Показати схожі тендери

Закупівля Набори продуктів харчування від Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-010318-a
Id Tender 362f2f58c1014e1eb36beec3b1cbcdb3
План UA-P-2025-06-13-011861-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 15:58
Остання зміна 10.07.2025 15:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 267 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
51 336 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 15:48 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 15:48
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 15:48
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:40
до 03.07.2025 16:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 12:19
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 16:30
до 10.07.2025 15:14
Період уточнень
з 13.06.2025 15:48 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 15:48 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:40 до 03.07.2025 16:30
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:40 до 03.07.2025 16:30
Основні параметри
Набори продуктів харчування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 267 200 грн.
Набори продуктів харчування
Назва предмета закупівлі
Набори продуктів харчування
Очікувана вартість
10 267 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51336,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
308 016
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 12:17
Закінчення аукціону
25.06.2025 12:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Набори продуктів харчування
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
3 720
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником за КЕКВ 2230 у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на рахунок Виконавця та з урахуванням черговості видатків затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
9 895 572 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Пропозиція:
9 946 684.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 12:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Паніна
Електронна пошта
Телефон
+380567450032
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-socialnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40506080
Повна назва
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
Пр. Дм. Яворницького, б.75
Кваліфікація
Лот № 1 Набори продуктів харчування
Період вимог/скарг з 27.06.2025 12:19 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 12:40 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:19
Повідомлення про рішення
25.06.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:30 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:19 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:30
Довідка НАЗК
03.07.2025 16:30
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Додатком 2 п. 1 п.п. 1.3 тендерної документації встановлена наступна вимога: «1.3. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для забезпечення постачання товару в повному обсязі (не менше, ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів.». Учасником в тендерній пропозиції не надано відповідну довідку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити зазначену невідповідность у строк, визначений Особливостями. 2. У наданому учасником Додатком 1 «Форма «Тендерна пропозиція» допущено помилку, а саме - ТУ У 10.1- 33562570-004:2025, в завантаженій в систему Декларації на «Консерви м'ясо-рослинні» щодо позиції «Каша пшенична з яловичиною та овочами» зазначено - ТУ У 10.1- 33562670-004:2025. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити зазначену невідповідность у строк, визначений Особливостями. 3. У наданому учасником Додатку 3 тендерної пропозиції зазначена інформація відрізняється від тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити зазначену невідповідность у строк, визначений Особливостями.
Створено
02.07.2025 16:10
Надати до
03.07.2025 16:10
Договір
UA-2025-06-13-010318-a-c1
Підписаний і діє
Номер
536
9 946 684.8 грн.
8 288 904 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 720 (набір)
Набори продуктів харчування
Номенклатура
Набори продуктів харчування
Кількість
3 720
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506080

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Повна назва
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43737377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 15:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 267 200 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567450032
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 267 200 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567450032
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності