Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0210_ВО) Система екологічно чистого туалету пасажирського вагону типу СМВ від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-004335-a
Id Tender b8cb60e1b5d642088cd69f9d87be0495
План UA-P-2025-06-13-005364-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 13.06.2025 11:30
Остання зміна 13.06.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 906 828.25 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
149 068.28 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 23 год. )
з 13.06.2025 11:30 до 23.06.2025 18:00
Залишилось 4 днів 5 год.
Період уточнень
з 13.06.2025 11:30
до 20.06.2025 00:00
Залишилось 4 днів 5 год.
Період оскарження
з 13.06.2025 11:30
до 20.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.06.2025 11:30 до 20.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 11:30 до 20.06.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0210_ВО) Система екологічно чистого туалету пасажирського вагону типу СМВ
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0210_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Система екологічно чистого туалету пасажирського вагону типу СМВ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 906 828,25 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот шість тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 25 копійок) без ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 року (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 447 204,85 грн. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ___________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 906 828.25 грн.
Система екологічно чистого туалету пасажирського вагону типу СМВ
Назва предмета закупівлі
Система екологічно чистого туалету пасажирського вагону типу СМВ
Очікувана вартість
14 906 828.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
149068,28
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
447 204.85
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система екологічно чистого туалету СМВ
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ(ОБЛАДНАННЯ) за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ в наступному розмірі та порядку: 90% (дев’яносто відсотків) від вартості поставленого товару на30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому передачі або видаткової накладної за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання покупцем на електронну адресу [email protected]повідомлення від постачальника з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Остаточний розрахунок здійснюється у розмірі 10% (десять відсотків) від вартості поставленого товару на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта пусконалагоджувальних робіт та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ(ОБЛАДНАННЯ).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ(ОБЛАДНАННЯ) за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ в наступному розмірі та порядку: 90% (дев’яносто відсотків) від вартості поставленого товару на30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому передачі або видаткової накладної за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання покупцем на електронну адресу [email protected]повідомлення від постачальника з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Остаточний розрахунок здійснюється у розмірі 10% (десять відсотків) від вартості поставленого товару на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта пусконалагоджувальних робіт та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ(ОБЛАДНАННЯ).
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» м. Бахмач, м. Синельникове, м. Харків, м. Київ ,м. Дніпро, м. Львів, або інший виробничій підрозділ АТ «Укрзалізниця» на території України, вказаний в рознарядці Покупця Кількість: 15 шт.протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 11:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
13.06.2025 11:30
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Веселовський Артем Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380443097514
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 906 828.25 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097514
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 906 828.25 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності