Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-004174-a
Id Tender 4313691aabf942ea9ed7d8e3470fab6c
План UA-P-2025-05-23-012725-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 13.06.2025 11:26
Остання зміна 13.06.2025 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
142 106.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 421.06 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 9 днів 23 год. )
з 13.06.2025 11:25 до 24.06.2025 10:00
Залишилось 6 днів 13 год.
Період уточнень
з 13.06.2025 11:25
до 21.06.2025 00:00
Залишилось 6 днів 13 год.
Період оскарження
з 13.06.2025 11:25
до 21.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.06.2025 11:25 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 11:25 до 21.06.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
142 106.4 грн.
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
142 106.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1421,06
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 12:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця (у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ) та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
13.06.2025 11:25
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвиненко Олексій Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
142 106.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
142 106.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності