Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-003444-a
Id Tender 20dfccc2c6f849a0b3320cbb5ed1c714
План UA-P-2025-06-12-003443-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 11:06
Остання зміна 22.07.2025 09:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 100 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 502 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 11:06 до 20.06.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 11:06
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 11:06
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:49
до 07.07.2025 17:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 10:30
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 17:55
до 22.07.2025 09:17
Період уточнень
з 12.06.2025 11:06 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 11:06 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:49 до 07.07.2025 17:55
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:49 до 07.07.2025 17:55
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 100 400 грн.
Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса
Очікувана вартість
1 100 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5502,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 15:14
Закінчення аукціону
23.06.2025 15:49
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 12 (послуга)
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Миколи Боровського, 1/105
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №2 12 (послуга)
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Миколи Боровського, 1/105
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №3 12 (послуга)
Послуги з прибирання місць загального користування
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання місць загального користування
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Миколи Боровського, 1/105
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №4 12 (послуга)
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Миколи Боровського, 1/105
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено у відповідних Чек-листах) надані Послуги здійснюється щомісячно згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту про приймання-передавання наданих Послуг. Строк надання Послуг: Послуги з прибирання надаються протягом дванадцяти календарних місяців з дати надання Виконавцю Заявки Замовника про надання Послуг з прибирання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"
Пропозиція:
852 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
958 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"
Пропозиція:
759 276 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Пропозиція:
970 280 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 15:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушкова Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:30 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 15:49 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:30
Довідка НАЗК
26.06.2025 10:30
Повідомлення про рішення
23.06.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.07.2025 19:17 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 19:17 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
1. Розгляд тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ на закупівлю Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса, код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-12-003444-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. 26.06.2025 р. було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем Фізична особа-підприємець РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ, чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Однак, уповноваженою особою через електронну систему закупівель отримано лист від переможця №02/07-02 від 02.07.2025 р. (файл «1_Лист щодо договору.pdf») про відмову від підписання договору за результатами закупівлі. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ. 2. Відповідно до вимог п. 46 Особливостей Замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення в електронній системі закупівель, така інформація автоматично надсилається через електронну систему закупівель учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокольне рішення). ВИРІШЕННЯ: 1. З підстав викладених у цьому рішенні, відхилити тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, через відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
02.07.2025 19:17
Повідомлення про рішення
02.07.2025 19:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.07.2025 17:55 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 19:17 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Розгляд тендерної пропозиції: ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" на закупівлю Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса, код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-12-003444-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС". Розглянута пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки № 1.27.001.003.-15415-25 від 07.07.2025 р. за підписом начальника відділу забезпечення операційної діяльності та інфраструктури Кудінова Юрія, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі Послуги з прибирання приміщень логістичного центру АТ “Укрпошта” в місті Одеса, код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-12-003444-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
07.07.2025 17:55
Довідка НАЗК
07.07.2025 17:55
Повідомлення про рішення
02.07.2025 19:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка досвід.pdf»), позитивні лист-відгук та копію аналогічного договору (файл «Договір_лист відгук_акти НСТУ.pdf). Згідно вимог Тендерної документації у вищезазначеній довідці зазначається у тому числі - термін, протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором (місяців) та відповідно до поняття аналогічного договору – не менше 6 місяців. Учасником в наданій довідці вказано не термін протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором в місяцях, а строк дії договору з 28.02.2020 по 31.12.2020. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.1. пункту 1 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування контрагента; - предмету договору; - номеру та дати укладення договору; - терміну, протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором (місяців); - площі приміщень, на яких надавалися послуги з прибирання за договором (м?); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися протягом не менше 6 місяців послуги з прибирання приміщень на об’єкті та/або об’єктах із загальною площею прибирання не менше 2000 м?. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.07.2025 16:48
Надати до
04.07.2025 16:48
Угоди
UA-2025-06-12-003444-a-a2
Підписаний і діє
Номер
210725-10Е
851 997.6 грн.
709 998 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
30.09.2026
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання місць загального користування
Номенклатура
Послуги з прибирання місць загального користування
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39880947

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 09:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 100 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 100 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності