Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0207_ВО) Рукавиці від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-012813-a
Id Tender 36ebc5b78a0f4e9dbf3542279b372f3b
План UA-P-2025-06-11-015469-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.06.2025 17:07
Остання зміна 13.06.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 709 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 095 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 8 год. )
з 11.06.2025 17:07 до 19.06.2025 18:00
Залишилось 14 год. 41 хв.
Період уточнень
з 11.06.2025 17:07
до 16.06.2025 00:00
Залишилось 14 год. 41 хв.
Період оскарження
з 11.06.2025 17:07
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.06.2025 17:07 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 17:07 до 16.06.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0207_ВО) Рукавиці
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-11-015469-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0207_ВО) ДК 021:2015 - 18420000-9: Аксесуари для одягу (Рукавиці) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 18420000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 709 500,00 грн (один мільйон сімсот дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 51 285,00 грн (п’ятдесят одна тисяча двісті вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 709 500 грн.
Рукавиці
Назва предмета закупівлі
Рукавиці
Очікувана вартість
1 709 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17095,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 285
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 14:51
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 25 000 (пара)
Рукавички гумові господарчі
Опис предмета закупівлі
Рукавички гумові господарчі
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
25 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 000 (пара)
Рукавички трикотажні з латексним покриттям
Опис предмета закупівлі
Рукавички трикотажні з латексним покриттям
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
15 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 25 000 (пара)
Рукавички комбіновані спілкові
Опис предмета закупівлі
Рукавички комбіновані спілкові
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
25 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 709 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 709 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності