Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-009842-a
Id Tender 383bdf8e2af044b1a56b1b5298fa416c
План UA-P-2025-06-13-011196-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 15:36
Остання зміна 02.07.2025 15:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 318 903.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 594.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 15:38 до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 15:38
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 15:38
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 12:42
до 26.06.2025 16:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 15:15
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 16:22
до 02.07.2025 15:16
Період уточнень
з 13.06.2025 15:38 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 15:38 до 19.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 12:42 до 26.06.2025 16:22
Період кваліфікації
з 23.06.2025 12:42 до 26.06.2025 16:22
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 318 903.33 грн.
код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
Очікувана вартість
2 318 903.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11594,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
48 000
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:19
Закінчення аукціону
23.06.2025 12:42
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 140 (штуки)
Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Опис предмета закупівлі
Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Код ДК 021:2015
18235400-9 - Жилети
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Позиція : №2 420 (штуки)
Жилет утеплений для прибиральників
Опис предмета закупівлі
Жилет утеплений для прибиральників
Код ДК 021:2015
18235400-9 - Жилети
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Позиція : №3 420 (штуки)
Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів
Опис предмета закупівлі
Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів
Код ДК 021:2015
18230000-0 - Верхній одяг різний
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Позиція : №4 140 (штуки)
Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Опис предмета закупівлі
Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Код ДК 021:2015
18230000-0 - Верхній одяг різний
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)
Опис предмета закупівлі
Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)
Код ДК 021:2015
18230000-0 - Верхній одяг різний
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна,11-б
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Тип оплати: післяоплата. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА у порядку та на умовах, визначених цим Договором та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року №590. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дня його отримання ЗАМОВНИКОМ на підставі видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Садовнича Діана Володимирівна
Пропозиція:
1 724 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Пропозиція:
2 317 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
13.06.2025 15:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гарбузова Юлія Валентинівна
Електронна пошта
Телефон
380577250285
Замовник
ЄДРПОУ
03362152
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61145
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:15 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:42 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1) Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Учасником в складі пропозиції не надано довідку щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що порушує вимоги Додатку 2 Тендерної документації; 2) Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації Учасник повинен надати проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником в складі пропозиції не надано вищевказаного документу, що порушує вимоги Додатку 4 Тендерної документації. 3) Згідно умов п.2 Розділу 6 Тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником в складі пропозиції не надано довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги п.2 Розділу 6 Тендерної документації. 4) Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі копія/ї документа/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці: видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником в складі пропозиції не надано вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації, що порушує вимоги Додатку 2 Тендерної документації. 5) Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації встановлена вимога надати заповнену та підписану тендерну пропозицію формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації. Учасником в складі пропозиції не надано належним чином заповнену тендерну пропозицію відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації, що порушує вимоги Додатку 4 Тендерної документації та п.4 Розділу 3 Тендерної документації. 6) Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції не надано вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 7) Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, а надано ДСТУ ISO/ISO 9001:2018, що порушує вимоги встановлені Замовником у тендерній документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – ФОП Садовнича Діана Володимирівна. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Садовнича Діана Володимирівна в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
23.06.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ 2. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації Учасник повинен надати проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору з додатком, що не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додатку 4 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ 3. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов п.2 Розділу 6 Тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції Учасника надано витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/ емітентах електронних грошей, що не відповідає вимогам п.2 Розділу 6 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.2 Розділу 6 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі копія/ї документа/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці: видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якому зазначено інформацію щодо договору № 91 від 16.07.2024 року. Наданий договір куплі-продажу № 91 від 09 липня 2024р. Учасником в складі пропозиції не надано договір № 91 від 16.07.2024 року, видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації встановлена вимога надати заповнену та підписану тендерну пропозицію формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації. Учасником надано тендерну пропозицію, в якій строк дії тендерної пропозиції складає 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 розділу 3 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 Тендерної документації та п.4 Розділу 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином заповнену тендерну пропозицію відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції надано Довідку Інформаційно-консультаційна про кон’юнктуру Вих. № 20 ДЦ від 20.06.2025р. від Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська експертна служба» та тендерну пропозицію. Ціна товару згідно Довідки Інформаційно-консультаційна про кон’юнктуру вказана без ПДВ, а запропонована ціна товару у тендерній пропозиції зазначена Учасником з ПДВ, що не відповідає вимогам встановлених Замовником у тендерній документації Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 7. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, а надано ДСТУ ISO/ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам встановлених Замовником у тендерній документації Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначений документ відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації.
Створено
24.06.2025 13:09
Надати до
25.06.2025 13:09
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:22 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 15:15 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових та уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника - ПП "ЕКВИТАС-ПАК" переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з Учасником - ПП "ЕКВИТАС-ПАК". 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з Учасником - ПП "ЕКВИТАС-ПАК".
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:23
Довідка НАЗК
26.06.2025 16:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 Розділу 3 тендерної документації вимагається Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. В складі тендерної пропозиції Учасника надано ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 48454 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», в якій у п.3 зазначається: за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога), що не відповідає вимогам п.2 Розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ у відповідності до вимог п.2 Розділу 3 тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 4 до тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору, в якому не заповнено п.4.3., що не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ у відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації 2. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердження фінансової спроможності Учасника. *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). В складі тендерної пропозиції Учасника надано податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), що не відповідає вимогам п додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження фінансової спроможності Учасника відповідно до вимог Тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 2 до тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначене підтвердження відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації.
Створено
25.06.2025 15:53
Надати до
26.06.2025 15:53
Договір
UA-2025-06-13-009842-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07/02
2 317 000 грн.
2 317 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
140 (штуки)
Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Номенклатура
Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.
Номенклатура
420 (штуки)
Жилет утеплений для прибиральників
Номенклатура
Жилет утеплений для прибиральників
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.
Номенклатура
420 (штуки)
Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів
Номенклатура
Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.
Номенклатура
140 (штуки)
Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Номенклатура
Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)
Номенклатура
Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03362152

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Повна назва
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33673532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 15:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 318 903.33 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 318 903.33 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності