Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35 від КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-012832-a
Id Tender 51a7b833d52d493daaed584bcf243933
План UA-P-2025-06-12-015895-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 17:48
Остання зміна 23.07.2025 20:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
71 244 576 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
356 222.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 17:47 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 17:47
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 17:47
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00
до 07.07.2025 13:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 13:07
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 13:07
до 23.07.2025 20:22
Період уточнень
з 12.06.2025 17:47 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 17:47 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 07.07.2025 13:07
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 07.07.2025 13:07
Основні параметри
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
71 244 576 грн.
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Очікувана вартість
71 244 576 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
356222,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
356 222.88
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул.Святошинська, 35
Дата постачання по
31.12.2026 17:50
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Освоєними є лише ті суми передоплати (а так само і щодо інших платежів), щодо яких Сторонами підписані Акти приймання виконаних Робіт (ФормиКБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт (Форми КБ-3) та накладних на матеріальні ресурси та обладнання згідно Договірної ціни, які складає Підрядник.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "СМАРТІНФРАБІЛД"
Пропозиція:
70 790 364.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
19.06.2025 17:57
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левченко Ілона Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669818315
Замовник
ЄДРПОУ
38183153
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Вишневе
Адреса
вулиця Київська, 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:07 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 00:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:07
Довідка НАЗК
07.07.2025 13:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-12-012832-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ОРЛ150725
70 790 364.09 грн.
58 991 970.08 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Номенклатура
Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
70 790 364.09
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "СМАРТІНФРАБІЛД"
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "СМАРТІНФРАБІЛД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45536036

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 20:22
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000048
Дата створення проекту
11.07.2025 12:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:17
Дата публікації висновку про результати
05.08.2025 16:05
Дата завершення усунення порушень
20.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-06-12-012832-a 12.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Головного управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25 червня 2025 року, протокол № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.06.2025, пояснення (інформацію, документи) Замовника, надані 17.07.2025; 23.07.2025 на запити Держаудитслужби (15.07.2025; 18.07.2025) через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника «КОНСОРЦІУМ «СМАРТІНФРАБІЛД» установлено. У зазначеній закупівлі участь прийнято КОНСОРЦІУМОМ «СМАРТІНФРАБІЛД», до складу якого увійшли – Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ БУДСТРОЙ» та Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма «Харківагроснаб» (далі – ТОВ Фірма «Харківагроснаб») (Рішення №04/03 від 04.03.2024 учасників (засновників)). 1. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника наявність фінансової спроможності підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника) за 2022-2024 рік: 1) Копії балансів Учасника (форма № 1)*. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 2) Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2)*. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). Середнє арифметичне значення річного доходу (виручки) учасника за 2022-2024 рр ., відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) з урахуванням ПДВ. Додатково Замовником у вимогах до тендерної пропозиції учасника зазначено: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям може бути надане щодо безпосередньо щодо об’єднання учасників в цілому (як сума кваліфікаційних даних учасників об’єднання) та/або окремо щодо учасників такого об’єднання (кваліфікаційні дані того чи іншого учасника відповідають параметрам встановленого кваліфікаційного критерію)». На виконання зазначених вимог Замовника одним із учасників Консорціуму, а саме ТОВ Фірма «Харківагроснаб» у складі тендерної документації учасника КОНСОРЦІУМ «СМАРТІНФРАБІЛД» надано Баланси (форма № 1-м) станом на: 31.12.2022, 31.12.2023 та на 31.12.2024; Звіти про фінансові результати Форма №2-м за відповідні роки. Відповідно до пункту 5.1 Розділу ІІ Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 25.02.2000 № 39 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 24.01.2011 № 25), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.03.2000 за № 161/4382, у статті «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» відображається дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу. Відповідно до Додатку 1 до Національного положення (стандарту)) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» «Фінансова звітність малого підприємства» в Звіті про фінансові результати (Форма №2-м) в колонці «За звітний період» відображаються фінансові показники підприємства за звітний період, в колонці «За аналогічний період попереднього року» - фінансові показники підприємства за аналогічний період попереднього року. Відповідно до пункту 8 Розділу І НАЦІОНАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (далі – НП(С)БО1) у звіті про фінансові результати розкривається інформація про доходи, витрати, прибутки і збитки, інший сукупний дохід та сукупний дохід підприємства за звітний період. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІІ НП(С)БО1 Фінансова звітність повинна бути достовірною (правдивою). Однак, варто зауважити, що фінансові показники фінансової звітності (Баланс Форма №1-м та Звіт про фінансові результати Форма №2-м) за 2023 та 2024 роки ТОВ Фірма «Харківагроснаб» є абсолютно ідентичними. Зокрема, в Звіті про фінансові результати в колонках: за звітний період та за аналогічний період попереднього року в рядку 2000 (Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)) зазначені фінансові показники: за звітний період: за аналогічний період попереднього року: за 2022 рік – 11 318,9 тис грн – 35 087,5 тис грн; за 2023 рік – 5 247,1 тис грн - 11 318,9 тис грн; за 2024 рік – 5 247,1 тис грн - 11 318,9 тис грн. Отже, в рядку 2000 (Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) в колонці за аналогічний період попереднього року Звіту про фінансові результати за 2024 рік зазначена сума 11 318,9 тис грн замість 5 247,1 тис гривень. На запит Держаудитслужби від 18.07.2025, наданий через електронну систему закупівель щодо наявності у складі тендерної пропозиції учасника Звіту про фінансові результати за 2023 та за 2024 роки форми №2-м з ідентичними фінансовими показниками в рядку 2000, в колонці – «Звітний період» - 5 247,1 тис грн, за аналогічний період попереднього року – 11 318,9 тис гривень (ТОВ фірма «ХАРКІВАГРОСНАБ») Замовник 23.07.2025 суттєвих пояснень не надав. Згідно із пунктом 1 статті 11 Розділу IV Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі-Закон № 996-XIV) підприємства зобов’язані складати фінансову звітність на підставі даних бухгалтерського обліку. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «СМАРТІНФРАБІЛД» Замовник не виявив невідповідність у звіті про фінансові результати (Форма №2-м) за 2024 рік, наданого ТОВ Фірма «Харківагроснаб», чим порушив пункт 43 Особливостей. 2. Крім того в ході моніторингу встановлено, що між Замовником та «КОНСОРЦІУМОМ «СМАРТІНФРАБІЛД» укладено Договір від 18 липня 2025 року № ОРЛ150725 на виконання робіт з капітального ремонту КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35, очікуваною вартістю 71 244 576,00 гривень з урахуванням ПДВ, який разом з додатками до нього в електронній системі закупівель оприлюднено 23.07.2025 року. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машиночитаному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону передбачено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із підпунктом 1 пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машиночитаному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 передбачено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору, змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитаному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, 23.07.2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір 18 липня 2025 року № ОРЛ150725 разом з додатками до нього («Договірна ціна», «Календарний графік виконання будівельних робіт», план фінансування робіт), додаткову угоду №1 від 23 липня 2025 року, лише у форматі PDF, чим порушив вимоги пунктів 10 та 11 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій учасника «КОНСОРЦІУМ «СМАРТІНФРАБІЛД», установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі, недопускати установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через систему електронних закупівель оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.07.2025 00:00
Дата публікації
05.08.2025 16:05
Документи висновку
05.08.2025 16:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2025-07-11-000048, а тому надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі, недопускати установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через систему електронних закупівель оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». . Замовник погоджується із такими висновками та надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть. Замовником будо оприлюднено Договір разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
08.08.2025 16:07
Документи інформації про усунення порушення
08.08.2025 16:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), з очікуваною вартістю 71 244 576,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-012832-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.07.2025 16:50
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
15.07.2025 року о 16:50:50 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-07-11-000048), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), з очікуваною вартістю 71 244 576,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-012832-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 241216-24/А від 12 лютого 2025 Реєстраційний номер EX01:7250-0226-8672-1122). 2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/index.php/rada/pz/9033-2.html. Додатки: 1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 241216-24/А від 12 лютого 2025.
Рішеня
17.07.2025 14:12
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), з очікуваною вартістю 71 244 576,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-012832-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати пояснення щодо відсутності до проєкту Договору, Додатку № 3 до тендерної документації Замовника плану фінансування робіт, який відповідно до п.83 Загальних умов, укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 має бути його невід’ємною частиною. 2. Надати пояснення щодо наявності у складі тендерної пропозиції учасника Звіту про фінансові результати за 2023 та за 2024 роки форми №2-м з ідентичними фінансовими показниками в рядку 2000, в колонці – «Звітний період» - 5 247,1 тис грн, за аналогічний період попереднього року – 11318,9 тис гривень (ТОВ фірма «ХАРКІВАГРОСНАБ» ). Крім того, просимо пояснити відсутність квитанціїй, які засвідчують прийняття звітності відповідними органами Державної податкової служби (ДПС) та Державної служби статистики. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.07.2025 13:50
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 13:52
-
Відповідь
відповідь на запит
18.07.2025 року о 13:50:56 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-07-11-000048), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського р-ну Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 35» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), з очікуваною вартістю 71 244 576,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-012832-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати пояснення щодо відсутності до проєкту Договору, Додатку № 3 до тендерної документації Замовника плану фінансування робіт, який відповідно до п.83 Загальних умов, укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 має бути його невід’ємною частиною. 2. Надати пояснення щодо наявності у складі тендерної пропозиції учасника Звіту про фінансові результати за 2023 та за 2024 роки форми №2-м з ідентичними фінансовими показниками в рядку 2000, в колонці – «Звітний період» - 5 247,1 тис грн, за аналогічний період попереднього року – 11318,9 тис гривень (ТОВ фірма «ХАРКІВАГРОСНАБ» ). Крім того, просимо пояснити відсутність квитанціїй, які засвідчують прийняття звітності відповідними органами Державної податкової служби (ДПС) та Державної служби статистики.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за планом фінансування, який: - складається замовником; - узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником; - є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування формується на підставі титулу будови, проєкту організації будівництва, з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку розрахунків за виконані роботи. При цьому, відповідно до зазначеного пункту, Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Крім того, згідно з п. 4.11 Розділу IV Додатку № 3 до тендерної документації: «У разі наявності об’єктивних обставин (форс-мажор, затримки фінансування, коригування проєктної документації чи інших документально підтверджених обставин) Сторони можуть укласти додаткову угоду, яка уточнює строки, порядок та етапи авансування, продовження строків авансування або виконання робіт відповідно до Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, згідно з Графіком виконання робіт і фінансування». Таким чином, редакцією Додатку № 3 передбачалося формування графіку фінансування, однак, відповідно до вимог пункту 83 Загальних умов, це положення має бути реалізоване у формі окремого Плану фінансування будівництва, що узгоджується Сторонами відповідно до умов договору. У зв’язку з цим, під час укладення договору будівельного підряду № ОРЛ150725 від 18 липня 2025 року за об’єктом: «Капітальний ремонт КЗ «Вишневий ЗДО «Орлятко» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Святошинська, 35», Сторони дійшли згоди щодо погодження Плану фінансування будівництва в порядку, передбаченому чинним законодавством та умовами договору, і виклали відповідний план фінансування у вигляді Додатку № 4 шляхом укладення Додаткової угоди № 1 від 23 липня 2025 року, яка є невід’ємною частиною договору. 2. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації в частині підтвердження фінансової спроможності, Замовник керувався положеннями пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, в якому встановлено вичерпний перелік документів, що підтверджують наявність фінансової спроможності учасника, а саме: «Наявність фінансової спроможності, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника) за 2022-2024 рік: 1) Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 2) Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). Середнє арифметичне значення річного доходу (виручки) учасника за 2022-2024 рр ., відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) з урахуванням ПДВ». Отже, Переможцем процедури закупівлі було підтверджено наявність фінансової спроможності, шляхом надання фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника) за 2022-2024 рік, а саме надання наступних файлів: «4.1 Звіт 1-м 2-м 2022.pdf», «4.2 Звіт 1-м 2-м 2023.pdf», «4.3 Звіт 1-м 2-м 2024.pdf», які містять в собі фінансову звітність за 2022-2024 рік, зокрема, Баланси за 2022-2024 рік (форма № 1-м) та Звіт про фінансові результати (форма № 2). Тендерна документація не містила жодних вимог до змісту чи порівняння фінансових показників між звітними періодами, зокрема, щодо співставлення значень рядку 2000 чи обґрунтування ідентичності таких показників. Показники подані в обов’язковому рядку 2000 для розрахунку середнього арифметичного значення. Тому Замовник не мав правових підстав відхиляти пропозицію чи вимагати додаткових пояснень щодо таких збігів, оскільки це не є предметом оцінки в межах встановлених вимог до підтвердження фінансової спроможності. Тендерна документація також не передбачала вимоги щодо надання квитанцій або інших підтверджуючих документів, які б засвідчували прийняття фінансової звітності відповідними державними органами (ДПС, Держстат тощо). Вимога полягала виключно в поданні копій відповідних форм фінансової звітності. Таким чином, Переможцем процедури закупівлі було належним чином виконано вимоги пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Уповноважена особа Левченко І.В.
Рішеня
23.07.2025 20:37
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 20:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 244 576 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 244 576 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності