Показати схожі тендери

Закупівля Повербанки від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-007672-a
Id Tender 8efc82e5f0174e93aa980218271e669a
План UA-P-2025-06-12-008051-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 12.06.2025 14:20
Остання зміна 15.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
338 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 690 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 14:19 до 30.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 14:19
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 14:19
до 27.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.07.2025 13:02
-
Період уточнень
з 12.06.2025 14:19 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 14:19 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 13:02
Основні параметри
Повербанки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
338 000 грн.
Повербанки
Назва предмета закупівлі
Повербанки
Очікувана вартість
338 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1690,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.07.2025 12:39
Закінчення аукціону
01.07.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повербанки
Код ДК 021:2015
31434000-7 - Літієві акумуляторні батареї
Кількість
260
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Незалежності, 37
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за доставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після оформлення (підписання) Сторонами рахунку та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ"
Пропозиція:
291 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙПІМОЛ"
Пропозиція:
210 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.07.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 09:21
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Скасування
15.07.2025 00:00
Відмінити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори (ДК 021:2015: 31434000-7 — Літієві акумуляторні батареї) (Повербанки) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (
04.07.2025 14:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Огарко
Електронна пошта
Телефон
+380955918167
Замовник
ЄДРПОУ
04059958
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Незалежності (Ушакова), 37
Кваліфікація
Лот № 1 Повербанки
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 13:02 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «АЙПІМОЛ» на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори (Повербанки), уповноваженою особою встановлено наступну невідповідність умовам тендерної документації: - відповідно до умов тендерної документації пункту 1.4 частини «1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу тендерної документації. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на них свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). За результатами перевірки електронного підпису Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙПІМОЛ» на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис директора Ковальчука Ігоря Ігоровича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. - відповідно до умов додатку 2 до тендерної документації, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник закупівлі повинен надати довідку за формою 1 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо вартості поставленого товару, що є предметом закупівлі, років поставки товару та основних замовників. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору (договорів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його(їх) виконання (актів приймання-передачі, накладних). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів. В порушення вищезазначених умов, довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано не за формою, наведеною у тендерній документації. Учасником закупівлі ТОВ «АЙПІМОЛ» надано у складі тендерної пропозиції Договір від 14.02.2025 № 99 без специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. Окрім того, вищезазначений договір не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), так як згідно видаткової накладної, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, предмет закупівлі договору акумулятор BB HR 9-12, акумулятор BB ВС 7.2-12, акумулятор BB ВС 12-12, акумулятор BB ВС 17-12, акумулятор свинцево-кислотний АРС RBC124. У той час, як предметом закупівлі цієї закупівлі є ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори (ДК 021:2015: 31434000-7 — Літієві акумуляторні батареї) (Повербанки). - у складі тендерної пропозиції не надано інформації про те, що учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», що було вимогою Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення виявленої невідповідності, керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо виправити вищезазначені невідповідності. З огляду на вищезазначене, Замовник висуває вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Створено
02.07.2025 10:07
Надати до
03.07.2025 10:07
Торги відмінено
Очікувана вартість
338 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 12:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380955918167
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
338 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 12:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380955918167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності