Показати схожі тендери

Закупівля Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від Музей книги і друкарства України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-004927-a
Id Tender 1e340a3909654080b7864b3b75a28f61
План UA-P-2025-06-13-005448-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 12:17
Остання зміна 30.06.2025 13:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 163 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 635 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 12:02 до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 12:02
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 12:02
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00
до 24.06.2025 12:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 12:19
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.06.2025 12:19
до 30.06.2025 13:24
Період уточнень
з 13.06.2025 12:02 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 12:02 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00 до 24.06.2025 12:19
Період кваліфікації
з 21.06.2025 00:00 до 24.06.2025 12:19
Основні параметри
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 163 500 грн.
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
1 163 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11635,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Поточний ремонт покрівлі та фасаду будівлі музею книги і друкарства України- корпус №9, корпус №10
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, вул.Лаврська 9, корпус №9. корпус №10.
Дата постачання з
28.06.2025 00:00
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
Пропозиція:
1 163 313.77 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
пічугін костянтин станіславович
Електронна пошта
Телефон
380672335776
Замовник
ЄДРПОУ
32071439
Повна назва
Музей книги і друкарства України
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лаврська, будинок 9, корпус. 9, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 24.06.2025 12:19 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.06.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
24.06.2025 12:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-13-004927-a-b1
Підписаний і діє
Номер
20250625\1
1 163 313.77 грн.
969 428.14 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Поточний ремонт покрівлі та фасаду будівлі музею книги і друкарства України- корпус №9, корпус №10
Номенклатура
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Поточний ремонт покрівлі та фасаду будівлі музею книги і друкарства України- корпус №9, корпус №10
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
969 428.14
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Музей книги і друкарства України
Повна назва
Музей книги і друкарства України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32071439

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38747729

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 11:04
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-08-000007
Дата створення проекту
08.07.2025 14:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.07.2025 16:41
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 15:58
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 862-10-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2025 № 254 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-06-13-004927-a 13.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2025 00:00
Документи рішення
08.07.2025 16:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» (далі ? Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 24.06.2025 № 21 та повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2025, договір про надання послуг від 30.06.2025 № 20250625/1 (далі – Договір), пояснення та документи надані Замовником від 14.07.2025, від 21.07.2025 та від 24.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем обрано єдиного учасника процедури закупівлі ? ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» з ціновою пропозицією 1 163 313,77 гривень. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» вимогам ТД, з огляду на наступне. Згідно з вимогами пункту 6.3 частини 6 Додатку 4 до ТД під час подання пропозиції Учасник торгів надає кошторисну документацію, розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна з розрахунками передбачених витрат, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD, однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» відсутній файл з розширенням *.IMD, чим відповідно, не дотримано вимоги пункту 6.3 частини 6 Додатку 4 до ТД. Поруч з тим, відповідно до вимог підпунктів 7.2.1 та 7.2.2 пункту 7.2 частини 7 Додатку 4 до ТД, Учасник торгів в своїй пропозиції повинен надати: - копію документа про вищу освіту з кваліфікацією інженера-будівельника у інженерно-технічного працівника, який буде керівником робіт та буде персонально супроводжувати надання послуг до їх завершення; - копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг, а саме: покрівельник рулонних покрівель - не менше 3-х осіб; штукатур - не менше 3-х осіб; маляр - не менше 2-х осіб; - накази або цивільно-правові договори на вищезазначених працівників (ІТР, робітників), якими підтверджується, що вони є працівниками підприємства Учасника. Аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» документів та довідки від 18.06.2025 № 14 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання даних робіт, установлено, що Учасником не підтверджено наявність робітників за спеціальностями: покрівельник рулонних покрівель - не менше 3-х осіб; штукатур - не менше 3-х осіб; маляр - не менше 2-х осіб, чим, відповідно, не дотримано вимог 7.2.1 та 7.2.2 пункту 7.2 частини 7 Додатку 4 до ТД. Також, згідно з вимогами пункту 8.1. частини 8 Додатку 4 до ТД Учасник торгів в тендерній пропозиції повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки керуючись діючою Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, а саме: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - газополум’яні роботи; -застосування мастик на бітумній основі. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» надано Дозвіл № 553.16.32, в якому відсутня інформація щодо такого виду робіт, як застосування мастик на бітумній основі, чим порушено вимоги пункту 8.1. частини 8 Додатку 4 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» усунути такі невідповідності. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, Замовником, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, у Додатку 6 до ТД визначено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником 24.06.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС». Однак, ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги Додатку 6 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 17.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 21.07.2025 надано наступні пояснення: «Всі документи про які йдеться у запиті були опубліковані одразу в інформації про переможця. ЩОДО копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг, а саме: покрівельник рулонних покрівель - то зазначу, що покрівельні роботи не будуть виконуватися тому, що металевий фальцевий дах треба зачистити від старої фарби та покрити новим шаром фарби. Якщо буде ваше рішення щодо розірвання договору, то закупівля буде відмінена, договір розірваний. На цей час кошторисна документація проходить експертизу» та разом з тим, Замовником до пояснень долучено документи, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий станом на 11.07.2025, тобто вже після укладання договору про надання послуг від 30.06.2025 № 20250625/1. Однак, надані Замовником пояснення від 21.07.2025 на запит органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель не спростовують наявність встановлених порушень. Разом з тим, відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» (переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178), а укладено договір про надання послуг від 30.06.2025 № 20250625/1 на суму 1 163 313,77 гривень з ПДВ. Поруч з тим, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, частиною першою статті 41 Закону № 922-VIII встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону№ 922-VIII) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Водночас під час публікації Договору Замовник не оприлюднив інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС», установлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 15:58
Документи висновку
29.07.2025 15:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
МУЗЕЙ КНИГИ І ДРУКАРСТВА УКРАЇНИ (МКДУ) Код ЄДРПОУ32071439 ПРОТОКОЛ УО № 25 04.08.2025 м.Київ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний:  1. Про прийняття рішення щодо скасування закупівлі товару 2. Оприлюднення рішення щодо скасування закупівлі товару По пункту №1: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є поточний ремонт покрівлі та фасаду будівлі музею книги і друкарства України- корпус № 9, корпус № 10, за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-13-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, знайдена низка порушень при проведені закупівлі. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, Замовником, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, у Додатку 6 до ТД визначено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником 24.06.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС». Однак, ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги Додатку 6 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178 Враховуючи висновки Держаудитслужби, а саме: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Мною прийняте рішення закупівлю UA-2025-06-13-004927-a відмінити зваживши на Пункт 50 Особливостей де визначено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. , ТОВ "ЕКСТЕР’ЄР-БУДСЕРВІС" повідомити про розірвання Договору №20250625\1 від 30.06.2025 на загальну суму . 1163313,77 грн. (Один мільйон сто шістдесят три тисячі триста тринадцять гривень 77 копійок),з ПДВ. По пункту №2: Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначену інформацію, та повідомити ТОВ "ЕКСТЕР’ЄР-БУДСЕРВІС" про прийняття рішення про розірвання укладеного Договіру на закупівлю послуги на загальну суму 1163313,77 грн (Один мільйон сто шістдесят три тисячі триста тринадцять гривень77 копійок), з ПДВ Уповноважена особа МКДУ ___________ (підпис) Пічугін К.С.
Дата публікації
05.08.2025 17:18
Документи інформації про усунення порушення
05.08.2025 17:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є поточний ремонт покрівлі та фасаду будівлі музею книги і друкарства України- корпус № 9, корпус № 10, за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-13-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Надати пояснення щодо причин та підстав невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС», з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 17:27
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 17:28
-
Відповідь
Пояснення
Музей знаходиться на території Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника, у приміщенні колишньої друкарні Києво-Печерської лаври, яка заснована архимандритом Єлисеєм Плетенецьким, та працювала понад 300 років (з початку XVII – 20-ті рр. XX ст.). Зважаючи, що це пам’ятка архітектури дуже мало будівельних організацій які мають дозвіл і бажання працювати на цьому об’єкті. Тому не тільки три, а навіть дві пропозиції отримати проблема. Тому і відбулася публічна закупівля, яка знову показала, що бажаючих виконувати ремонтні роботи на цьому об’єкті майже немає.
Рішеня
14.07.2025 16:18
Замовник
Документи повідомлення
14.07.2025 16:23
-
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів. 1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Надати пояснення щодо причин та підстав невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС», з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. 3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» вимогам пункту 7.2 частини 7 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують інформацію про кваліфікацію персоналу, а саме: - копії документа про вищу освіту з кваліфікацією інженера-будівельника у інженерно-технічного працівника, який буде керівником робіт та буде персонально супроводжувати надання послуг до їх завершення; - копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг, а саме: покрівельник рулонних покрівель - не менше 3-х осіб; штукатур - не менше 3-х осіб; маляр - не менше 2-х осіб; - накази або цивільно-правові договори на вищезазначених працівників (ІТР, робітників), якими підтверджується, що вони є працівниками підприємства Учасника. 4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» вимогам пункту 8.2 частини 8 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання копії договору на захоронення або оброблення твердих (змішаних будівельних) відходів, враховуючи, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» надав договір на надання послуг з вивезення будівельних та великогабаритних відходів? 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» вимогам пункту 6.3 частини 6 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання кошторисної документації в інформаційній моделі з розширенням IMD? 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС» вимогам пункту 8.1. частини 8 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки керуючись діючою Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, а саме, застосування мастик на бітумній основі? 7. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.07.2025 17:50
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 17:51
-
Відповідь
Пояснення
Всі документи про які йдеться у запиті були опубліковані одразу в інформації про переможця. ЩОДО копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг, а саме: покрівельник рулонних покрівель - то зазначу, що покрівельні роботи не будуть виконуватися тому, що металевий фальцевий дах треба зачистити від старої фарби та покрити новим шаром фарби. Якщо буде ваше рішення щодо розірвання договору, то закупівля буде відмінена, договір розірваний. На цей час кошторисна документація проходить експертизу.
Рішеня
21.07.2025 17:16
Замовник
Відповідь
Диплом будівельника
Рішеня
24.07.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Додаткова угода про розірвання Договору №20250625/1 від 30.06.3025р
Висновку
28.08.2025 17:27
Замовник
Документи повідомлення
28.08.2025 17:27
-
28.08.2025 17:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 163 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
Музей книги і друкарства України
Контактний телефон:
380672335776
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 163 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
Музей книги і друкарства України
Контактний телефон:
380672335776
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності