Закупівля Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст; стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, 1400х400х1800; стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800)) від Військова частина 3052 Національної гвардії України.
Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст; стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, 1400х400х1800; стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст; стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, 1400х400х1800; стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800))
Стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800)
Код ДК 021:2015
39151100-6 -
Стелажі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Продавцем, проводиться за фактом отримання Покупцем таких товарів протягом 5 (п’яти) робочих днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Продавця, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок, післяплата.