Показати схожі тендери

Закупівля Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента координатора проекту від Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-12-005913-a
Id Tender 1547bf90d9e143c7861ea43e921728cc
План UA-P-2025-06-12-007060-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2025 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 728.14 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Основні параметри
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента координатора проекту
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради 29.11.2023 оголошений конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту. За результатами розгляду наданих на конкурс резюме кандидатів на посади, згідно з п.2 рішення робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities», викладеного у протоколі 2 засідання робочої групи від 06.12.2023 на зазначені посади затверджені керівник проекту NetZeroCities Нестеров Олександр, асистент керівника проекту Єременко Ілля, фінансовий менеджер Іванюк Ольга. Закупівля послуг «Управлінські послуги керівника проекту», «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента керівника проекту», «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління фінансового менеджера» відбуваються у переможців конкурсу, а саме у фізичних осіб, громадян України Нестерова Олександра, Єременка Іллі та Іванюк Ольги відповідно. Враховуючи те, що надавачами послуг, що закуповує Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради є лише затверджені рішенням робочої групи певні фізичні особи, громадяни України, закупівля відбувається згідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб?єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. На виконання вищевикладеної вимоги замовником обгрунтована та підтверджена підстава, що вказана у абзаці 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями: 1. Копія протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 щодо розроблення кваліфікаційних вимог на посади керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту та подання оголошення про відбір персоналу на 2 арк. в 1 прим.; 2. Скрін оголошення про проведення конкрсу на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту на 2 арк. в 1 прим.; 3. Копія протоколу 2 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 06.12.2023 щодо призначення керівником проекту NetZeroCities Нестерова Олександра, асистентом керівника проекту Єременка Іллю, фінансовим менеджером Іванюк Ольгу на 3 арк. в 1 прим.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
Усний та письмовий переклад документів та нарад пов'язаних з реалізацією проєкту
Опис предмета закупівлі
Усний та письмовий переклад документів та нарад пов'язаних з реалізацією проєкту
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:54
Дата постачання по
31.05.2025 12:54
Позиція : №2 1 (послуга)
Комунікації з донорами під час онлайн-зустрічей та листування, підготовка до онлайн-зустрічей
Опис предмета закупівлі
Комунікації з донорами під час онлайн-зустрічей та листування, підготовка до онлайн-зустрічей
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:54
Дата постачання по
31.05.2025 12:54
Позиція : №3 1 (послуга)
Консультування команди проєкту щодо реалізації окремих компонентів
Опис предмета закупівлі
Консультування команди проєкту щодо реалізації окремих компонентів
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:54
Дата постачання по
31.05.2025 12:54
Позиція : №4 1 (послуга)
виконання інших завдань, визначених проєктним менеджером
Опис предмета закупівлі
виконання інших завдань, визначених проєктним менеджером
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:54
Дата постачання по
31.05.2025 12:54
Документи закупівлі
12.06.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
12.06.2025 12:49
Тендерна документація
12.06.2025 12:49
Тендерна документація
12.06.2025 12:49
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ващук Дмитро Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979512957
Замовник
ЄДРПОУ
02739212
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Поштовий індекс
33000
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Поштова,2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-12-005913-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/06/2
30 728.14 грн.
30 728.14 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Усний та письмовий переклад документів та нарад пов'язаних з реалізацією проєкту
Номенклатура
Усний та письмовий переклад документів та нарад пов'язаних з реалізацією проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Комунікації з донорами під час онлайн-зустрічей та листування, підготовка до онлайн-зустрічей
Номенклатура
Комунікації з донорами під час онлайн-зустрічей та листування, підготовка до онлайн-зустрічей
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Консультування команди проєкту щодо реалізації окремих компонентів
Номенклатура
Консультування команди проєкту щодо реалізації окремих компонентів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
виконання інших завдань, визначених проєктним менеджером
Номенклатура
виконання інших завдань, визначених проєктним менеджером
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02739212

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа, громадянин України Єременко Ілля Олександрович
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3241010913

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 14:23
Повідомлення про договір
12.06.2025 14:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 728.14 грн.
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 728.14 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності