Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-012928-a
Id Tender 82106df5927d4b989770aa6c0787cc01
План UA-P-2025-06-12-016039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 18:08
Остання зміна 09.07.2025 11:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
192.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 18:07 до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 18:07
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 18:07
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 16:10
до 27.06.2025 11:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 16:59
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 11:52
до 09.07.2025 11:16
Період уточнень
з 12.06.2025 18:07 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 18:07 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 16:10 до 27.06.2025 11:52
Період кваліфікації
з 20.06.2025 16:10 до 27.06.2025 11:52
Основні параметри
Ноутбуки
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22. 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 30213100-6 Портативні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 460 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Очікувана вартість
38 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
192,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 15:47
Закінчення аукціону
20.06.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук HP Laptop 15-fc0107ua або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
18.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
34 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Борцов Віктор Миколайович
Пропозиція:
34 798 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 15:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 24.06.2025 16:59 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 16:10 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою 12 червня 2025 року № 133/В (далі – тендерна документація) замовником встановлено вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, в тому числі: … 3. інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), що містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, наведено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей.». У Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається, зокрема: … 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 2 до тендерної документації. … У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічна специфікація» Замовником вимагається, зокрема: … Технічні характеристики: Ноутбук HP Laptop 15-fc0107ua або еквівалент – 2 штуки Ноутбук HP Laptop 15-fc0107ua або еквівалент AMD Ryzen 5 7520U (2.8 - 4.3 ГГц) Базова тактова частота процесора не менше 2.8 Ghz Оперативна пам’ять DDR4 – не менше 16 ГБ. Частота не менше 2400MHz Накопичувач тип SSD не менше 512 Gb Відеокарта Інтегрованна в процесор Екран не менше - 15,6” IPS Wifi, Bluetooth, веб-камера Гарантійний термін - не менше 12 місяців 2 шт. … В пропозиції повинен бути чітко вказаний опис товару (назва/найменування, тип, марка, модель тощо). Невідповідність пропозиції щодо запропонованих технічних характеристик, умовам документації або не повністю надана пропозиція дає право на відхилення пропозиції. … Учасник, подаючи свою тендерну пропозицію, тим самим погоджується, що його тендерна пропозиція може бути відхилена у разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним та якісним вимогам Замовника або товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника. Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт виробника тощо. … Учасником на виконання вимог відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, подано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… Технічна специфікація» від 18.06.2025 № 010/2 (далі – Технічна специфікація) із поданням в цьому документі порівняльної таблиці, та інші документи з інформацією про підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам запропонованого еквіваленту товару. У документі «Технічна специфікація» у порівняльній таблиці Учасником вказано технічні характеристики еквіваленту товару, що ним пропонується, а саме інформація щодо товару: ноутбук Lenovo V15 G4 AMN, зокрема щодо: … «Оперативна пам’ять DDR4 – 16 ГБ» … Замовником, з метою перевірки правильності зазначення та відповідності заявлених Учасником технічних характеристик запропонованого еквіваленту товару у порівняльній таблиці, використано інформацію, розміщену у мережі Internet у відкритому доступі, зокрема за посиланнями: https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-v15-g4-amn-business-black-82yu00ygra.html#prodSpecs); https://epicentrk.ua/ua/shop/noutbuk-lenovo-v15-g4-amn-15-6-82yu00yara-business-black.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&adtype=pla&product_channel=online&store_code&gad_source=1&gad_campaignid=10215999114&gbraid=0AAAAADLIb1NG53t3Y_TallKqIxZzQmT90&gclid=CjwKCAjwmenCBhA4EiwAtVjzmkUHKTuUz7dLbzJdkR3TB6wGL4orXNA3f9agtcVCUcggfrOvcH0bwxoCDuUQAvD_BwE; https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-v15-g4-amn-82yu00qypb/?tab=about, за результатами аналізу якої встановлено вказання Учасником недостовірної та невірної інформації щодо технічних характеристик, а саме щодо складової еквіваленту товару, що ним пропонується: «Оперативна пам’ять: DDR4 – 16 ГБ», так як у відкритих джерелах щодо цього зазначено: «Тип оперативної пам'яті - LPDDR5», тобто DDR4 і LPDDR5 – це різні типи оперативної пам’яті, орієнтовані для використання на різних пристроях, що свідчить про зазначення недостовірної інформації Учасником та не відповідає вимогам Замовника та згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
24.06.2025 16:58
Повідомлення про рішення
24.06.2025 16:58
Скарги та рішення
20.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
20.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
20.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
20.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.06.2025 11:52 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 16:59 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 11:52
Довідка НАЗК
27.06.2025 11:52
Повідомлення про рішення
27.06.2025 11:51
Пропозиція, що перемогла
24.06.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 12 червня 2025 № 133/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» без дати реєстрації та вихідного номера, в якому зазначена певна інформація. Однак, Учасником у першій таблиці із шести пунктів даної таблиці заповнено лише перший пункт, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної інформації, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» без дати реєстрації та вихідного номера (далі - Довідка), копія договору поставки № 6 від 18.02.2025 року, копія видаткової накладної № 5452 від 25.05.2025 року із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником у Довідці не зазначено стан виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2025 роки та відповідні копії документів, а саме - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано проект договору про закупівлю, підписаний та/або погоджений уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаний та/або погоджений уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації), згідно вимог тендерної документації Замовника. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку «Інформація (відомості) про учасника» без дати реєстрації та вихідного номера, з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці щодо контактної особи не зазначено телефон, e-mail за наявності, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із повною інформацією, згідно вимог тендерної документації замовника. … 5.4. Для юридичних осіб - копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник. ... Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 5.5. Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку без дати реєстрації та вихідного номера. Однак, Учасником у вказаній довідці здійснено посилання на Закон України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» та посилання на статтю 9 цього ж Закону, який не є діючим саме у такому визначенні, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, які складені Учасником, з дотриманням вимог замовника та вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Створено
25.06.2025 17:24
Надати до
26.06.2025 17:24
Договір
UA-2025-06-12-012928-a-b1
Підписаний і діє
Номер
253
34 800 грн.
29 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Ноутбук HP Laptop 15-fc0107ua або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук HP Laptop 15-fc0107ua або еквівалент
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська міська рада
Повна назва
Тернопільська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34334305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 11:16
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 460 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 460 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності