Показати схожі тендери

Закупівля Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід) від Комунальне некомерційне підприємство"Ясінянська міська лікарня"Ясінянської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-009867-a
Id Tender 11fdf0a124a24e788b2886ca7f1968de
План UA-P-2025-06-12-012523-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.06.2025 15:30
Остання зміна 09.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
324 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 620 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 15:29 до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 15:29
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 15:29
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:29
до 03.07.2025 15:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 09:18
до 09.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.07.2025 15:29
-
Період уточнень
з 12.06.2025 15:29 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 15:29 до 19.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:29 до 03.07.2025 15:29
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:29 до 03.07.2025 15:29
Основні параметри
Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
324 000 грн.
Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід)
Назва предмета закупівлі
Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід)
Очікувана вартість
324 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1620,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 11:06
Закінчення аукціону
23.06.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід)
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
120
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
274 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
275 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 11:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федащук Ганна Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
+380684203893
Замовник
ЄДРПОУ
34305426
Повна назва
КНП"Ясінянська міська лікарня"Ясінянської селищної ради
Поштовий індекс
90630
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
ЯСІНЯ
Адреса
вулКоцюбинського буд.25
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід)
Період вимог/скарг з 27.06.2025 09:18 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 11:29 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
підпункт 1 пункту 41 Особливостей
Документи кваліфікації
27.06.2025 09:17
Повідомлення про рішення
-
23.06.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
П Р О Т О К О Л уповноваженої особи КНП «Ясінянська міська лікарня» Ясінянської селищної ради с-ще Ясіня дата 25.06.2025 р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА у відкритих торгах на закупівлю Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід) код ДК 03410000-7 Деревина, UA-2025-06-12-009867-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід) код ДК 03410000-7 Деревина та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 23.06. 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 03410000-7 Деревина, , UA-2025-06-12-009867-a. За результатами аукціону та розкриття тендерних пропозицій, пропозиція учасника ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА була визначена системою найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та згідно додатку №1 до тендерної документації: - 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю товару з бюджетними організаціями з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету постачання (закупівлі) за кодом 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.3. лист-відгук(ки) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. Учасником не виконано дані вимоги по кваліфікаційному критерію, не надано потрібні документи. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП МОСЕЙЧУК ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання ІІІ –тя група хвойних порід) код ДК 03410000-7 Деревина, UA-2025-06-12-009867-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа __________ Ганна ФЕДАЩУК
Створено
25.06.2025 14:27
Надати до
26.06.2025 14:27
Період вимог/скарг з 30.06.2025 09:55 по 03.07.2025 15:28
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 09:18 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 09:55
Довідка НАЗК
30.06.2025 09:09
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:24
Витяг з ЄДР
27.06.2025 12:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:29 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 15:28 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Лист відмова від ФОП Каспер О.І.
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:29
Повідомлення про рішення
03.07.2025 15:28
Витяг з ЄДР
03.07.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:29
Торги не відбулися
Очікувана вартість
324 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
КНП"Ясінянська міська лікарня"Ясінянської селищної ради
Контактний телефон:
+380684203893
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
324 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
КНП"Ясінянська міська лікарня"Ясінянської селищної ради
Контактний телефон:
+380684203893
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності