Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-004482-a
Id Tender 73ea1195be5542acb62b8cbff01a4332
План UA-P-2025-06-11-016662-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 12:12
Остання зміна 24.07.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 561 421 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 807.11 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 12:12 до 28.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 12:12
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 12:12
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00
до 10.07.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 11:38
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 11:38
до 24.07.2025 12:43
Період уточнень
з 12.06.2025 12:12 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 12:12 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00 до 10.07.2025 11:38
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00 до 10.07.2025 11:38
Основні параметри
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг виконання робіт: 1 робота, обсяг згідно ТС (додаток №2).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 561 421 грн.
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Очікувана вартість
3 561 421 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17807,11
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68
Дата постачання по
31.12.2025 11:47
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником та Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунків на оплату та при умові надходження коштів на рахунок Замовника згідно Графіку фінансування робіт (Додаток 3)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Пропозиція:
3 464 716 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Попович Віра Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322230241
Замовник
ЄДРПОУ
23970286
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пр. Червоної калини, 68
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Період вимог/скарг з 10.07.2025 11:38 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 01:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 11:38
Довідка НАЗК
10.07.2025 11:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 11:34
Електроний протокол про продовження строку
28.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно п. 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції на закупівлю: «Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі UA-2025-06-12-004482-a). У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк для укладення договору, за результатами проведення відкритих торгів до 60 днів.
Дата продовження строку розгляду
04.07.2025 11:28
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У складі пропозиції подано довідка №2 від 27.06.2025 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП) складена не у відповідності до форми Таблиці Б, а саме в ній не вказано по батькові працівника (або прізвище, ініціали), що не відповідає вимозі п.2, Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до вимоги п. 3, Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (подається у наведеному вигляді Таблиці Г, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форм). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації згідно Таблиці «Г» учасник повинен надати: 3.1.1. Копію аналогічного договору (не менше 1-го), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним договором в розумінні вимоги є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 3.1.2. Копію листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» та копія якого надана (не менше як по 1-у договору). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3.1.3. Документ(и), що засвідчує(ють) факт повного виконання робіт згідно поданих копій договорів (не менше як по 1 - у договору) (довідки КБ-3). Учасником подано в складі пропозиції довідку №5 від 27.06.2025 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій вказано ціна договору №505 від 04.09.2023 р. - 1 417 852 грн., тоді як в самому договорі, який також надано в складі пропозиції, вказано суму - 1 499 960.00 грн. Крім цього в вказаній довідці також зазначено суму виконання договору - 1 417 852, тоді як відповідно до додаткової угоди №2 від 29.02.2024 р. до договору №505 від 04.09.2023 р. та наданих актів Форми КБ – 3 вартість виконаних робіт становить 1 417 852,15 грн. Відповідно до вимоги п. 6 пп. 12 та 13 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації: 12. У складі пропозиції учасники надають оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, видана не раніше січня 2025 року. 13. У складі пропозиції учасники надають довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку(ах), такі довідки повинні бути видані не раніше січня 2025 року. Здійснивши перевірку документів, наданих учасником було виявлено, що учасник надає витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей в якому відсутня інформація щодо наявність всіх відкритих/зареєстрованих рахунків в АКЦIОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ КОМЕРЦIЙНИОМУ БАНКУ "ПРИВАТБАНК". В довідках з обслуговуючого банку АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" вказано значно більше відкритих рахунків ніж в Витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимого п.2, Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації довідкупро наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП) складена не у відповідності до форми Таблиці Б, а саме із зазначення по батькові працівника (або прізвище, ініціали). Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме вказати вірну ціну договору №505 від 04.09.2023 р. - 1 499 960.00 грн. Крім цього в вказаній довідці також зазначити вірну суму виконання договору - відповідно до додаткової угоди №2 від 29.02.2024 р. до договору №505 від 04.09.2023 р. та наданих актів Форми КБ – 3 вартість виконаних робіт, що становить 1 417 852,15 грн. Надати оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, видана не раніше січня 2025 року відповідно до інформації щодо відкритих рахунків, яка міститься в довідках з АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦIЙНОГО БАНКУ "ПРИВАТБАНК" наданих в складі пропозиції або надати довідку з АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦIЙНОГО БАНКУ "ПРИВАТБАНК" із зазначенням інформації щодо рахунків які вказані в витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей, що наданий в складі пропозиції.
Створено
07.07.2025 12:13
Надати до
08.07.2025 12:13
Договір
UA-2025-06-12-004482-a-b1
Підписаний і діє
Номер
174
3 464 716 грн.
2 887 263.33 грн.
З ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Номенклатура
«Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною грузового ліфтового обладнання КНП ?4-та міська поліклініка м. Львова? за адресою: просп. Червоної Калини, 68»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23970286

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Повна назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41477255

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 12:43
Повідомлення про договір
Додатки до договору
24.07.2025 12:38
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 561 421 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 561 421 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності