Показати схожі тендери

Закупівля Професійний пароконвектомат у комплекті (ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-004032-a
Id Tender 595633d1aaa848689be53774ecc83ebe
План UA-P-2025-06-12-003999-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.06.2025 11:25
Остання зміна 05.08.2025 12:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
273 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 365 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 11:25 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 11:25
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 11:25
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:00
до 04.08.2025 19:02
Залишилось 4 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 20:00
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.08.2025 19:02
-
Період уточнень
з 12.06.2025 11:25 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 11:25 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:00 до 04.08.2025 19:02
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:00 до 04.08.2025 19:02
Основні параметри
Професійний пароконвектомат у комплекті (ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
273 000 грн.
Професійний пароконвектомат у комплекті (ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)
Назва предмета закупівлі
Професійний пароконвектомат у комплекті (ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
273 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1365,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 14:25
Закінчення аукціону
23.07.2025 15:00
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Професійний пароконвектомат інжекторний
Опис предмета закупівлі
Професійний пароконвектомат інжекторний
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 24-А
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Підставка під пароконвектомат
Опис предмета закупівлі
Підставка під пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 24-А
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Витяжка під пароконвектомат
Опис предмета закупівлі
Витяжка під пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 24-А
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
241 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
Пропозиція:
259 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Пропозиція:
229 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
229 970 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 14:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Каракаш
Електронна пошта
Телефон
+380508321859
Замовник
ЄДРПОУ
40416097
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
52070
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
село Новоолександрівка
Адреса
ВУЛИЦЯ СУРСЬКА, будинок 74
Кваліфікація
Лот № 1 Професійний пароконвектомат у комплекті (ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 20:00 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.07.2025 20:00
Повідомлення про рішення
23.07.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.07.2025 19:53 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 20:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.07.2025 19:53
Повідомлення про рішення
23.07.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго вечора! Згідно довідки Т29 від 03,07.25 зазначено про наявність Сервісного центру у Дніпропетровській області ,прошу надати юридичне підтвердження про наявність СЦ у Дніпропетровській області.
Створено
24.07.2025 19:33
Надати до
25.07.2025 19:33
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:02 по 31.07.2025 21:28
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 19:53 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:02
Довідка НАЗК
31.07.2025 13:02
Повідомлення про рішення
25.07.2025 19:53
Витяг з ЄДР
25.07.2025 19:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.08.2025 19:02 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 21:28 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 19:02
Довідка НАЗК
04.08.2025 19:02
Повідомлення про рішення
31.07.2025 21:28
Витяг з ЄДР
31.07.2025 21:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго вечора! Прошу надати: 1. Вказати розміри обладнання. 2. Надати адресу сервісного центру. 3.Надати позитивний лист відгук згідно вимог . 4.Надати Аналогічний договір з ДК 39310000-8- Обладнання для закладів громадського харчування або предмет закупівлі -пароконвектомат.
Створено
31.07.2025 21:34
Надати до
01.08.2025 21:34
Угоди
UA-2025-06-12-004032-a-a2
Очікує підписання
241 800 грн.
241 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Професійний пароконвектомат інжекторний
Номенклатура
Професійний пароконвектомат інжекторний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Підставка під пароконвектомат
Номенклатура
Підставка під пароконвектомат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Витяжка під пароконвектомат
Номенклатура
Витяжка під пароконвектомат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40416097

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3212020555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
273 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508321859
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
273 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508321859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності