стан поданої учасником ТОВ «Укрмедресурс» ліцензії визначений як «Дія зупинена».
Також, аналізом інформації в зазначеному реєстрі встановлено, що стан ліцензіата – «дійсний», але стан ліцензії – «дія зупинена» означає, що сам суб'єкт господарювання (ліцензіат - ТОВ «Укрмедресурс») є законним, зареєстрованим і може існувати, проте його право на здійснення певного виду діяльності, закріплене ліцензією, тимчасово призупинене. Це означає, що ліцензіат не може легально провадити діяльність, що підпадає під цю ліцензію, доки її статус не буде відновлено, оскільки ліцензійний орган тимчасово призупинив дію наданої раніше ліцензії (ліцензія державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 №ОВ 010379).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» вищезазначену інформацію стосовно строку дії, виданої Державною інспекцією ядерного регулювання України ліцензії від 17.11.2010 №ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) та зазначити причини не застосування норми пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178).
2. Чи здійснювалася Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» перевірка наданої ним інформації у Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України (https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862), а також надати інформацію та/або підтвердні документи, щодо того чи скористався Замовник такою можливістю?
3. Чи застосовувалися Замовником норми абзацу першого пункту 42 Особливостей №1178 щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в частині наявності/відсутності в останнього чинної та діючої ліцензії, на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації щодо підтвердження права провадження господарської діяльності замовником вимагалось наступне: Наявність ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання на право провадження діяльності з джерелом іонізуючого випромінювання. (Учасник повинен надати копію ліцензії).
Так, на вищезазначену вимогу, Учасником ТОВ «Укрмедресурс» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) (файл: «Копія ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України.pdf»), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, в тому числі запропонованого медичного обладнання, та видана Державною інспекцією ядерного регулювання України.
При вивченні та перевірці поданої учасником ліцензії замовником зверталась увага на строк дії ліцензії, на наявність в ліцензії обладнання, яке закуповується нашим закладом та на чинність наданої ліцензії.
Замовником встановлено наступне: строк дії ліцензії № ОВ 010379 до 17 листопада 2027 року, в п.25 розділу 2 (зі змінами) наявне обладнання, яке запропоноване учасником (Додаток 1). Чинність ліцензії перевірялась замовником на офіційному сайті державної інспекції ядерного регулювання https://snriu.gov.ua/news/perelik-pidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastyni-vykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-ii-kvartal-2025-roku. На даному сайті ліцензія ТОВ «Укрмедресурс» № ОВ 010379 є чинна і присутня в Переліку підприємств, установ та організацій, що мають ліцензії з використання ДІВ (Додаток 2).
Питання 1.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» вищезазначену інформацію стосовно строку дії, виданої Державною інспекцією ядерного регулювання України ліцензії від 17.11.2010 №ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020) та зазначити причини не застосування норми пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178)
Відповідь.
Відповідно до п. 43 Особливостей №1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації щодо підтвердження права провадження господарської діяльності замовником вимагалось наступне: Наявність ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання на право провадження діяльності з джерелом іонізуючого випромінювання. (Учасник повинен надати копію ліцензії).
Учасником ТОВ «Укрмедресурс» повністю виконано вказану вимогу тендерної (закупівельної) докмуентації та надано у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2010 № ОВ 010379 (зі змінами від 13.11.2020), яка містить інформацію про право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання, в тому числі запропонованого медичного обладнання, та яка видана Державною інспекцією ядерного регулювання України із строком дії до 17 листопада 2027 року.
Відтак, підстави для висунення Учаснику вимогу про усунення невідповідностей в цій частині не було, оскільки відсутні самі невідповідності.
Питання 2.
- чи здійснювалася Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс» перевірка наданої ним інформації у Єдиному реєстрі виданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії на сайті Єдиного державного веб-порталу відкритих даних України (https://data.gov.ua/dataset/86489f7e-c87b-4f09-9a76-c038d69c1862), а також надати інформацію та/або підтвердні документи, щодо того чи скористався Замовник такою можливістю?
Відповідь.
Замовником перевірялась інформація щодо чинності ліцензії на офіційному сайті державної інспекції ядерного регулювання https://snriu.gov.ua/news/perelik-pidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastyni-vykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-ii-kvartal-2025-roku. На даному сайті ліцензія ТОВ «Укрмедресурс» № ОВ 010379 є чинна і присутня в Переліку підприємств, установ та організацій, що мають ліцензії з використання ДІВ.
Питання 3.
- чи застосовувалися Уповноваженою особою норми абзацу першого пункту 42 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в частині наявності/відсутності в останнього чинної та діючої ліцензії, на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання?
Відповідь.
Відповідно до п. 42 Особливостей №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто, це право Замовника, а не його обов’язок згідно законодавства.
Однак Замовником було надіслано запит щодо роз’яснення чинності ліцензії Учасника до Північної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України, на який було отримано відповідь №003-17/713 від 12.09.2025 (Додаток 3) про те, що ТОВ «УКРМЕДРЕСУРС» (код ЄДРПОУ 31519691) має ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (далі – ДІВ) № ОВ 010379 від 17.11.2010, видану Держатомрегулювання, строком дії до 17.11.2027. Вищезазначеною ліцензією ТОВ «УКРМЕДРЕСУРС» дозволяється виконання робіт з технічного обслуговування; ремонту; монтажу; демонтажу; отримання (придбання) та передачі (збуту), у тому числі з метою постачання генеруючих пристроїв, в медичних закладах на території України. Одночасно повідомляємо, що актуальна інформація щодо переліку підприємств, установ та організацій, які мають ліцензії на право провадження діяльності з використання ДІВ, в частині виконання робіт з їх технічного обслуговування, розміщена на офіційному сайті Держатомрегулювання за наступним посиланням: https://snriu.gov.ua/news/perelikpidpryiemstv-ustanov-ta-orhanizatsii-shcho-maiut-litsenzii-z-vykorystannia-div-v-chastynivykonannia-robit-z-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-div-za-i-kvartal-2025-roku.
Зауважуємо, що згідно п. 1-3 ч. 1 ст. 1 Закону «Про ліцензування видів господарської діяльності» зупинення дії ліцензії повністю або частково - тимчасове припинення суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, на який йому видано ліцензію, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про зупинення дії ліцензії повністю або частково, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Згідно статті 16 даного Закону Ліцензія на провадження виду господарської діяльності може бути зупинена повністю або частково. Підставою для прийняття органом ліцензування рішення про зупинення дії ліцензії повністю або частково є, зокрема, заява ліцензіата про зупинення власної ліцензії повністю або частково із зазначенням причин та строку зупинення дії ліцензії повністю або частково.
Відтак, однією із можливих причин зупинення дії ліцензії, могла бути заява самого ліцензіата, зокрема, на період, коли фактично він таку діяльність не здійснював.
Отже, статус ліцензії «дія зупинена» не означає, що вона нечинна, а тому це не впливає на кваліфікацію учасника, адже ним повністю виконанj встановлену вимогу пункту 6 Розділу 3 Додатку 1 та до моменту укладення договору із Замовником чи до початку здійснення фактичної діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання Учасник може відновити її дію та у відповідності до чинного законодавства України виконувати договір
Крім цього, відповідно до статті 20 Закону відповідальність за провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи у період зупинення дії ліцензії повністю або частково несуть безпосередньо суб’єкти господарювання, тобто у даному випадку Учасник. Відтак, підстав для надання 24 годин на виправлення чи тим паче, відхилення пропозиції Учасника у замовника були відсутні.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф, код НК 024:2023:37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Тема:
Скарга на параметри, які відповідають типовим моделям, для спотворення результатів торгів / Skarga na parametry, ktore pasuja do typowych modeli i znieksztalcaja wyniki handlowe
Зміст:
Добрий день, шановний замовник. Вивчаючи Вашу тендерну документацію, а особливо декларацію доброчесності, дуже “несподівано” для нас було побачити в Вашому запиті специфічні параметри запитуваного томографу, які притаманні подібним, що використовувалися для того щоб обмежити вибір замовника однією моделлю, і збільшити кінцеву ціну томографу без можливості економії та конкуренції. Більше того, ми знаємо цю модель, сукупність параметрів відповідає лише томографу Philips Access СT 32, виробництва Китай.
Наприклад: вага гантрі, пункт 2.3. Яку взагалі цінність несе цей параметр? У Вас зазначено не більше 1200 кг, чому ні не більше ніж 1300 кг, або 1400 кг?
Вже понад 10 років світовим стандартом прийнято розмір гантрі від 70 см, але у Вас чомусь вказано в пункті 2.1 – від 65 см.
Вражає також комбінація вимог параметрів до фокусної плями. Вони вкрай занижені, що притаманне лише одній моделі на ринку. Так вимога до малої фокусної плями як 0.4х0.7 – і НЕ БІЛЬШЕ, та великої фокусної плями 0.6х1.3 та теж НЕ БІЛЬШЕ, відрізає одразу цілу плеяду КТ різних виробників, серед яких зокрема можуть бути томографи з 0.7х0.8/1.2х1.4 , 0.9x0.8/1.6x1.4, виробників Siemens, Fuji, Sinovision, тощо. Ці томографи працюють з такими параметрами фокусних плям для оптимального зображення, через що виникає потреба не допустити цих виробників до участі у торгах?
Пункт 5.4 Мінімальна висота столу… не більше 430 мм. Чому не 490, або 550? Це ж не ветеринарна, або дитяча клініка.
Окремим пунктом у Вашому ТЗ варто виділити вимогу, щодо наявності саме термографічного принтеру сухого друку.
В технології прямого термографічного друку в залежності від кількості друкованих знімків, треба змінювати термоголовку раз на 4-8 місяців, що тягне за собою додаткові витрати для лікарні. Лазерне експонування є сучасною технологією друку принтерів, при цьому лазерний не потребує заміни витратних комплектуючих, що несе за собою економію бюджету. Прямий термографічний друк та лазерне експонування мають ідентичну передачу якості знімку, швидкість друку, розміри плівок та 2-х лотків для завантаження плівки. Зауважуємо, що предметом закупівлі є Комп’ютерний томограф, можливість включення іншої технології друку для принтера, такої як лазерне експонування, яка є сучасною технологією друку принтера, ніяк не вплине на якість обладнання, що є предметом закупівлі, а лише розширить кількість учасників та пропозицій. Вимагаємо в таблиці Медико-технічних вимог до тендерної документації в розділі 11. Технічні характеристики принтера змінити вимогу щодо технології друку, вклавши її в наступній редакції: Технологія друку прямий термографічний друк або лазерне експонування.
Звертаємо Вашу увагу, що, для адекватного і неупередженого розгляду цієї скарги, це звернення також буде надіслано на електронну пошту [email protected] .
Dzien dobry, drogi kliencie. Podczas studiowania dokumentacji przetargowej, a zwlaszcza oswiadczenia o uczciwosci, bardzo „nieoczekiwanie” bylo dla nas zobaczyc w Panstwa zapytaniu konkretne parametry zadanego tomografu, ktore sa nieodlaczne dla podobnych, ktore zostaly wykorzystane w celu ograniczenia wyboru klienta do jednego modelu i zwiekszenia ostatecznej ceny tomografu bez mozliwosci oszczedzania i konkurencji. Ponadto znamy ten model, zestaw parametrow odpowiada tylko tomografowi Philips Access CT 32, wyprodukowanemu w Chinach.
Na przyklad: masa gantry, punkt 2.3. Jaka wartosc ma ten parametr w ogole? Wskazal Pan nie wiecej niz 1200 kg, dlaczego nie nie wiecej niz 1300 kg lub 1400 kg?
Od ponad 10 lat swiatowym standardem jest rozmiar gantry 70 cm, ale z jakiegos powodu wskazal Pan w punkcie 2.1 – od 65 cm.
Uderzajace jest rowniez polaczenie wymagan dotyczacych parametrow dla punktu ogniskowego. Sa one niezwykle niskie, co jest cecha charakterystyczna tylko jednego modelu na rynku. Tak wiec wymog malej ogniskowej 0,4x0,7 - i NIE WIECEJ, oraz duzej ogniskowej 0,6x1,3 i rowniez NIE WIECEJ, natychmiast odcina cala galaktyke skanerow CT roznych producentow, wsrod ktorych w szczegolnosci moga znajdowac sie tomografy o wymiarach 0,7x0,8/1,2x1,4, 0,9x0,8/1,6x1,4, producentow Siemens, Fuji, Sinovision itp. Tomografy te pracuja z takimi parametrami ogniskowej dla optymalnego obrazowania, dlatego istnieje potrzeba uniemozliwienia tym producentom udzialu w przetargu?
Punkt 5.4 Minimalna wysokosc stolu… nie wieksza niz 430 mm. Dlaczego nie 490 lub 550? To nie jest klinika weterynaryjna ani dziecieca.
Oddzielnym punktem w Twoim TOR powinien byc wymog obecnosci drukarki termograficznej z suchym wydrukiem.
W technologii druku termograficznego bezposredniego, w zaleznosci od ilosci drukowanych obrazow, konieczna jest wymiana glowicy termicznej co 4-8 miesiecy, co wiaze sie z dodatkowymi kosztami dla szpitala. Naswietlanie laserowe jest nowoczesna technologia drukarek drukujacych, podczas gdy laser nie wymaga wymiany elementow eksploatacyjnych, co wiaze sie z oszczednosciami budzetowymi. Druk termograficzny bezposredni i naswietlanie laserowe maja identyczna transmisje jakosci obrazu, predkosc druku, rozmiary filmu i 2 tace do ladowania filmu. Zwracamy uwage, ze przedmiotem zamowienia jest tomograf komputerowy, mozliwosc uwzglednienia innej technologii druku dla drukarki, takiej jak naswietlanie laserowe, ktora jest nowoczesna technologia druku drukarki, nie wplynie na jakosc sprzetu bedacego przedmiotem zamowienia, a jedynie zwiekszy liczbe uczestnikow i ofert. Wnosimy o zmiane wymogu dotyczacego technologii druku w tabeli Wymagania Medyczne i Techniczne dla Dokumentacji Przetargowej w rozdziale 11. Specyfikacje Techniczne Drukarki, na nastepujacy: Technologia druku: druk termograficzny bezposredni lub naswietlanie laserowe.
Uprzejmie informujemy, ze w celu nalezytego i bezstronnego rozpatrzenia niniejszej skargi, niniejsze odwolanie zostanie przeslane rowniez na adres e-mail [email protected].
Дата оприлюднення звернення:
24.06.2025 08:57
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:Чим менше вага гентрі тим простіші вимоги до підготовки приміщення під установку КТ і менші витрати на його підготовку.Апертура гентрі сучасних КТ від 65 до 90 см. Діаметр апертури гентрі від 65 см достатній для сканування пацієнтів будь-якої статури. Крім того, при меншій апертурі гентрі менша відстань SID (джерело-зображення), що є одним з факторів, який впливає на рівень променевого навантаження.Параметри КТ щодо розмірів фокусних плям не занижені, як стверджується у вашому зверненні, а як раз навпаки досить високі, щоб забезпечити достатньо високу якість та високу роздільну здатність отриманих зображень.Запропонована зміна до вимоги по мінімальній висоті столу призведе до погіршення предмету закупівлі, через зменшення рівня комфорту пацієнтів. Враховуючи велику кількість травмованих пацієнтів, передусім військових, більша мінімальна висота столу пацієнта призведе до обмежень при укладанні таких пацієнтів, в першу чергу у випадках перекладання пацієнта з ношей на стіл пацієнта. Дана вимога є цілком доцільною, і не має жодних дискримінаційних ознак, так як багато сучасних КТ різних світових виробників можуть задовільнити даний параметр.Медичні принтери з технологією сухого друку мають менші експлуатаційні витрати за рахунок відсутності витрат на хімічні розчини. Такі принтери простіші в експлуатації, більш екологічні та більш компактні.Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата оприлюднення відповіді:
27.06.2025 17:30
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 135 276.8
грн.
Період подання пропозицій
до
16.08.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОСТИСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ