Показати схожі тендери

Закупівля Скляна тара для промислового консервування харчових продуктів – банки скляні для консервів СКО 1-82-1000, СКО 1-82-500, ТО III-4-63-314 від ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-013415-a
Id Tender eb39e531b193488ca2480fe86a46b822
План UA-P-2025-06-12-015841-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.06.2025 21:36
Остання зміна 10.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
246 875 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 234.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 21:35 до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 21:35
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 21:35
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 00:00
до 04.07.2025 19:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 11:55
до 10.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.07.2025 19:22
-
Період уточнень
з 12.06.2025 21:35 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 21:35 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 00:00 до 04.07.2025 19:22
Період кваліфікації
з 20.06.2025 00:00 до 04.07.2025 19:22
Основні параметри
Скляна тара для промислового консервування харчових продуктів – банки скляні для консервів СКО 1-82-1000, СКО 1-82-500, ТО III-4-63-314
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України, на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість в Україні, або не є податковим резидентом України, сума договору зазначається без ПДВ.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
246 875 грн.
Скляна тара для промислового консервування харчових продуктів – банки скляні для консервів СКО 1-82-1000, СКО 1-82-500, ТО III-4-63-314
Назва предмета закупівлі
Скляна тара для промислового консервування харчових продуктів – банки скляні для консервів СКО 1-82-1000, СКО 1-82-500, ТО III-4-63-314
Очікувана вартість
246 875 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1234,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 500 (штуки)
Банки скляні для консервів СКО 1-82-500
Опис предмета закупівлі
Банки скляні для консервів СКО 1-82-500
Код ДК 021:2015
39225720-8 - Банки
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Андрія Снітка, буд.31.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 000 (штуки)
Банки скляні для консервів СКО 1-82-1000
Опис предмета закупівлі
Банки скляні для консервів СКО 1-82-1000
Код ДК 021:2015
39225720-8 - Банки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Андрія Снітка, буд.31.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 23 000 (штуки)
Банки скляні для консервів ТО III-4-63-314
Опис предмета закупівлі
Банки скляні для консервів ТО III-4-63-314
Код ДК 021:2015
39225720-8 - Банки
Кількість
23 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Андрія Снітка, буд.31.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар (партію Товару) здійснюються Замовником на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕНА"
Пропозиція:
146 869.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 21:36
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Присяжний Іван Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380332748200
Замовник
ЄДРПОУ
45601597
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
проспект Волі, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Скляна тара для промислового консервування харчових продуктів – банки скляні для консервів СКО 1-82-1000, СКО 1-82-500, ТО III-4-63-314
Період вимог/скарг з 26.06.2025 11:55 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕНА"
Документи кваліфікації
26.06.2025 11:55
Довідка НАЗК
26.06.2025 11:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 21:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 21:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1.Учасником, надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів- в якій зазначено 4 договори, проте надано тільки сканкопію одного договору. В поданому договорі за № 25 від 02.06.2025 року виявлено ряд недоліків, зокрема відсутні додаткові документи, згідно пункту 1.2. договору, які підтверджують його повне виконання. Відсутня скан-копія видаткової накладної (них). 1.2. У відомості про учасника (в Додатку 7 до тендерної документації) не вказані банківські реквізити (відсутня інформація про банк та IBAN-рахунок),не вірно вказані дані про повну назву учасника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Згідно підпункту 3.1 Додатку 3 Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за Зразком 1. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Зразком 1, Учасник має надати: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Зразком 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір на поставку банок скляних для консервів. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 3.2. є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 2.2 Згідно додатку 7 Учасник повинен надати відомості про Учасника Додаток 7 до тендерної документації Зразок Відомості про Учасника Повна назва учасника: Місцезнаходження: Поштова адреса: Банківські реквізити: Код ЄДРПОУ: Індивідуальний податковий номер: Статус платника ПДВ: Контактний номер телефону: Е-mail: Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада (за наявності), ПІБ): Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ): * Допускається відсутність окремої інформації в відомостях про учасника, якщо така інформація міститься в інших документах тендерної пропозиції учасника або оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1 Привести Довідку про виконання аналогічних договір у відповідність до вимог тендерної документації, виклавши її в новій редакції або надати документи по договору № 4600045437 від 23.07.2019 року, договір № 28,08/2023 від 28.08.2023 року, договір №П7902 від 01.01.2023 р. разом з підтвердними первинними документами. Надати видаткову накладну до договору № 25 від 02.06.2025 року. Надати інформацію про виконання договору. Вказати вірні інформаційні дані в довідці за Зразком 1 Додатку 3 до тендерної документації, привівши їх у відповідність з первинними документами. Вимістити в новій редакції в довідку за Зразком 1 «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 3.2. Привести Додаток 7 до тендерної документації у відповідність до вимог тендерної документації, вимістивши її в новій редакції, з вірно зазначеними банківськими реквізитами та повною назвою учасника.
Створено
24.06.2025 19:08
Надати до
25.06.2025 19:08
Період вимог/скарг з 04.07.2025 19:22 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 19:21 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 03 липня 2025 року за № б/н, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі UA-2025-06-12-013415-a
Документи кваліфікації
04.07.2025 19:22
Повідомлення про рішення
04.07.2025 19:22
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 21:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 21:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
246 875 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380332748200
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
246 875 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380332748200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності