Показати схожі тендери

Закупівля Управлінські послуги координатора проекту від Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-12-005726-a
Id Tender 559efe302b534cf6b7944c2329341afd
План UA-P-2025-06-12-007018-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 991.4 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Управлінські послуги координатора проекту
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради 29.11.2023 оголошений конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту. За результатами розгляду наданих на конкурс резюме кандидатів на посади, згідно з п.2 рішення робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities», викладеного у протоколі 2 засідання робочої групи від 06.12.2023 на зазначені посади затверджені керівник проекту NetZeroCities Нестеров Олександр, асистент керівника проекту Єременко Ілля, фінансовий менеджер Іванюк Ольга. Закупівля послуг «Управлінські послуги керівника проекту», «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента керівника проекту», «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління фінансового менеджера» відбуваються у переможців конкурсу, а саме у фізичних осіб, громадян України Нестерова Олександра, Єременка Іллі та Іванюк Ольги відповідно. Враховуючи те, що надавачами послуг, що закуповує Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради є лише затверджені рішенням робочої групи певні фізичні особи, громадяни України, закупівля відбувається згідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб?єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. На виконання вищевикладеної вимоги замовником обгрунтована та підтверджена підстава, що вказана у абзаці 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями: 1. Копія протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 щодо розроблення кваліфікаційних вимог на посади керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту та подання оголошення про відбір персоналу на 2 арк. в 1 прим.; 2. Скрін оголошення про проведення конкрсу на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту на 2 арк. в 1 прим.; 3. Копія протоколу 2 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 06.12.2023 щодо призначення керівником проекту NetZeroCities Нестерова Олександра, асистентом керівника проекту Єременка Іллю, фінансовим менеджером Іванюк Ольгу на 3 арк. в 1 прим.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (послуга)
підготовка презентацій про реалізовані завдання та заходи, визначені Проєктом
Опис предмета закупівлі
підготовка презентацій про реалізовані завдання та заходи, визначені Проєктом
Код ДК 021:2015
79420000-4 - Управлінські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:42
Дата постачання по
31.05.2025 12:42
Позиція : №2 1 (послуга)
координація заходів та контроль за їх виконанням у рамках Проєкту
Опис предмета закупівлі
координація заходів та контроль за їх виконанням у рамках Проєкту
Код ДК 021:2015
79420000-4 - Управлінські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:42
Дата постачання по
31.05.2025 12:42
Позиція : №3 1 (послуга)
ініціювання та прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Опис предмета закупівлі
ініціювання та прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Код ДК 021:2015
79420000-4 - Управлінські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:42
Дата постачання по
31.05.2025 12:42
Позиція : №4 1 (послуга)
координація роботи, взаємодія з експертами та працівниками Замовника, залученими до реалізації завдань та заходів Проєкту
Опис предмета закупівлі
координація роботи, взаємодія з експертами та працівниками Замовника, залученими до реалізації завдань та заходів Проєкту
Код ДК 021:2015
79420000-4 - Управлінські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:42
Дата постачання по
31.05.2025 12:42
Позиція : №5 1 (послуга)
поточна адміністративна робота в рамках Проєкту
Опис предмета закупівлі
поточна адміністративна робота в рамках Проєкту
Код ДК 021:2015
79420000-4 - Управлінські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Дата постачання з
01.05.2025 12:42
Дата постачання по
31.05.2025 12:42
Документи закупівлі
12.06.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
12.06.2025 12:38
Тендерна документація
12.06.2025 12:38
Тендерна документація
12.06.2025 12:38
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ващук Дмитро Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979512957
Замовник
ЄДРПОУ
02739212
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Поштовий індекс
33000
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Поштова,2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-12-005726-a-b1
Підписаний і діє
Номер
11/06/1
69 991.4 грн.
69 991.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
підготовка презентацій про реалізовані завдання та заходи, визначені Проєктом
Номенклатура
підготовка презентацій про реалізовані завдання та заходи, визначені Проєктом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
координація заходів та контроль за їх виконанням у рамках Проєкту
Номенклатура
координація заходів та контроль за їх виконанням у рамках Проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
ініціювання та прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Номенклатура
ініціювання та прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
координація роботи, взаємодія з експертами та працівниками Замовника, залученими до реалізації завдань та заходів Проєкту
Номенклатура
координація роботи, взаємодія з експертами та працівниками Замовника, залученими до реалізації завдань та заходів Проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
поточна адміністративна робота в рамках Проєкту
Номенклатура
поточна адміністративна робота в рамках Проєкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02739212

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа, громадянин України Нестеров Олександр В’ячеславович
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2618620075

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 14:20
Повідомлення про договір
12.06.2025 14:20
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 991.4 грн.
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 991.4 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності