Показати схожі тендери

Закупівля Набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів; олівець чорнографітний; ручка кулькова; закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт; степлер; ножиці код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-012502-a
Id Tender 2e3424a35dfe4bad828a4fdf4cd2e3ff
План UA-P-2025-01-17-009960-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.06.2025 16:50
Остання зміна 11.06.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 679 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
233.4 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 10 год. )
з 11.06.2025 16:49 до 19.06.2025 09:00
Залишилось 1 днів 1 год.
Період уточнень
з 11.06.2025 16:49
до 16.06.2025 00:00
Залишилось 1 днів 1 год.
Період оскарження
з 11.06.2025 16:49
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.06.2025 16:49 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 16:49 до 16.06.2025 00:00
Основні параметри
Набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів; олівець чорнографітний; ручка кулькова; закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт; степлер; ножиці код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Скомороха Олександр Віталійович – головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-39, e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
46 679 грн.
Набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів; олівець чорнографітний; ручка кулькова; закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт; степлер; ножиці код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів; олівець чорнографітний; ручка кулькова; закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт; степлер; ножиці код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
46 679 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
233,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 14:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів; олівець чорнографітний; ручка кулькова; закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт; степлер; ножиці код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне 1 Набір маркерів 4 шт, губка для фліп – чартів 24 шт 30192125-3 Маркери 2 Олівець чорнографітний 800 шт 30192130-1 Олівці 3 Ручка кулькова 800 шт 30192121-5 Кулькові ручки 4 Закладки пластикові з клейким шаром 5х25 шт 800 паков 30199600-6 Розділювачі сторінок 5 Степлер 50 шт 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діроколи 6 Ножиці 50 шт 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діроколи
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 16:50
Оголошення про проведення закупівлі
11.06.2025 16:49
-
11.06.2025 16:49
-
11.06.2025 16:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
46 679 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
46 679 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності