Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle (код за ДК 021:2015 48610000-7 Системи баз даних) від Державне підприємство "Українські спеціальні системи".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-008752-a
Id Tender 7eb75ed7bdf74cd1b3d743b6a3412ced
План UA-P-2025-05-28-006736-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 14:48
Остання зміна 07.07.2025 11:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 505 038 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 525.19 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 14:47 до 21.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 14:47
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 14:47
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2025 15:00
до 25.06.2025 16:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 16:22
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 16:22
до 07.07.2025 11:57
Період уточнень
з 13.06.2025 14:47 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 14:47 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.06.2025 15:00 до 25.06.2025 16:22
Період кваліфікації
з 21.06.2025 15:00 до 25.06.2025 16:22
Основні параметри
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle (код за ДК 021:2015 48610000-7 Системи баз даних)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 505 038 грн.
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle (код за ДК 021:2015 48610000-7 Системи баз даних)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle (код за ДК 021:2015 48610000-7 Системи баз даних)
Очікувана вартість
12 505 038 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62525,19
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle
Код ДК 021:2015
48611000-4 - Пакети програмного забезпечення для баз даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата (протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника). Державний бюджет України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд"
Пропозиція:
12 489 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380730033167
Сайт:
http://www.uss.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32348248
Повна назва
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle (код за ДК 021:2015 48610000-7 Системи баз даних)
Період вимог/скарг з 25.06.2025 16:22 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.06.2025 15:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
25.06.2025 16:22
Довідка НАЗК
25.06.2025 16:22
Повідомлення про рішення
25.06.2025 16:22
Пропозиція, що перемогла
21.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей стосується Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги». Відповідно до розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», згідно з п.п. 3.3. цього розділу зазначено, що «За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). * останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством.». У завантаженому Учасником документі «Технічна частина.pdf» у складі тендерної пропозиції виявлено невідповідність у найменуванні послуг, що пропонуються, а саме в таблиці з наданими технічними характеристиками п.11 не відповідає номенклатурній позиції Замовника-ініціатора. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо); - оновлений Додаток 3 з технічними характеристиками послуг, приведений у відповідність до вимог Замовника-ініціатора.
Створено
24.06.2025 13:36
Надати до
25.06.2025 13:36
Договір
UA-2025-06-13-008752-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53
12 489 996 грн.
10 408 330 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle
Номенклатура
Послуги з ліцензування та технічної підтримки програмного забезпечення Oracle
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна податкова служба України
Повна назва
Державна податкова служба України
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43005393

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41068369

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 11:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 505 038 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 15:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380730033167
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 505 038 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 15:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380730033167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності