Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-002661-a
Id Tender 0c351bf778b246e2b03de54f4b7d6e1d
План UA-P-2025-06-13-001837-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 13.06.2025 10:36
Остання зміна 13.06.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
192 060 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 920.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 8 днів 7 год. )
з 13.06.2025 10:35 до 22.06.2025 15:00
Залишилось 4 днів 16 год.
Період уточнень
з 13.06.2025 10:35
до 19.06.2025 00:00
Залишилось 4 днів 16 год.
Період оскарження
з 13.06.2025 10:35
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.06.2025 10:35 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 10:35 до 19.06.2025 00:00
Основні параметри
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 42 від 13.06.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617130; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – начальник відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
192 060 грн.
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Назва предмета закупівлі
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Примітки
Інвентаризація земель комунальної власності м. Суми, вул. Котляревського, 2/8, вул. Гарбузівська, 78, вул. Котляревського, 3/1, вул. Котляревського, 1/1, вул. Котляревського, 2/2, вул. Котляревського, 2/3 (дві ділянки), вул. Котляревського, 2/5 (дві ділянки), вул. Котляревського, 2/7 (дві ділянки), вул. Котляревського, 2/6, вул. Котляревського, 2/9, вул. Гарбузівська, 74, вул. Гарбузівська, 76, вул. Миколи Лисенка, 10, вул. Миколи Лисенка, 12, вул. Миколи Лисенка, 14, вул. Сірожупанної Дивізії, 76, вул. Підполковника Андрія Авраменка, 77, проводиться з метою формування земельних ділянок комунальної власності, площі земельних ділянок будуть уточнені при розробці технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель. Кількість – 1 (одна) послуга. Строк надання послуги: до 21 листопада 2025 року включно. Виконавець зобов'язаний здійснити: - проведення кадастрової зйомки; - формування земельних ділянок відповідно до вимог земельного законодавства, нормативно-правових актів, норм і правил; - погодження меж сформованих земельних ділянок із Замовником; - складання документації із землеустрою та обмінних файлів; - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Матеріали, які подаються за результатами надання послуги: В паперовій формі в 1 (одному) примірнику: - оригінал технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель; - витяги з Державного земельного кадастру про сформовані земельні ділянки за результатами здійснення заходів з інвентаризації земель. В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації: - обмінні файли у форматі xml на сформовані земельні ділянки створені для внесення відомостей про земельні ділянки в Державний земельний кадастр; - копії витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, відомості про які внесені до Державного земельного кадастру за результатами проведення інвентаризації земель (електронний файл у форматі розширення *.pdf; назва файлу повинна відповідати кадастровому номеру відповідної земельної ділянки); - технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель (копія у форматі *.pdf). *Технічні та якісні вимоги до графічного образу документів, що передаються Замовнику в електронній формі на фізичних носіях інформації: формат зображення - кольоровий; роздільна здатність - 300 точок на дюйм; глибина кольору - не менше ніж 4 біти; формат готового файла - PDF; розмір файла - не більше ніж 300 мегабайт.
Очікувана вартість
192 060 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1920,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Код ДК 021:2015
71354300-7 - Послуги з кадастрової зйомки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 10:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
192 060 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
192 060 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності