Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-010549-a
Id Tender 939c76a3012c4d028081fa77ab54ee86
План UA-P-2025-06-12-010605-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 12.06.2025 15:54
Остання зміна 12.06.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
295 665 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 478.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 13 год. )
з 12.06.2025 15:51 до 23.06.2025 00:00
Залишилось 4 днів 13 год.
Період уточнень
з 12.06.2025 15:51
до 20.06.2025 00:00
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження
з 12.06.2025 15:51
до 20.06.2025 00:00
Період уточнень
з 12.06.2025 15:51 до 20.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 15:51 до 20.06.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Назва: «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) Номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019 що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024) та на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
295 665 грн.
Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Очікувана вартість
295 665 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1478,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 15:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По закінченню надання послуг Виконавець, складає акт приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт) у 3 (трьох) примірниках, який повинен засвідчувати той факт, що Виконавець належним чином надав послугу, та Сторони не мають взаємних претензій. Акт направляється Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати його отримання або направити Виконавцю обґрунтовану відмову від підписання Акту. Розрахунок здійснюється після надання послуг у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
295 665 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
295 665 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності