Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи) від Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-011758-a
Id Tender a694f7fe98204c6087f833476655c992
План UA-P-2025-06-12-014421-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.06.2025 16:35
Остання зміна 30.06.2025 15:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 719 530.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 597.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 16:34 до 20.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 16:34
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 16:34
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.06.2025 09:00
-
Період уточнень
з 12.06.2025 16:34 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 16:34 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 09:00
Основні параметри
Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 719 530.8 грн.
Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 719 530.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18597,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Інгульський район
Дата постачання по
26.12.2025 16:37
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи, після надання всієї виконавчої документації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
Пропозиція:
3 710 293 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
30.06.2025 15:36
12.06.2025р. адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) оголошено закупівлю за предметом: «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)». 23.06.2025 р. Південним офісом Держаудитслужби (м.Миколаїв) прийнято рішення про проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі. За результатами проведення моніторингу встановлено порушення чинного законодавства України, яке регулює процедури проведення публічних закупівель. Згідно з висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.06.2025 замовника зобов’язано в межах законодавства здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом відміни торгів. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи вищевикладене, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-011758-a. Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення, у зв’язку з чим вирішено відмінити відкриті торги за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-011758-a та оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відміну закупівлі.
30.06.2025 15:37
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корженко Анастасія Валентинівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380512301960
Факс
+380512301960
Замовник
ЄДРПОУ
05410582
Назва (англійською мовою)
The administration of Ingul district of Mykolaiv city council
Повна назва
Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
The administration of Ingul district of Mykolaiv city council
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
проспект Богоявленський, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 09:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 15:32
Електроний протокол про продовження строку
20.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 16:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 16:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
12.06.2025р. адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) оголошено закупівлю за предметом: «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-011758-a. 20.06.2025р., о 9 год. 00 хв. відбулося відкриття тендерних пропозицій, за результатом якого найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА». 23.06.2025 р. Південним офісом Держаудитслужби (м.Миколаїв) прийнято рішення про проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою недопущення в ході проведення закупівлі порушень чинного законодавства України, які неможливо буде усунути, Замовником прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника у відкритих торгах за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-011758-a. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення в подальшому порушень чинного законодавства України, які неможливо буде усунути, вирішила, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» у відкритих торгах за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-011758-a. на 2 (два) робочих дні до 01 липня 2025 року; оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію.
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 15:31
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000048
Дата створення проекту
23.06.2025 16:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:34
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 12:53
Дата завершення усунення порушень
15.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 № 67-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.06.2025 № 67-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-06-12-011758-a 12.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 12.06.2025 (далі – тендерна документація); протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-06-12-011758-a; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 24 Особливостей, оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю робіт в термін менший, ніж 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-06-12-011758-a та тендерну документацію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» Замовник оприлюднив 12.06.2025. При цьому кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений в електронній системі закупівель «20 червня 2025 09:00». Також за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Замовник встановив вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками процедури закупівлі документів, зазначених в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також в додатках 3 та 4 до тендерної документації. При цьому, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимоги щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені додатками 3 та 4 до тендерної документації. Отже, Замовником не забезпечено відображення всіх документів, які необхідно подати учасником у складі тендерної пропозиції, в окремому додатку. Крім того, згідно пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. Проте, Замовник на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону у складі тендерної документації не навів детальний опис матеріальних ресурсів, які необхідно використати під час виконання робіт, а саме: для розрахунку ціни пропозиції учасника Замовник не надав відомість ресурсів без цін або затверджену проєктну документацію. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує в межах законодавства здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 12:53
Документи висновку
30.06.2025 12:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями за предметом "Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (ДК 021:2015 (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи)", адміністрація Інгульського району ММР надає інформацію про відміну вищезазначених торгів.
Дата публікації
30.06.2025 15:40
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 09:14
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 09:15
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-12-011758-a та тендерну документацію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» Замовник оприлюднив 12.06.2025. При цьому кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений в електронній системі закупівель «20 червня 2025 09:00». Враховуючи умови пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі), прошу пояснити, чому оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-12-011758-a та тендерна документація на закупівлю робіт оприлюднені в електронній системі закупівель в термін менший, ніж 14 днів? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 09:19
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 09:19
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 28 Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити, які саме додатки до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2025-06-12-011758-a забезпечують виконання вищезазначеної вимоги законодавства. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 14:13
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 14:14
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Прошу надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 15:29
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 15:30
-
Відповідь
Пояснення
На виконання п.10 апаратного доручення міського голови від 04.09.2024 № 117/022.02.05-07, щодо вжиття заходів з розробки ПКД для проведення ремонтних робіт підпірної стінки на Аляудському узвозі, замовником при підготовці проєкту бюджету на 2025 рік передбачено фінансування на реалізацію проєкту «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» (починаючи з виготовлення проєктно-кошторисної документації і закінчуючи введенням готового об’єкту в експлуатацію). Адміністрацією Інгульського району було здійснено комісійні виїзди у 2024 році (наказ №284 від 16.09.2024р. «Про створення комісії з обстеження об’єктів для проведення ремонтних робіт на території Інгульського району») та у 2025 році (розпорядження № 4Р від 04.02.25) і обстежено зазначену зелену зону. Комісією встановлено відсутність відведення дощових вод, грунтове покриття, нерівності, осідання, відсутність сходів та перильних огорож, необхідність укріплення підпірної стінки. За результатами проведеної роботи, у зв’язку з відсутністю в штатному розписі Замовника фахівця, що має досвід з роботою у програмі АВК, Замовником для визначення вартості ремонту об’єкта укладено договір №33 від 28.02.2025 з ФОП Ваховський М.О. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №019616) на виготовлення проєктно-кошторисної документації за вищезазначеним об’єктом. За результатами укладеного договору Замовнику надана проєктно-кошторисна документація та експертна оцінка, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, який складено згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва» (Наказ №281 від 01.11.2021). Очікувана вартість закупівлі з виконання робіт «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва» становить: Будівельні роботи (Разом по главах 1-12) - 2 965,890 (Стовпчик 4 будівельні роботи), з них: кошторисний прибуток - 34 029,00 (Стовпчик 4 будівельні роботи), кошти на покриття адміністративних витрат - 17 304,00 (Стовпчик 6 інші витрати), податок на додану вартість - 603 444,60 (п.1+п.2+п.3)*20%), будівельні роботи, в т.ч.ПДВ - 3 620 667,60; Кошти на покриття ризиків - 82 386,00 (Стовпчик 7 загальна вартість), податок на додану вартість - 16 477, 20 (п.5*20%), кошти на покриття ризиків, в т.ч. ПДВ - 98 863,20. Отже, очікувана вартість закупівлі загалом становить 3 719 530, 80 грн.
Рішеня
25.06.2025 15:44
Замовник
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», ID: UA-2025-06-12-011758-a, надаємо пояснення, що уповноваженою особою під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та внесення відомостей до тендерної документації допущено технічну помилку щодо зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, передбачених пунктом 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Рішеня
25.06.2025 15:45
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2025 15:48
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», ID: UA-2025-06-12-011758-a, надаємо пояснення, що виконання вимог пункту 28 Особливостей забезпечують Додаток 4 до тендерної документації – «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції», Додаток 5 – «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей», який окремою колонкою містить перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а також Додаток 6 - «Форма тендерної пропозиції», який подається переможцем процедури закупівлі та містить перелік інформації та документів, які подаються переможцем.
Рішеня
25.06.2025 15:46
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2025 15:48
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт зеленої зони по вул. 2 Набережна ріг Паромного узвозу в Інгульському районі м. Миколаєва (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», ID: UA-2025-06-12-011758-a, надаємо інформацію та документи щодо фінансування з місцевого бюджету закупівлі за вищезазначеним предметом, за КПКВК 4216030 «Організація благоустрою населених пунктів» (кошторис адміністрації Інгульського району, план спеціального фонду бюджету на 2025 рік).
Рішеня
25.06.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2025 15:49
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 719 530.8 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 09:00
Замовник:
Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
+380512301960
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 719 530.8 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 09:00
Замовник:
Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
+380512301960
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності