Показати схожі тендери

Закупівля Шкільні меблі (Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) від Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-010612-a
Id Tender ce9cf68b9e2c433183731d01bfac23d7
План UA-P-2025-06-13-012882-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 16:06
Остання зміна 07.07.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 16:05 до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 16:05
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 16:05
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00
до 27.06.2025 08:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 08:48
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 08:48
до 07.07.2025 15:55
Період уточнень
з 13.06.2025 16:05 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 16:05 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00 до 27.06.2025 08:48
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00 до 27.06.2025 08:48
Основні параметри
Шкільні меблі (Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
515 000 грн.
Шкільні меблі (Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі)
Назва предмета закупівлі
Шкільні меблі (Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі)
Очікувана вартість
515 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 100 (штуки)
1) Парта шкільна, стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу
Опис предмета закупівлі
1) Парта шкільна, стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Годовиця, вул. Шевченка, 2.(Годовицький ліцей);, с. Сокільники, вул. Д.Галицького,16-Б (Сокільницький ліцей);
Дата постачання по
20.08.2025 16:08
Позиція : №2 100 (штуки)
2) Стілець шкільний Т-подібний регульований по висоті
Опис предмета закупівлі
2) Стілець шкільний Т-подібний регульований по висоті
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Годовиця, вул. Шевченка, 2.(Годовицький ліцей);, с. Сокільники, вул. Д.Галицького,16-Б (Сокільницький ліцей);
Дата постачання по
20.08.2025 16:08
Позиція : №3 1 (штуки)
3) Стінка для дидактичних матеріалів
Опис предмета закупівлі
3) Стінка для дидактичних матеріалів
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Годовиця, вул. Шевченка, 2.(Годовицький ліцей);, с. Сокільники, вул. Д.Галицького,16-Б (Сокільницький ліцей);
Дата постачання по
20.08.2025 16:08
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
513 110 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грень Оксана Миронівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969381935
Замовник
ЄДРПОУ
43971432
Повна назва
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
81130
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокільники
Адреса
вул. Січових Стрільців,1
Кваліфікація
Лот № 1 Шкільні меблі (Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі)
Період вимог/скарг з 27.06.2025 08:48 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.06.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 08:48
Довідка НАЗК
27.06.2025 08:48
Повідомлення про рішення
21.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1.2. таблиці 3 додатку №2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції потрібно було надати документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Зокрема, юридична особа мала б надати: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У складі вашої тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Водночас було надано інформацію у документі «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», що такою особою є директор Холод Ігор Орестович. Просимо надати підтверджуючі документи відповідно до вимог п.1.2. таблиці 3 додатку №2 до тендерної документації, а саме: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо).
Створено
25.06.2025 12:54
Надати до
26.06.2025 12:54
Договір
UA-2025-06-13-010612-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1-М
513 110 грн.
427 591.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.07.2025
Строк дії договору з
04.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
1) Парта шкільна, стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу
Номенклатура
1) Парта шкільна, стіл учнівський 1-місний з регулюванням кута нахилу
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
2) Стілець шкільний Т-подібний регульований по висоті
Номенклатура
2) Стілець шкільний Т-подібний регульований по висоті
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
3) Стінка для дидактичних матеріалів
Номенклатура
3) Стінка для дидактичних матеріалів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
Повна назва
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43971432

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Повна назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25551379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 15:55
Повідомлення про договір
07.07.2025 15:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380969381935
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380969381935
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності