Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-13-000455-a
Id Tender cb6a9037666340f0bc2fbf83dca6706c
План UA-P-2025-06-13-000279-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.06.2025 08:59
Остання зміна 15.07.2025 12:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 092 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 460.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2025 08:54 до 28.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2025 08:54
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2025 08:54
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 08:00
до 07.07.2025 08:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 08:45
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 08:45
до 15.07.2025 12:21
Період уточнень
з 13.06.2025 08:54 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.06.2025 08:54 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 08:00 до 07.07.2025 08:45
Період кваліфікації
з 28.06.2025 08:00 до 07.07.2025 08:45
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 092 100 грн.
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Примітки
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
4 092 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20460,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Січових Стрільців, 8
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
13.06.2025 08:54
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
documentType.clarifications
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ "
Пропозиція:
4 031 764.89 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 08:59
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Бандура
Електронна пошта
Телефон
+380673039323
Замовник
ЄДРПОУ
45028052
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ
Адреса
вул.Стрільців Січових, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Період вимог/скарг з 07.07.2025 08:45 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 08:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 08:45
Довідка НАЗК
07.07.2025 08:45
Повідомлення про рішення
07.07.2025 08:43
-
03.07.2025 17:42
Електроний протокол про продовження строку
28.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 08:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2025 08:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ ". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 15 липня 2025 року, у зв’язку із необхідністю опрацювання проектно-кошторисної документації учасника.
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 17:41
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вивчення тендерної пропозиції ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ " , поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-13-000455-a (далі — відкриті торги), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» 922 (далі — Закон) та ПКМУ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Розгляд питання Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив , що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Пунктом 10 ст 29 Закону зазначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішенн Пунктом 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. При вивченні пропозиції учасника виявлено невідповідності: Підпунктом 4.1 пункту 4. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено , що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі учасник надає розрахунок ціни тендерної пропозиції, що розраховується відповідно до технічних вимог Додатку №2, який повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаним з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021р. (зі змінами), в тому числі пунктів 5.1-5.34 Розділу V. Розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути наданий учасником в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Учасник не надав інформацію в передбачених форматах. Підпунктом 5.1 пункту 5. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено , що проєкт договору про закупівлю Додаток №3 цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної процедури закупівлі та печаткою у разі її використання. Проект договору надається заповненим зі всіма додатками до проекту договору. Учасник не виконав вказану вимогу. Вирішив 1. .Звернутися до Учасника надати Замовнику: 1.1 - Розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін ; 1.2 - Підписаний проєкт договору про закупівлю Додаток №3 цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної процедури закупівлі та печаткою у разі її використання ; 2. Оприлюднити інформацію у відповідності вимог чинного законодавства
Створено
03.07.2025 17:52
Надати до
04.07.2025 17:52
Договір
UA-2025-06-13-000455-a-c1
Підписаний і діє
Номер
43
4 031 764.89 грн.
4 031 764.89 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщення в міському центральному стадіоні «РУХ» для облаштування простору для військових та ветеранів (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45028052

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ "
Повна назва
ФОП "САВЧУК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3274501732

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2025 12:21
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 092 100 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673039323
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 092 100 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДІМ ВОЇНА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673039323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності