Показати схожі тендери

Закупівля Замки та монтажна арматура від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-004546-a
Id Tender 40bcb55033c94b18b073a2724853c041
План UA-P-2025-06-13-003625-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.06.2025 11:38
Остання зміна 12.08.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 961 947.93 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 809.74 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 11:37 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 11:37
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 11:37
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 11:30
до 24.07.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 13:49
до 30.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.07.2025 11:24
-
Період уточнень
з 13.06.2025 11:37 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 11:37 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 11:30 до 24.07.2025 11:24
Період кваліфікації
з 25.06.2025 11:30 до 24.07.2025 11:24
Основні параметри
Замки та монтажна арматура
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 961 947.93 грн.
Замки та монтажна арматура
Назва предмета закупівлі
Замки та монтажна арматура
Очікувана вартість
1 961 947.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9809,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
58 800
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 11:07
Закінчення аукціону
25.06.2025 11:30
Позиція : №1 20 (штуки)
Замок врізний в комплекті 164 BNE 68mm (замок, циліндр, ручка)
Опис предмета закупівлі
Замок врізний в комплекті 164 BNE 68mm (замок, циліндр, ручка)
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 130 (штуки)
Замок врізний в комплекті 164 DBN 30+10+30 70mm NICKEL (замок, циліндр, ручка)
Опис предмета закупівлі
Замок врізний в комплекті 164 DBN 30+10+30 70mm NICKEL (замок, циліндр, ручка)
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 124 (штуки)
Замок врізний КАLE 282 RD в зборі (ручки-латунь, серцевина, защіпка)
Опис предмета закупівлі
Замок врізний КАLE 282 RD в зборі (ручки-латунь, серцевина, защіпка)
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
124
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 410 (штуки)
Замок дверний універсальний ХТЗ 55х55
Опис предмета закупівлі
Замок дверний універсальний ХТЗ 55х55
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
410
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 23 (штуки)
Замок контрольний APECS 3K1
Опис предмета закупівлі
Замок контрольний APECS 3K1
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 31 (штуки)
Замок навісний Aspect ЗН-Ч-80 3 ключі
Опис предмета закупівлі
Замок навісний Aspect ЗН-Ч-80 3 ключі
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (штуки)
Замок навісний Арико ВС-5 краб
Опис предмета закупівлі
Замок навісний Арико ВС-5 краб
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 10 (штуки)
Замок навісний бочка 80 мм
Опис предмета закупівлі
Замок навісний бочка 80 мм
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 10 (штуки)
Замок навісний відкритий Аресs PD-010-63
Опис предмета закупівлі
Замок навісний відкритий Аресs PD-010-63
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 75 (штуки)
Замок навісний ВС 21-80
Опис предмета закупівлі
Замок навісний ВС 21-80
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 75 (штуки)
Замок навісний дисковий 80 мм
Опис предмета закупівлі
Замок навісний дисковий 80 мм
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 100 (штуки)
Петля Linde HB-100E MN метелик 100х75х3 мм сатин/нікель універсальна
Опис предмета закупівлі
Петля Linde HB-100E MN метелик 100х75х3 мм сатин/нікель універсальна
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 50 (штуки)
Петля дверна ліва 100х80х3
Опис предмета закупівлі
Петля дверна ліва 100х80х3
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 50 (штуки)
Петля дверна права 100х80х3
Опис предмета закупівлі
Петля дверна права 100х80х3
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 60 (штуки)
Ручка дверна PROTECT BRAVO 215 85 мм
Опис предмета закупівлі
Ручка дверна PROTECT BRAVO 215 85 мм
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 50 (штуки)
Ручка дверна П-образна 300 мм
Опис предмета закупівлі
Ручка дверна П-образна 300 мм
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 40 (штуки)
Ручка-засувка в міжкімнатні двері Аресs 891-01-G
Опис предмета закупівлі
Ручка-засувка в міжкімнатні двері Аресs 891-01-G
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 30 (штуки)
Ручка-засувка дверна AVERS 6072-01
Опис предмета закупівлі
Ручка-засувка дверна AVERS 6072-01
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 104 (штуки)
Сердцевина замка КАLE 31х31 мм
Опис предмета закупівлі
Сердцевина замка КАLE 31х31 мм
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
104
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 305 (штуки)
Циліндр (сердцевина до замків врізних) KALE 70 (35х35)
Опис предмета закупівлі
Циліндр (сердцевина до замків врізних) KALE 70 (35х35)
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
305
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 80 (штуки)
Циліндр для замка Kale 164-ВМ-90 (40х10х40)
Опис предмета закупівлі
Циліндр для замка Kale 164-ВМ-90 (40х10х40)
Код ДК 021:2015
44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОХОТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
1 559 392.24 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
Пропозиція:
1 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 11:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я ЯРОВА
Електронна пошта
Телефон
+380472395598
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Замки та монтажна арматура
Період вимог/скарг з 02.07.2025 13:49 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 11:30 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 13:49
Повідомлення про рішення
30.06.2025 13:38
Електроний протокол про продовження строку
25.06.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ФОП ОХОТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Замки та монтажна арматура (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44520000-1 Замки, ключі та петлі)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
30.06.2025 13:32
Дата кінця розгляду
24.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Замки та монтажна арматура (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44520000-1 Замки, ключі та петлі)», учасника торгів – ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХОТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.6. - 1.8. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: 1.7. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.8. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.9. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.1. Відповідно до п.п. 1.7-1.9 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана згода суб’єкта персональних даних, чиї персональні дані містяться у документі «Підписаний 250602_Dovirenist_Zaigraev_8151-K-Н-O.pdf», який надан у складі документів тендерної пропозиції Учасника, а саме: ЗАІГРАЄВА ЄВГЕНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, а саме: ЗАІГРАЄВА ЄВГЕНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА. 2.Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» та відповідно до Додатку 1_цінова пропозиція до тендерної документації передбачено: Форма цінової пропозиції: подається учасником/переможцем процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності); Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми; заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «3 цінова.pdf» у форматі «pdf» та не надано у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати: «Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» 3. Відповідно до підпункту 7.4 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.4. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «9 Проект договору.pdf», в якому Учасник відступив від заповнення даного проекту договору, а саме: 1) в п.3.1. розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ та в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ не коректно зазначена інформація стосовно ПДВ, Ціни за одиницю з ПДВ, Загальна вартість з ПДВ. А також Учасником не надано заповнений проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 7.4. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. 4. Відповідно до підпункту 7.3. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Довідка в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «8 погодження з умовами договору.pdf», в якому в п.2 Довідці не вірно та некоректно зазначена інформація щодо ПДВ, Ціни договору з ПДВ. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції Учасника.
Створено
01.07.2025 13:10
Надати до
02.07.2025 13:10
Період вимог/скарг з 23.07.2025 13:15 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 13:04 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП «ОХОТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ», що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Замки та монтажна арматура (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44520000-1 Замки, ключі та петлі)», з підстав, визначених абзацем 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11171-р/пк-пз від 16.07.2025.
Документи кваліфікації
23.07.2025 13:15
Повідомлення про рішення
23.07.2025 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.07.2025 11:24 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 13:15 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Відповідно до підпункту 10.1. пункту 10. «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.1. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару, підприємство-виробника*; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. *зазначається найменування, місце знаходження підприємства-виробника, ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ зазначається у разі якщо виробник є резидентом. Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «Відповідність запропонованого Товару вимогам тендерної документації.pdf», згідно змісту якого параметри запропонованого Учасником товару не відповідають заявленим вимогам Замовника, а саме: п.3 «Замок врізний КАLE 282 RD в зборі (ручки-латунь, серцевина, защіпка)», де є в наявності защіпка, а Учасник пропонує «Замок врізний КАLE 282 RD з ручками та серцевиною», де защіпка відсутня; п. 17 «Ручка-засувка в міжкімнатні двері Аресs 891-01-G», відповідно до даної моделі механізм дії ручки - натискна, а Учасник пропонує «Ручки-кноби KEDR D672ET-PB» механізм дії ручки даної моделі – поворотна. Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
24.07.2025 11:24
Повідомлення про рішення
23.07.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 961 947.93 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 961 947.93 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності