Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги від Ушомирська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-009884-a
Id Tender 5c04d15c39694add8fa2e07b836e8e7f
План UA-P-2025-06-13-007650-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.06.2025 15:40
Остання зміна 17.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
547 700.11 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 738.5 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 15:30 до 21.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 15:30
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 15:30
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:55
до 11.07.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 18:39
до 17.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.07.2025 16:02
-
Період уточнень
з 13.06.2025 15:30 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 15:30 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:55 до 11.07.2025 16:02
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:55 до 11.07.2025 16:02
Основні параметри
«Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
547 700.11 грн.
«Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги
Назва предмета закупівлі
«Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги
Примітки
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
Очікувана вартість
547 700.11 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2738,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 14:26
Закінчення аукціону
23.06.2025 14:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично надані послуги протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених Актів наданих послуг, шляхом проміжних платежів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПОЛІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ"
Пропозиція:
540 200.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шевченко Кирило Сергійович"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович"
Пропозиція:
399 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 14:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
13.06.2025 15:30
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Пригоцька
Електронна пошта
Телефон
+380975289815
Сайт:
https://ushomyrska-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04348131
Повна назва
Ушомирська сільська рада
Поштовий індекс
11571
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Коростенський р-н, с. Ушомир
Адреса
вул. Березюка, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги із благоустрою в с. Купище (видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев на території кладовища) з поверненням зворотних матеріалів для заготівлі дров по Ушомирській сільській раді Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 7721 0000-5 - Лісозаготівельні послуги
Період вимог/скарг з 30.06.2025 18:39 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 14:55 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 18:39
Повідомлення про рішення
23.06.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП "Паліш Дмитро Володимирович", (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «2.1. Довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, яка є предметом закупівлі. * довідка обов’язково має містити, зокрема, інформацію про наявність в учасника: - не менше одного працівника, який має Посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію вказаного посвідчення). - не менше трьох працівників, які мають Посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копії вказаних посвідчень)». У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказані посвідчення. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» у кількості не менше одного (згідно вимог замовника), - посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» у кількості не менше трьох (згідно вимог замовника). 2. 2.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказаний документ. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.06.2025 19:13
Надати до
27.06.2025 19:13
Період вимог/скарг з 07.07.2025 15:55 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 18:39 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.07.2025 15:55
Повідомлення про рішення
30.06.2025 18:39
Витяг з ЄДР
30.06.2025 18:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП "Шевченко Кирило Сергійович», (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «2.1. Довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, яка є предметом закупівлі. * довідка обов’язково має містити, зокрема, інформацію про наявність в учасника: - не менше одного працівника, який має Посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію вказаного посвідчення). - не менше трьох працівників, які мають Посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копії вказаних посвідчень)». У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказані посвідчення. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» у кількості не менше одного (згідно вимог замовника), - посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» у кількості не менше трьох (згідно вимог замовника). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.07.2025 14:27
Надати до
04.07.2025 14:27
Період вимог/скарг з 11.07.2025 16:02 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:55 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 16:02
Повідомлення про рішення
07.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПОЛІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ", (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказаний документ відповідно до вимог замовника, а саме: в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра), яку надав учасник зазначено, що місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: «за місцезнаходженням роботодавця», адреса якого не є адресою місця надання послуг за предметом закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) (згідно вимог замовника). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.07.2025 11:40
Надати до
11.07.2025 11:40
Торги не відбулися
Очікувана вартість
547 700.11 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 08:00
Замовник:
Ушомирська сільська рада
Контактний телефон:
+380975289815
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
547 700.11 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 08:00
Замовник:
Ушомирська сільська рада
Контактний телефон:
+380975289815
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності