Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-003350-a
Id Tender 3b9eb4e006f340d18da338a15610b459
План UA-P-2025-06-12-001398-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 11:05
Остання зміна 19.08.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 057 129.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
120 285.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 11:04 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 11:04
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 11:04
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:02
до 22.07.2025 07:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 23:12
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 07:07
до 19.08.2025 13:50
Період уточнень
з 12.06.2025 11:04 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 11:04 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:02 до 22.07.2025 07:07
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:02 до 22.07.2025 07:07
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 057 129.6 грн.
«Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
24 057 129.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
120285,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 11:39
Закінчення аукціону
27.06.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, БУДИНОК 58
Дата постачання по
31.12.2026 11:06
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
Пропозиція:
24 057 129.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Пропозиція:
23 215 347.79 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яременко Марина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472375038
Замовник
ЄДРПОУ
25728487
Повна назва
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 58
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 23:12 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:02 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
. відповідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП", оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
21.07.2025 23:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.07.2025 20:43
Електроний протокол про продовження строку
27.06.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:02
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 20:25
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" (код ЄДРПОУ 33107701) на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Замовником були виявлені невідповіданості в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно абзацу другого пункту 6.7. Додатку 1 до тендерної документації - тендерна пропозиція учасника повинна містити державний сертифікат про рівень володіння державною мовою на рівні не нижче вільного володіння першого ступеня виданий на ім’я директора, засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника Національною комісією зі стандартів державної мови. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції державний сертифікат про рівень володіння державною мовою на рівні не нижче вільного володіння першого ступеня виданий на ім’я директора, засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника Національною комісією зі стандартів державної мови. Це не відповідає вимогам абзацу другого пункту 6.7. Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учасник повинен надати державний сертифікат про рівень володіння державною мовою на рівні не нижче вільного володіння першого ступеня виданий на ім’я директора та кінцевого бенефіціарного власника учасника Національною комісією зі стандартів державної мови. 2. Згідно пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг. Для усунення даної невідповідності учасник повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг.
Створено
04.07.2025 16:26
Надати до
05.07.2025 16:26
Період вимог/скарг з 22.07.2025 07:07 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 23:12 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 07:07
Довідка НАЗК
22.07.2025 07:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.07.2025 23:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-12-003350-a-c1
Підписаний і діє
Номер
40
24 057 129.6 грн.
20 047 608 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Повна назва
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25728487

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
Повна назва
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40448108

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 13:50
Повідомлення про договір
Додатки до договору
19.08.2025 13:42
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000106
Дата створення проекту
04.08.2025 16:42
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 17:59
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 15:09
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 212-63-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сіверськодонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 34-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.08.2025 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-06-12-003350-a 12.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 17:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.06.2025 року № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»), вимогу про усунення невідповідностей до 05 липня 2025, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» від 21.07.2025 № б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасиміськбудпроект» (далі – ТОВ «Черкасиміськбудпроект») від 21.07.2025 року № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22 липня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником на запит Управління через електронну систему закупівель 08.08.2025 року та 15.08.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕД ТЕМП» та ТОВ «Черкасиміськбудпроект» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 15:09
Документи висновку
26.08.2025 15:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-12-003350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 12:41
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:41
-
Відповідь
Пояснення від замовника
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-12-003350-a) з наступних питань, повідомляємо: 1. Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. (далі – Особливості). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (надалі - Настанова). Роботами у розумінні Закону можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова), що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, в т.ч. Настанови, та відповідно до проектної документації за робочим проєктом, експертного звіту № 18/594-04/25 від 18 квітня 2025 року і зведеним кошторисним розрахунком на роботи. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована з урахуванням Настанови, згідно якої із загальної кошторисної вартості будівництва були виключені суми глав 10 та 12. 2. Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://school3.ck.ua/ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ta-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmetu-zakupivli/ 3. Фінансування даної закупівлі здійснювалося лише за рахунок місцевого бюджету і без використання інструменту Ukraine Facility на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р.
Рішеня
08.08.2025 18:20
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-12-003350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання: 1. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Черкаською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області Договір з ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2025-06-12-003350-a? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 15:38
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 15:39
-
Відповідь
Пояснення Замовника на додатковий запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської СШ І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Б. Вишневецького, 58 в м.Черкаси. Коригування» (ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-12-003350-a) надаємо наступні пояснення на додатково поставлене питання: Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. (далі – Особливості). Згідно п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзаців 1-4 п.49 Особливостей, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. З урахуванням викладеного вище, керуючись вимогами Закону, Положенням про уповноважену особу, іншими Законами України та у відповідності до абз. 4 п.49 Особливостей, а також враховуючи необхідність узгодження додатків до договору про закупівлю з переможцем закупівлі та оскільки керівник замовника перебуває у щорічній відпустці, протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 року продовжено строк для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» до 60 днів. Водночас, копія протоколу щодо прийняття рішення особою, уповноваженою на публікацію документів на веб-порталі уповноваженого органу, буде оприлюднена разом із укладеним договором, оскільки технічним функціоналом електронного майданчика ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (https://www.dzo.com.ua/) не передбачено можливості оприлюднити його раніше.
Рішеня
15.08.2025 19:31
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 057 129.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472375038
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 057 129.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472375038
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності