Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-013170-a
Id Tender 9b95d289859544b6bcd6dcd2b46511af
План UA-P-2025-06-11-016290-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 17:48
Остання зміна 23.07.2025 09:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
107 433 052.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
537 165.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 17:46 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 17:46
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 17:46
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00
до 04.07.2025 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 14:46
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 14:46
до 23.07.2025 09:38
Період уточнень
з 11.06.2025 17:46 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 17:46 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 04.07.2025 14:46
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 04.07.2025 14:46
Основні параметри
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
107 433 052.8 грн.
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Очікувана вартість
107 433 052.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
537165,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
537 165
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, 31
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не має перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2025 року, затвердженого наказом департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 01.01.2025 № 1. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Генпідрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2025 року, затвердженого наказом департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 01.01.2025 № 1.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та рахунків на оплату робіт протягом 45(сорока п’яти) календарних днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику та відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 №590 (зі змінами та доповненнями).Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником у межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 764(зі змінами) на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт(ф.КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат(ф. КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат(ф.КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів.Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3(у 4 примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію(сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифіката відповідності закінченого об’єкта.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Пропозиція:
107 376 899.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Світлична
Електронна пошта
Телефон
+380567294048
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44053418
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 а
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Період вимог/скарг з 04.07.2025 14:46 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 00:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 14:46
Довідка НАЗК
04.07.2025 14:46
Повідомлення про рішення
02.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-11-013170-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ DP04A_02-18/07/25-1
107 376 899.34 грн.
89 480 749.45 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.10.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Номенклатура
«Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44053418

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Повна назва
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39086059

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000056
Дата створення проекту
11.07.2025 12:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:16
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 16:46
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2025-06-11-013170-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 червня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»), протокол від 04 липня 2025 року № 04/07-25/1, повідомлення про намір укласти договір від 04 липня 2025 року, договір від 18 липня 2025 року № DP04A_02-18/07/25-1 на суму 107 376 899,34 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 28 липня 2005 року № 1, пояснення, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 18 липня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 83 Постанови № 668 установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Під час моніторингу установлено, що у додатку 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 16:46
Документи висновку
29.07.2025 16:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на зауваження щодо невідповідності форми додатку до договору «План фінансування» вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року №?668 повідомляємо наступне. Закупівлю робіт за договором № DP04A_02-18/07/25-1 від 18.07.2025 було здійснено в межах реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (НКПВУ) відповідно до процедур, погоджених із Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Відповідно, тендерна документація, форма договору та всі його додатки, зокрема «План фінансування», були розроблені, погоджені та затверджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та ЄІБ відповідно до умов Фінансової угоди між Україною та ЄІБ. Додаток «План фінансування» складено відповідно до вимог ЄІБ, які, згідно із законодавством, мають пріоритет при реалізації міжнародних фінансових проєктів. При цьому, у зазначеному додатку фактично враховано всі ключові вимоги постанови КМУ №?668, а саме: • здійснено розмежування джерел фінансування; • надано інформацію щодо ПДВ; • визначено етапність реалізації робіт із відповідними обсягами фінансування. Згідно з частиною третьою статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі здійснення закупівель у межах проєктів, що реалізуються за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, закупівлі проводяться відповідно до правил і процедур, встановлених цими організаціями. У разі, якщо такі правила встановлено — саме вони підлягають застосуванню. Оскільки Надзвичайна кредитна програма реалізується відповідно до Фінансової угоди між Україною та ЄІБ, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року №?346-VIII, у проєкті застосовуються документообіг і вимоги, погоджені з ЄІБ, які мають пріоритет. Крім того, в розділі 3 «Договірна ціна» основного договору чітко визначено джерела фінансування: • співфінансування з місцевого бюджету з ПДВ — 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок); • кошти спеціального фонду державного бюджету (ЄІБ) без ПДВ — 89 480 749,45 грн (вісімдесят дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч сімсот сорок дев’ять гривень 45 копійок); • кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) — 17 896 149,89 грн (сімнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто шість тисяч сто сорок дев’ять гривень 89 копійок). Отже, у додатку «План фінансування» надано детальну інформацію щодо етапності та обсягів фінансування, що фактично відповідає вимогам постанови КМУ №?668. Зміна форми додатку не є доцільною, оскільки вона затверджена донорською стороною (ЄІБ), і її модифікація без погодження з банком не допускається. Враховуючи вищевикладене, вважаємо відсутніми підстави для внесення змін до форми додатку «План фінансування», який складено та затверджено відповідно до вимог ЄІБ.
Дата публікації
04.08.2025 15:03
Документи інформації про усунення порушення
04.08.2025 15:04
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-013170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 14:30
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 14:30
-
Відповідь
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Реконструкція частини головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 під відділення інтенсивної терапії та трансплантації - сепарації клітин крові» (блок № Г,Д)». Коригування, ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-013170-a), (ID моніторингу: UA-M-2025-07-11-000056). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
По питанню першому: 1. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. По питанню другому: 2. Закупівля фінансується відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами), наказу Мінінфраструктури від 28.02.2024 № 177 «Про внесення змін до Переліку проектів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», Угоди про передачу коштів позики від 29.03.2024 № 13110-05/106 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Дніпровською міською радою та Департаментом капітального будівництва Дніпровської міської ради, рішення міської ради від 21.05.2025 № 2/66 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік». Враховуючи вищезазначене, фінансування даної закупівлі не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
18.07.2025 10:32
Замовник
Документи повідомлення
18.07.2025 10:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 433 052.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567294048
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 433 052.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567294048
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності