Закупівля Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області» від "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІДГОРОДНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ".
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
15 533 732 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
77668,66
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору за попередній рік.
Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
"ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІДГОРОДНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
47751
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопільська обл.
Адреса
село Підгороднє, вулиця Бережанська, будинок 70
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Тендер:
UA-2025-06-12-008445-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
UA-2025-06-12-008445-a.a1
Дата:
23.06.2025 19:19
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів.
1.1. На підтвердження досвіду виконання договорів Учасник має надати:
1.1.1. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК.
1.1.2. Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції).
1.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт.
1.1.4. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в довідці».
Вважаємо, що така умова тендерної документації суперечить статті 16 Закону та є дискримінаційною та такою, яка порушує наше право на участь у відповідній процедурі закупівлі, адже у Скаржника немає повністю виконаних договорів з капітального ремонту / реконструкції, які були укладені та виконані саме у 2024 році.
Замовник не має права встановлювати вимогу в наведеній вище редакції. Зазначена вимога містить у собі наступні дискримінаційні положення:
- Замовник неправомірно вказав, що аналогічним договором є виключно договір укладений ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК (тобто 2024 рік), Замовнику відомо про наше прагнення прийняти участь у процедурі закупівлі (адже ми взяти акт обстеження об’єкта будівництва, в попередній закупівлі, яку Замовник відмінив) тому, Замовник, проаналізував відкриту інформацію в системі «Прозорро» та встановила той факт, що у нашого Товариства такі договори відсутні. Замовник маючи бажання укласти договір із попередньо домовленим учасником встановив вимоги, які обмежують конкуренцію;
- Замовник, передбачив, що аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції), що також є незаконним. Предметом закупівлі є капітальний ремонт, тобто – роботи.
Згідно п. 27 статті 1 Закону роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, аналогічним при закупівлі робіт з капітального ремонту є роботи з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції та реставрації, а не лише з капітального ремонту та реконструкції.
Виходить так, що Замовник порушує наше право на участь у закупівлі, встановлюючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
У Скаржника, наявний достатній досвід виконання робіт, які підтверджують наявність у нас документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, як приклад:
- договір №3 від 02.06.2023 року укладений із Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" щодо виконання робіт з реконструкції з добудовою частини приміщень головного корпусу під літ «А» комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 14 (корегування). Відповідний договір виконаний в повному обсязі без зауважень;
- договір №30 від 06.11.2023 року укладений із Управлінням обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівлі нежитлових будівель (будівлі під літерами «А», «Б» та «В») за адресою: вул. Січових Стрільців, 7 у м. Тернополі. Відповідний договір виконаний в повному обсязі без зауважень.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу згідно якої аналогічним вважається лише договір укладений та виконаний ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК. А також вимагаємо виключити вимогу згідно якої аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції).
Можливий варіант внесення змін:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів.
1.1. На підтвердження досвіду виконання договорів Учасник має надати:
1.1.1. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору.
1.1.2. Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Аналогічним вважається договір, щодо виконання робіт.
1.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт.
1.1.4. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в довідці».
Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Договір генерального підряду №3 від 02.06.2023 року із Актами які підтверджують його виконання;
3. Договір №30 від 06.11.2023 року із Актами які підтверджують його виконання.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу згідно якої аналогічним вважається лише договір укладений та виконаний ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК. А також вимагаємо виключити вимогу згідно якої аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції).
Можливий варіант внесення змін:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів.
1.1. На підтвердження досвіду виконання договорів Учасник має надати:
1.1.1. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору.
1.1.2. Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Аналогічним вважається договір, щодо виконання робіт.
1.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт.
1.1.4. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в довідці».
Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «1.1.5. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку від Замовника про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Звернення приймаються на офіційну електронну пошту, зазначену в тендерній документації у період звернення за роз’ясненнями».
Відповідна вимога тендерної документації є незаконною та дискримінуючою.
Вимога щодо звернення на електронну пошту Замовника в період звернення за роз’ясненнями, з метою отримання листа із інформацією, яка і так відома Замовнику штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такоі? вимоги участь в закупівлі залежність від волі Замовника – надасть Замовник відповідь на запит Учасника чи ні, що безумовно вказує на дискримінаціи?нии? характер цієі? вимоги, оскільки у разі не надання відповідного листа, це стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, з незалежних від нього умов.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Скаржник звернувся до Замовника із відповідним запитом, проте наразі не отримав відповіді, що ставить під сумнів подальшу участь у процедурі закупівлі, адже Замовник може не вчасно надати відповідь на лист.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «1.1.5. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку від Замовника про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Звернення приймаються на офіційну електронну пошту, зазначену в тендерній документації у період звернення за роз’ясненнями».
Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Закон України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «1.1.5. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку від Замовника про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Звернення приймаються на офіційну електронну пошту, зазначену в тендерній документації у період звернення за роз’ясненнями».
Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «3.3. Наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Відповідна вимога тендерної документації є надмірною та дискримінуючою. Замовник, жодним чином не довід та не обґрунтував необхідності включення відповідної вимоги до тендерної документації.
Скаржник має у своїй власності будівельне риштування, яка є в справному стані та яке придатне для виконання робіт, проте наше риштування не проходило сертифікацію, що підтверджена чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування, адже відповідні документи оформлюються протягом 2-х тижнів, крім того вартість отримання відповідних документів є значною, що спричиняє надмірні витрати для участі у процедурі закупівлі.
Жодним нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку отримання підрядниками сертифікатів відповідності та протоколів випробувань на будівельне риштування. Також, Замовник не зазначив, які саме показники та характеристики будівельного риштування мають бути досліджені.
Скаржник вважає, що відповідна вимога була додана до тендерної документації виключно з метою обмеження конкуренції, адже у учасника із яким у Замовника є попередні домовленості в укладенні договору, такі документи є наявні.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.3. Наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 1531 що підтверджує наявність обладнання.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.3. Наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «3.4. Наявність в учасника або субпідрядної організації, яка буде залучатись до виконання робіт чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме:
– Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
(В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Скаржник вважає що відповідна вимога у тендерній документації є незаконною. Замовник маючи попередні домовленості із учасником Фізичною особою-підприємцем Гуменюком Михайлом Ігоровичем (код РНКОПП – 3318511596) встановив відповідну вимогу, в зазначеній редакції передбачивши можливість надання відповідних дозвільних документів не лише виданих на ім’я учасника, а й на ім’я субпідрядника. Фізична особа-підприємець Гуменюк Михайло Ігорович не має відповідних документів, однак вони є у ТОВ «ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ», яких відповідний підприємець залучає як субпідрядника.
Скаржник раніше не отримував відповідні дозвільні документи саме на «Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин».
Станом на сьогодні у Скаржника наявна Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в тому числі на виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, оформлена 12.06.2025 року. Відповідний дозвільний документ в повній мірі підтверджує нашу спроможність виконання робіт.
Встановлення вимоги щодо наявності в учасника або субпідрядника двох рівнозначних документів, а саме чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки є необґрунтованою вимогою. Крім того, свою відповідність підрядник може в повній мірі підтвердити наданням також наданням декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Також Замовник жодним чином не обґрунтував необхідності наявності відповідних дозвільних документів саме щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, а не інших видів робіт.
Крім того у нас як є висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинний дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, проте на інший рівнозначний вид робіт, а саме: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.4. Наявність в учасника або субпідрядної організації, яка буде залучатись до виконання робіт чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме:
– Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
(В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.4. Наявність в учасника або субпідрядної організації, яка буде залучатись до виконання робіт чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме:
– Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
(В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Додатком 7 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Встановлення відповідної вимоги у тендерній документації є незаконним, адже Замовник встановив вимогу із посиланням на редакцію Особливостей, яка станом на сьогодні не є діючою.
Відповідно до положень абзацу 14 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, Замовник не має права вимагати підтвердження відповідності переможця вимогам підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, приведення вимагаємо привести відповідну вимогу тендерної документації у відповідність до вимог Особливостей.
Перелік доказів:
1. Додаток 7 до тендерної документації;
2. Особливості.
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Тема:
Щодо матеріалів !
Зміст:
Доброго дня. Шановний замовнику, для покращого обрахунку і найкращої пропозиції не могли б ви добавити відомість ресурсів?
Або надати інформацію, щодо товщини металочерепиці, щільності мінеральної вати на перекриття та на утеплення фасаду?
Дата оприлюднення звернення:
13.06.2025 15:35
Шановний учасник. Товщина металочерепиці має бути 0,45 мм, щільність мінеральної вати на перекриття 40, на утеплення фасаду 135.
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2025 14:46
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції сканкопій протоколу випробувань будівельного риштування (п. 3.3 Додаток 3 тендерної документації) є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству України.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників закупівель.
Протокол випробувань є внутрішнім документом органу сертифікації, що оформлюється під час проведення оцінки відповідності продукції і зберігається у архіві сертифікаційного органу. Такий документ не передається покупцеві разом із продукцією та не є публічним додатком до сертифіката. Законодавство не зобов’язує продавців чи виробників надавати цей протокол покупцю.
Встановлення обов’язку надавати протокол випробувань, який не видається органами сертифікації або постачальниками покупцям, є надмірною вимогою, яка обмежує конкуренцію.
Вимоги до будівельного риштування в Україні встановлюються через відповідні стандарти, зокрема: ДСТУ EN 12810-1:2004 – Риштування фасадне модульне, ДСТУ EN 12811-1:2004 – Тимчасові конструкції для будівництва.
Ці стандарти не передбачають надання протоколів випробувань кінцевим користувачам. Наявність сертифіката відповідності або декларації виробника є достатнім підтвердженням якості та безпеки.
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України, в аналогічних випадках вимоги замовників щодо надання технічних документів, які не видаються в стандартному порядку (протоколи випробувань, звіти тощо), визнавалися дискримінаційними та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції.
Просимо усунути зазначену вимогу з тендерної документації або
чітко зазначити, що наявність сертифіката відповідності риштування є достатнім підтвердженням його відповідності технічним вимогам.
У разі відсутності коригування вимог, залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України із заявою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата оприлюднення звернення:
19.06.2025 14:28
Шановний учаснику. У відповідь на вашу вимогу зазначаємо, що наявність сертифіката відповідності риштування є достатнім підтвердженням його відповідності технічним вимогам.
Дата оприлюднення відповіді:
19.06.2025 16:25
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
15 533 732
грн.
Період подання пропозицій
до
27.06.2025 00:00
Замовник:
"ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІДГОРОДНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"