Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-013134-a
Id Tender 8f0abf7f8b6d4363ac569bb4d9f52775
План UA-P-2025-06-11-016450-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.06.2025 17:44
Остання зміна 04.07.2025 17:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 402 971 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 014.86 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 17:43 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 17:43
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 17:43
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.06.2025 17:43 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 17:43 до 16.06.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 402 971 грн.
Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 402 971 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17014,86
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
102 089.13
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Підполковника Сиротенка
Дата постачання по
01.12.2025 17:46
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 17:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдуков Микола Олександрович
Електронна пошта
Телефон
+380939187480
Замовник
ЄДРПОУ
45017103
Повна назва
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького,36
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000027
Дата створення проекту
11.08.2025 12:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 12:41
Дата публікації висновку про результати
21.08.2025 14:50
Дата завершення усунення порушень
27.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 81-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-11-013134-a, 11.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 12:41
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 №154; рішення Комісії АМКУ від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримані 14.08.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. На запит щодо надання пояснень від 12.08.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: « Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» оскаржено до Київського окружного адміністративного суду. Провадження П/320/39589/25 до справи №: 320/39589/25 від 05.08.2025.». Відповідно до інформації, розміщеної на сайті судової влади (https://court.gov.ua/fair/), рішення Комісії АМКУ від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз оскаржено до Київського окружного адміністративного суду.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
21.08.2025 14:50
Документи висновку
21.08.2025 14:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-11-013134-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі? - чому замовник не виконав рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м. Черкаси»? У разі оскарження до суду рішення Комісія АМКУ від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз зазначити номер провадження у справі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 16:38
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:39
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-11-013134-a) маємо наступні пояснення: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, згідно дефектного акту на послуги з поточного ремонту вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси та розробленої кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, відповідно до затвердженої кошторисної документації (додається до пояснень). 2. Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.07.2025 № 10479-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний ремонт вулиці Підполковника Сиротенка в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» оскаржено до Київського окружного адміністративного суду. Провадження П/320/39589/25 до справи №: 320/39589/25 від 05.08.2025.
Рішеня
14.08.2025 15:10
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 402 971 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 402 971 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності