Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий митий) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-12-001945-a
Id Tender 594f53357e904e2c98142c3eb72a11dc
План UA-P-2025-06-10-000775-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.06.2025 10:11
Остання зміна 28.07.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
900 936 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 009.36 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2025 10:10 до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2025 10:10
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2025 10:10
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:38
до 14.07.2025 13:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 11:34
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 13:05
до 28.07.2025 14:45
Період уточнень
з 12.06.2025 10:10 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 12.06.2025 10:10 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:38 до 14.07.2025 13:05
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:38 до 14.07.2025 13:05
Основні параметри
ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий митий)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
900 936 грн.
Пісок річковий митий
Назва предмета закупівлі
Пісок річковий митий
Очікувана вартість
900 936 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9009,36
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:57
Закінчення аукціону
23.06.2025 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пісок річковий митий
Код ДК 021:2015
14211100-4 - Пісок природний
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, на виробничу базу Замовника в м. Києві (вул. Бакинська,35) або на об’єкти Замовника в Шевченківському районі м. Києва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
Пропозиція:
657 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНДЕКС»
Пропозиція:
900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Пропозиція:
840 060 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
674 820 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 12:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
12.06.2025 10:10
-
12.06.2025 10:10
-
12.06.2025 10:10
-
12.06.2025 10:10
Тендерна документація
12.06.2025 10:10
-
Проект договору
12.06.2025 10:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Деркач Олександр Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380630370323, 380445294030
Замовник
ЄДРПОУ
31868786
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Багговутівська, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Пісок річковий митий
Період вимог/скарг з 26.06.2025 11:34 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 13:38 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
26.06.2025 11:33
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
23.06.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.07.2025 09:00 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 11:34 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
02.07.2025 08:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.06.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» (код ЄДРПОУ 32490244), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий митий), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника, інформацію про виробника товару, адресу розташування місце складування чи зберігання піску (з якого буде проводитись поставка). Учасник повинен підтвердити право видобування піску суб’єктом господарювання, шляхом надання у тендерній пропозиції копії ліцензії або дозволу або іншого документу який дає право на видобуток (розробку, користування надрами). - документів на право користування земельною ділянкою на якій розташоване місце складування чи зберігання піску. - Учасник повинен підтвердити можливість поставки товару на бази Замовника автомобільним транспортом шляхом надання гарантійного лита Замовнику, а також надати інформації у довільний формі про наявність техніки власної та/або орендованої та/або залученої на підставі договору про надання послуг з перевезення або транспортування, (у разі використання орендованої та/або залученої техніки на підставі договору про надання послуг з перевезення або транспортування надати додатково копію договору/договорів), Мінімальна кількість вантажних транспортних засобів в учасника повинна бути не менше 10- одиниць вантажопідйомністю від 20-ти тон - Учасник повинен підтвердити можливість проведення зважування кожної партії поставляємого товару (в разі використання власного вагового комплексу Учасник повинен надати інформацію з бухгалтерського обліку про наявність у нього на балансі вагового комплексу, а також акт повірки або відомості про повірку та/або сертифікат(в разі наявності останнього)), якщо для зважування використовується ваговий комплекс що не належить Учаснику, необхідно надати договір оренди або надання послуг укладений з власником або користувачем такого обладнання, а також акт повірки.» Для виконання зазначеної умови ТД Учасник надав відомості у формі довідки Вих. № 19 від 20.06.2025 року в якій зазначив відомості про складські приміщення та автотранспортні засоби, які є цілком достатніми для виконання вимог наведених у тендерній документації Замовника щодо закупiвлі ДК 021:2015: 44810000-1 –Фарби, що не є предметом закупівлі. - На підтвердження права видобування піску суб’єктом господарювання Учасником надано «СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ» на користування надрами, виданий ТОВ «БУДІНДУСТРІЇ-СЕРВІС ЛТД», але не надано «Угоду про умови користування ділянкою» № 6391 від 13.08.2020 року, що є невід’ємною частини дозволу. - Не надано документи що підтверджують правовідносини між ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «БУДІНДУСТРІЇ-СЕРВІС ЛТД» - Не надано документів на право користування земельною ділянкою на якій розташоване місце складування чи зберігання піску. - Учасник в складі пропозиції не підтверджено мінімальна кількість вантажних транспортних засобів в учасника яка повинна бути не менше 10- одиниць вантажопідйомністю від 20-ти тон - Не надано документів на ваговий комплекс, а також акт повірки або відомості про повірку та/або сертифікат(в разі наявності останнього). Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Створено
30.06.2025 11:49
Надати до
01.07.2025 11:49
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:38 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 09:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:37
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБУ» (код ЄДРПОУ 37354345), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий митий), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника, інформацію про виробника товару, адресу розташування місце складування чи зберігання піску (з якого буде проводитись поставка). Учасник повинен підтвердити право видобування піску суб’єктом господарювання, шляхом надання у тендерній пропозиції копії ліцензії або дозволу або іншого документу який дає право на видобуток (розробку, користування надрами). - документів на право користування земельною ділянкою на якій розташоване місце складування чи зберігання піску. - Учасник повинен підтвердити можливість поставки товару на бази Замовника автомобільним транспортом шляхом надання гарантійного лита Замовнику, а також надати інформації у довільний формі про наявність техніки власної та/або орендованої та/або залученої на підставі договору про надання послуг з перевезення або транспортування, (у разі використання орендованої та/або залученої техніки на підставі договору про надання послуг з перевезення або транспортування надати додатково копію договору/договорів), Мінімальна кількість вантажних транспортних засобів в учасника повинна бути не менше 10- одиниць вантажопідйомністю від 20-ти тон - Учасник повинен підтвердити можливість проведення зважування кожної партії поставляємого товару (в разі використання власного вагового комплексу Учасник повинен надати інформацію з бухгалтерського обліку про наявність у нього на балансі вагового комплексу, а також акт повірки або відомості про повірку та/або сертифікат(в разі наявності останнього)), якщо для зважування використовується ваговий комплекс що не належить Учаснику, необхідно надати договір оренди або надання послуг укладений з власником або користувачем такого обладнання, а також акт повірки.» - На підтвердження наявності адміністративних приміщень Учасником надано Договір «оренди нежитлових приміщень» укладений між ТОВ «АБУ» та ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «ІЗІ ЛАЙФ» за №3 від 29.02.2024 року, термін дії якого до 31.05.2024 року. - На підтвердження права видобування піску суб’єктом господарювання Учасником надано «СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ» на користування надрами, виданий ТОВ «БУДІНДУСТРІЇ-СЕРВІС ЛТД», але не надано «Угоду про умови користування ділянкою» № 6391 від 13.08.2020 року, що є невід’ємною частини дозволу. - Не надано гарантійний лис про можливість поставки товару на бази Замовника автомобільним транспортом. - На підтвердження наявності техніки Учасником надано Договір укладений між ТОВ «АБУ» та ТОВ «ДБУ МЕГАПОЛІС», про надання послуг спецтехнікою, механізмами № АБУМЕН/03012019/ЮПІ від 10.01.2020 року, та додаткові угоди до нього. Згідно Додаткової угоди №2 від 15.12.2022 року, термін договору сплив 31.12.2023 року. - На підтвердження можливості проведення зважування кожної партії поставляємого товару Учасником надано Договір укладений між ТОВ «АБУ» та Приватним акціонерним товариством «Асфальтобетоннии? завод «АБ Столичнии?, про надання послуг вагового комплексу № 12/01/2024 від 12.01.2024 року, термін дії якого сплив 31.12.2024 року. - Надані свідоцтва про повірку законодавчого регульованого засобу вимірювальної техніки № П72М16936224, № П72М17136224 та № П72М17036224 чинні до 22.05.2025 року. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен: Надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2022-2024 р.р. аналогічного договору, виконаного повністю або частково який стосувався предмета закупівлі; - надати скан-копію зазначеного договору, та додатки (рахунки, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні то що) якими підтверджується факт поставки товару в межах дії договору; - надати скан-копію листа- відгуку від замовника з яким було укладено аналогічний договір; - Учасником не надано (рахунки, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні то що) якими підтверджується факт поставки товару в межах дії Договору №27 від 26.04.2023 року. Учасником не надано сканованої копії листа-гарантії щодо відсутності у переліку юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження
Створено
03.07.2025 12:11
Надати до
04.07.2025 12:11
Період вимог/скарг з 14.07.2025 13:05 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:38 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 13:05
Довідка НАЗК
14.07.2025 13:05
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.07.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД МАКСІГРАН» (код ЄДРПОУ 45330135), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий митий), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника, інформацію про виробника товару, адресу розташування місце складування чи зберігання піску (з якого буде проводитись поставка). Учасник повинен підтвердити право видобування піску суб’єктом господарювання, шляхом надання у тендерній пропозиції копії ліцензії або дозволу або іншого документу який дає право на видобуток (розробку, користування надрами)….» - На підтвердження права видобування піску суб’єктом господарювання Учасником надано «СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ» на користування надрами, виданий ТОВ «БУДІНДУСТРІЇ-СЕРВІС ЛТД», але не надано «Угоду про умови користування ділянкою» № 6391 від 13.08.2020 року, що є невід’ємною частини дозволу. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен: Надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2022-2024 р.р. аналогічного договору, виконаного повністю або частково який стосувався предмета закупівлі; - надати скан-копію зазначеного договору, та додатки (рахунки, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні то що) якими підтверджується факт поставки товару в межах дії договору; - надати скан-копію листа- відгуку від замовника з яким було укладено аналогічний договір; - На підтверджується факту виконання аналогічного договору, Учасником надано довідку № 170491-6 від 18.06.2025 року, згідно якої між ТОВ «БУДІНДУСТРІЇ-СЕРВІС ЛТД» та КП «Медвин-інвест» було укладено договір № 47 від 26.11.2024 року, надано скан-копію зазначеного договору з додатками, та скан-копію листа-відгуку від замовника з яким було укладено договір, предметом якого є «Щебенево-піщана суміш фр. 0,05-70» а не «Пісок річковий» що є предметом закупівлі. Учасником не надано сканованої копії листа-гарантії щодо відсутності у переліку юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Учасником не надано сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 4) Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Створено
10.07.2025 12:17
Надати до
11.07.2025 12:17
Договір
UA-2025-06-12-001945-a-c1
Підписаний і діє
Номер
129-25ВТ
840 060 грн.
700 050 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 000 (тонни)
Пісок річковий митий
Номенклатура
Пісок річковий митий
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
233.35
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31868786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45330135

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 14:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 936 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 936 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності