Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області» від Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-009732-a
Id Tender a128bab63c164d23a3908eb9d142fef6
План UA-P-2025-06-12-011981-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.06.2025 16:00
Остання зміна 04.07.2025 10:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 427 122 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 135.61 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 15:59 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 15:59
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 15:59
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 12.06.2025 15:59 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 15:59 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
Основні параметри
«Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 427 122 грн.
«Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області»
Примітки
Під кількістю "1 робота" слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Очікувана вартість
6 427 122 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32135,61
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
32 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Незалежності, будинок №23
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.9. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати підписання акта (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), але не більше як 95% вартості виконаних та прийнятих будівельних робіт на підставі підписаних акта (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). Остаточний розрахунок здійснюється протягом 30 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання Замовником в повному обсязі виконавчої документації та приймання від Підрядника будівельного майданчика. Якщо нормативними актами передбачено проведення попередніх випробувань закінчених Робіт, або таке випробування викликане характером цих робіт, їх приймання- передача проводиться у разі позитивного результату попереднього випробування. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), Замовником може бути передбачена попередня оплата у разі закупівлі робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Замовник має право перерахувати попередню оплату (аванс) у розмірі до 30 % у порядку та спосіб, передбачений чинним законодавством України. Розмір попередньої оплати (авансового платежу) становить 10% від загальної вартості робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Пропозиція:
6 414 950.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прожегач Поліна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380993415150
Замовник
ЄДРПОУ
01992653
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Svalyavska miska likarnya" Svalyavskoyi miskoyi radi Zakarpatskoyi oblasti
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Svalyavska miska likarnya" Svalyavskoyi miskoyi radi Zakarpatskoyi oblasti
Поштовий індекс
89300
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Свалява
Адреса
вулиця Незалежності, будинок №23
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт з заміною ліфтів корпусу А та корпусу А1 будівлі КНП "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області за адресою: вул.Незалежності, буд. 23, м. Свалява, Закарпатської області»
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:08
Електроний протокол про продовження строку
27.06.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 26 липня 2025 року, у зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
04.07.2025 10:07
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 427 122 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області
Контактний телефон:
380993415150
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 427 122 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області
Контактний телефон:
380993415150
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності