Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові секційні від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-006662-a
Id Tender cdeaeda623294c088ba286e8050c8152
План UA-P-2025-06-13-008115-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 13:17
Остання зміна 08.07.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 248 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 240 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 13:13 до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 13:13
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 13:13
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:22
до 02.07.2025 17:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 13:58
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 17:25
до 08.07.2025 14:58
Період уточнень
з 13.06.2025 13:13 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 13:13 до 19.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:22 до 02.07.2025 17:25
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:22 до 02.07.2025 17:25
Основні параметри
Ворота промислові секційні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 248 000 грн.
Ворота промислові секційні
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові секційні
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6240,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:53
Закінчення аукціону
23.06.2025 13:22
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Василя Совенка, 11
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРКАН ЮА"
Пропозиція:
888 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО КСЕНІЯ ПЕТРІВНА"
Пропозиція:
799 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альбіна Шушпан
Електронна пошта
Телефон
+380970953735
Замовник
ЄДРПОУ
08588599
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
93001
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Рубіжне
Адреса
вул. Заводська, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові секційні
Період вимог/скарг з 30.06.2025 13:58 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 13:22 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме пункт ІІІ Вимоги про усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
30.06.2025 13:58
Повідомлення про рішення
23.06.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так під час розгляду тендерної пропозиції Учасника згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: I. Додатком 1 до тендерної документації форма 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» перебачено, що учасник процедури при надання тендерної пропозиції заповнює наведену в додатку таблицю. Під час розгляду заповненої Учасником Форми 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» виявлено невідповідність таблиці. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ за формою 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», з урахування вимоги Замовника. ІІ. Абзацом 8 Додатком 1 до тендерної документації форма 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» перебачено, що учасник процедури при надання тендерної пропозиції у разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на послуги чи запчастини/товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ, про що робиться відповідна позначка, учасником зазначена сума Всього: ,___ грн. не зазначено « в тому числі ПДВ _______ (або без ПДВ)». Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання інформації з зазначенням позначки «без ПДВ» ІІІ. Абзацом 15 пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації передбачено надання Учасником наступних документів: на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) в повному обсязі, за формою 1. Учасником надана довідка з порушенням вимог, а отже документ не відповідає вимогам Замовника, наведеній Формі 1. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) в повному обсязі, за формою 1. Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації. ІV. Абзацом 5 пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено надання Учасником наступних документів: Лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним(-и) договором (-ами), які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. Серед наданих Учасником документів, відсутній лист-відгук до аналогічного договору №342 від 22.05.2024р. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання Лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, якій зазначений в довідці та надані у складі тендерної пропозиції. V. Підпунктом 1. пункту 1. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб–підприємців) додатку 3 до Тендерної документації «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» передбачено, що Учасник надає паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Учасником надано копії 1-5 сторінок та місця проживання, та відсутня сторінка 6, що не відповідає вимогам Замовника. VI. Підпунктом 5 пункту 1. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб–підприємців) додатку 3 до Тендерної документації «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» для підтвердження відповідності учасника передбачено надання учасником Гарантійного листа, складеного в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації або Республіки Білорусь або Ісламської Республіки Іран. Наданий учасником Лист-гарантія Вих. № 75 від 19.06.2025 містить не повну інформацію, а саме про не ввезення товару з «Республіки Білорусь або Ісламської Республіки Іран», а отже документ не відповідає вимогам Замовника. Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності пункту 1. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб–підприємців) додатку 3 до Тендерної документації «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» шляхом надання виправлених документів відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
26.06.2025 17:28
Надати до
27.06.2025 17:28
Період вимог/скарг з 02.07.2025 17:25 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 13:58 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 17:25
Довідка НАЗК
02.07.2025 17:25
Повідомлення про рішення
30.06.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
I. Підпунктом 2 пункту 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб–підприємців)» Додатку 3 до тендерної документації «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» перебачено, що учасник процедури при наданні тендерної пропозиції надає - копію Статуту або іншого установчого документу Учасника в чинній редакції. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка, Вих. № 5 від 21.06.2025 р. з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та копію опису документів, що подаються замовником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. При перевірці замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, за допомогою коду доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) виявлено, що документи мають застарілу інформацію, а саме Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датована 21.12.2021 р., останні зміни згідно інформації на сайті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.03.2025 р. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання нового опису до документів, що подаються замовником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. ІІ. Підпунктом 10 пункту 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб–підприємців)» Додатку 3 до тендерної документації «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» перебачено, що учасник процедури при надання тендерної пропозиції надає Довідку, яка містить інформацію про країну та місце походження запропонованого товару, а також інформацію про рік виготовлення товару. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка, Вих. № 12 від 21.06.2025 р. з інформацією лише про країну та місце походження запропонованого товару, без зазначення інформації про рік виготовлення товару. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання виправленої Довідки, яка містить інформацію про країну та місце походження запропонованого товару, а також інформацію про рік виготовлення товару.
Створено
01.07.2025 16:20
Надати до
02.07.2025 16:20
Договір
UA-2025-06-13-006662-a-c1
Підписаний і діє
Номер
42
800 000 грн.
666 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Номенклатура
Ворота промислові секційні - 3 710 х 3 680 мм.
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Номенклатура
Ворота промислові секційні - 3 760 х 3 730 мм.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Номенклатура
Ворота промислові секційні - 3 650 х 3 730 мм.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588599

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Повна назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44483994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.07.2025 14:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності