Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-010703-a
Id Tender 1b85ef5254af461183e49ec73702ec06
План UA-P-2025-06-13-012631-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 16:43
Остання зміна 23.07.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
437 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 189.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 16:46 до 21.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 16:46
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 16:46
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:19
до 11.07.2025 15:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 17:39
до 17.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2025 15:19
до 23.07.2025 10:34
Період уточнень
з 13.06.2025 16:46 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 16:46 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:19 до 11.07.2025 15:19
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:19 до 11.07.2025 15:19
Основні параметри
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
437 900 грн.
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Назва предмета закупівлі
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Очікувана вартість
437 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2189,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 13:50
Закінчення аукціону
23.06.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Код ДК 021:2015
71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються за фактично надані послуги на підставі Акту наданих послуг (далі – Акт), протягом 30 календарних днів, при наявності бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Циганок Іван Олександрович
Пропозиція:
275 800 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
Пропозиція:
434 944.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ЕКСПЕРТНЕ БЮРО»
Пропозиція:
273 680 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
13.06.2025 16:09
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПРАСКОВА Олена КЕВ М. БІЛА ЦЕРКВА
Електронна пошта
Телефон
380456353000
Замовник
ЄДРПОУ
08167863
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Поштовий індекс
09117
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Період вимог/скарг з 30.06.2025 17:39 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 14:19 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не в повному обсязі виправив невідповідності, що були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій та зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. 1.Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації учасник повинен мати у наявності відповідне обладнання, устаткування, технології, матеріально-технічну базу, які необхідні для забезпечення виконання договору щодо предмету закупівлі, у тому числі обов’язкова наявність у учасника: - ліцензійного програмного забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання послуги згідно з вимогами Технічного завдання – у кількості працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що наведені учасником за відповідною довідкою ; - комп’ютерів (ноутбуків) – у кількості працівників, відповідної кваліфікації; - принтери, сканери, які необхідні для виконання послуги, згідно з вимогами Технічного завдання- у кількості не менше 1 одиниці; - засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів об’єктів нерухомого майна, що пройшли відповідну повірку – не менше 2 одиниць, в тому числі лазерні далекоміри (віддалеміри) - транспортні засоби – не менше 1 одиниць; - матеріально-технічної бази – офісного приміщення Згідно повідомлення з вимогою усунення невідповідностей Учасник повинен надати оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або право користування тощо відповідним майном. Учасником не підтверджено наявність в нього матеріально-технічної бази – офісного приміщення. Не надано оригіналу або копії документу/-ів документів, що підтверджують право власності або право користування. 2. Згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати Для підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення учасник повинен надати - скан-копії ліцензій (ліцензійних сертифікатів) на використання ліцензійного програмного забезпечення, видані на ім’я учасника, які є чинними на момент подання пропозиції та/або копію свідоцтва про реєстрацію програмної продукції. Ліцензійне програмне забезпечення має забезпечити можливість видачі матеріалів за результатами надання послуг згідно з вимогами зазначених у Технічному завданні. Згідно повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, для підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення учасник повинен надати - скан-копії ліцензій (ліцензійних сертифікатів) на використання ліцензійного програмного забезпечення, видані на ім’я учасника, які є чинними на момент подання пропозиції та/або копію свідоцтва про реєстрацію програмної продукції. На виконання даної вимоги Учасник надав копію ліцензії на право легального використання програмного забезпечення Delta/Digitals, але в ліцензії не зазначено ім’я користувач програмного забезпечення (Учасника) , та дата її видачі. На підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення AvisБТІ Учасником не надані скан-копії ліцензій (ліцензійних сертифікатів) на використання ліцензійного програмного забезпечення.
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.06.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема Пункт 1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати Учасник повинен надати оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або право користування тощо відповідним майном: - на обладнання та матеріально-технічну базу тощо, що є власністю учасника, учасником подаються договори купівлі-продажу та/або поставки та/або інші документи, згідно вимог законодавства, що підтверджують факт придбання учасником відповідного обладнання та матеріально-технічної бази - на обладнання та матеріально-технічну базу тощо, що не є власністю учасника, учасником подаються договори оренди (найму) та/або лізингу/сублізингу та/або суборенди та/або інші договори (правочини), передбачені законодавством України, з усіма додатками та додатковими угодами / додатками до додаткових угод (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк дії менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг. При цьому у складі пропозиції учасник повинен надати документи, від власника залученого обладнання, що підтверджують факт придбання ним обладнання. Документами, що підтверджують факт придбання, можуть бути договори купівлі-продажу та/або поставки та/або інші документи, згідно вимог законодавства, що підтверджують факт придбання відповідного обладнання та устаткування. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні - оригінал або копії документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або право користування тощо обладнання та матеріально-технічної бази Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті. 2. Згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати На підтвердження наявності у учасника у власності та/або у користуванні транспортних засобів, учасник повинен надати у складі пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо транспортні засоби не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником у складі тендерної пропозиції додатково надаються: - копії чинних договорів, що підтверджують право користування транспортними засобами, а саме: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному д:оговорі, не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких транспортних засобів. - оригінал(и) листа(ів)-підтвердження від власників обладнання та матеріально-технічної бази, наданого(них) на адресу Замовника з посиланням на оголошення цих торгів із зазначенням обладнання та/або матеріально-технічної бази, що пропонується учасником для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази яким підтверджується згода на використання транспортних засобів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні : - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії чинних договорів, що підтверджують право користування транспортними засобами -оригінал(и) листа(ів)-підтвердження від власників обладнання та матеріально-технічної бази, наданого(них) на адресу Замовника з посиланням на оголошення цих торгів із зазначенням обладнання та/або матеріально-технічної бази, що пропонується учасником для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази яким підтверджується згода на використання транспортних засобів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послу. Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті. 3. Згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати Для підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення учасник повинен надати - скан-копії ліцензій (ліцензійних сертифікатів) на використання ліцензійного програмного забезпечення, видані на ім’я учасника, які є чинними на момент подання пропозиції та/або копію свідоцтва про реєстрацію програмної продукції. Ліцензійне програмне забезпечення має забезпечити можливість видачі матеріалів за результатами надання послуг згідно з вимогами зазначених у Технічному завданні У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скан-копії ліцензій (ліцензійних сертифікатів) на використання ліцензійного програмного забезпечення. Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті. 4. Згідно з підпунктом 1.1.4 пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Засоби вимірювальної техніки, інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014р. № 1314-VII, Постанові КМУ «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» від 04.06.2015р. №374. -на підтвердження зазначеного, учасник повинен надати у складі пропозиції чинні на момент подачі пропозиції документи, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку терміни, повірки всіх засобів вимірювальної техніки (лазерних далекомірів (віддалемірів) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку терміни, повірки всіх засобів вимірювальної техніки. Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті. Пункт 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці (Таблиця 1), Учасник повинен надати: – скан-копії трудових книжок (в повному обсязі) фахівців, зазначених у довідці (Таблиця 1), які перебувають в трудових відносинах з Учасником, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками; – оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії наказів або інших розпорядчих документів Учасника, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, інформація про яких зазначена Учасником у довідці (Таблиця 1); – скан-копії чинних (непризупинених, неанульованих) кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у випадку наявності), згідно вимог законодавства, всіх кваліфікованих працівників, зазначених у довідці (Таблиця 1), які перебувають у трудових відносинах з Учасником; - для перевірки відсутність перерви у роботі за фахом строком понад три роки надати документи про кваліфікаційні сертифікати інженерів та/або техніків з інвентаризації нерухомого майна сформовані у ЄДЕССБ, з QR кодом, видані в поточному році на всіх сертифікованих працівників, інформація про яких зазначена у довідці. У разі, якщо документи містять персональні дані, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01 червня 2010 року № 2297-VI, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати згоду на обробку персональних даних за підписом власника персональних даних У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні - скан-копії трудових книжок (в повному обсязі) фахівців, зазначених у довідці (Таблиця 1), які перебувають в трудових відносинах з Учасником, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками; – оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії наказів або інших розпорядчих документів Учасника, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, інформація про яких зазначена Учасником у довідці (Таблиця 1); – скан-копії чинних (непризупинених, неанульованих) кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у випадку наявності), згідно вимог законодавства, всіх кваліфікованих працівників, зазначених у довідці (Таблиця 1), які перебувають у трудових відносинах з Учасником -документи про кваліфікаційні сертифікати інженерів та/або техніків з інвентаризації нерухомого майна сформовані у ЄДЕССБ, з QR кодом, видані в поточному році на всіх сертифікованих працівників, інформація про яких зазначена у довідці - згоду на обробку персональних даних за підписом власника персональних даних Пункт 5 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Згідно з пункту 5. 5 Додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати в складі своєї пропозиції: - витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ); - витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), який повинен бути отриманий не раніше 01.08.2023 р. (набули чинності зміни до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану, внесені на підставі Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ); або витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), який повинен бути отриманий не раніше 01.08.2023 р. (набули чинності зміни до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану, внесені на підставі Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX). Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті.
Створено
26.06.2025 15:19
Надати до
27.06.2025 15:19
Період вимог/скарг з 04.07.2025 16:57 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 17:39 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник відхиляє тендерну пропозицію. Учасник ФОП Циганок І.О. не виправив усі виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надав недостовірний документ видаткова накладна № 1081 від 06.11.2017 року та не надав документи, що підтверджують факт придбання учасником відповідного обладнання, в тому числі Ноутбука Lenovo Ideopad 110-15ACL.
Документи кваліфікації
04.07.2025 16:57
Повідомлення про рішення
04.07.2025 16:57
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 17:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.06.2025 17:39
Надати до
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або право користування тощо відповідним майном: - на обладнання та матеріально-технічну базу тощо, що є власністю учасника, учасником подаються договори купівлі-продажу та/або поставки та/або інші документи, згідно вимог законодавства, що підтверджують факт придбання учасником відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи, що підтверджують факт придбання учасником відповідного обладнання. Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті. Пункт 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці (Таблиця 1) Учасник повинен надати: – скан-копії трудових книжок (в повному обсязі) фахівців, зазначених у довідці (Таблиця 1), які перебувають в трудових відносинах з Учасником, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками; -у разі, якщо документи містять персональні дані, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01 червня 2010 року № 2297-VI, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати згоду на обробку персональних даних за підписом власника персональних даних. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідним працівником, що зазначені в довідці (Таблиця 1). Не надано згоду на обробку персональних даних працівниками, що зазначені в довідці (Таблиця 1) за підписом власника персональних даних. Для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що зазначені в даному пункті.
Створено
02.07.2025 17:43
Надати до
03.07.2025 17:43
Період вимог/скарг з 11.07.2025 15:19 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 16:57 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.Визначити Учасника переможцем Закупівлі. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі
Документи кваліфікації
11.07.2025 15:19
Довідка НАЗК
11.07.2025 15:19
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:19
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 16:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-13-010703-a-a1
Підписаний і діє
Номер
345
434 944.2 грн.
362 453.5 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Номенклатура
Послуга з проведення технічної інвентаризації (виготовлення технічних паспортів) на нерухоме майно із внесенням інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08167863

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39403451

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
437 900 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 09:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактний телефон:
380456353000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
437 900 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 09:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактний телефон:
380456353000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності